بهترین تبلت ‌های سامسونگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین تبلت ‌های سامسونگ رقبای خود را به چالش می‌کشند. آنها ویژگی‌های دیدنی و مزایای راحت را ارائه دهند که نیازهای تبلت شما را برآورده می‌کند. آنها صفحه ‌نمایش‌ های بزرگ و روشنی را ارائه می‌کنند که نمایش‌ های مورد علاقه‌تان را در Netflix، HBO Max، Hulu، Disney+ و دیگر پلت ‌فرم ‌های استریم نشان می‌دهند. اگر هنرمند هستید، می توانید استعدادهای خلاقانه خود را در Adobe Photoshop Sketch و سایر برنامه های هنرمند پسند مشاهده کنید. بهره وری در اندروید نیز به لطف برنامه هایی مانند Google Docs و Microsoft Office بسیار آسان است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گجت های کاهش وزن و لاغری

بهترین تبلت ها در سال ۲۰۲۲

یکی از بهترین تبلت ‌های سامسونگ، گلکسی تب اس ۸ است که اولین صفحه‌ای با بهره‌وری با صفحه‌کلید اختیاری است که دارای پد لمسی است. سامسونگ پیشرو در صنعت گوشی های هوشمند است، بنابراین ما تعجب نمی کنیم که سازنده فناوری، بتواند بخشی از جادوی دستگاه خود را در دستگاه های تبلت خود اعمال کند.

سامسونگ تعداد زیادی تبلت در سال عرضه می‌کند، بنابراین درک این موضوع که کدام تبلت، بیشترین علاقه شما را به خود جلب می‌کند، می‌تواند کمی سخت باشد. به همین دلیل است که فهرستی از بهترین تبلت ‌های سامسونگ را جمع آوری کرده ایم.

بهترین تبلت ‌های سامسونگ

بهترین تبلت سامسونگ چیست؟

بهترین تبلت سامسونگ، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۸ است، طبق آزمایشات داخلی، معیارهای صنعت و تجربه دنیای واقعی  تعیین شده است. به لطف قلم خود (قلم محبوب S) که بر خلاف iPad Pro در جعبه موجود است، دارای طراحی عالی است.

سامسونگ یکی از بهترین جایگزین های اپل آیپد پرو را در فضای اندروید در زمانی که تبلت های اندروید شروع به حذف شده اند، به ما داده است. گلکسی تب اس ۸ تبلتی شیک و باریک با صفحه نمایش ۱۱ اینچی زیبا و از نظر بصری دلپذیر و عملکردی خوب است.

اما اگر Samsung Galaxy Tab S8 نیازهای شما را برآورده نمی کند و به دنبال چیزی ساده یا ارزان تر هستید، این راهنمای خرید به شما یک مرور سریع از بهترین تبلت ‌های سامسونگ را ارائه می دهد که مطابق با خواسته های شما باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین استندهای موبایل

لیست بهترین تبلت های سامسونگ

Samsung Galaxy Tab S8

Samsung Galaxy Tab S7 FE

Samsung Galaxy Tab S6

Samsung Galaxy Tab S2  ۸ اینچی

Samsung Galaxy Book 12 اینچی

بهترین تبلت ‌های سامسونگ

بهترین تبلت سامسونگ در مقایسه با رقبا

  1. Samsung Galaxy Tab S8

سامسونگ گلکسی تب اس ۸ بدون شک بهترین تبلت اندرویدی موجود در بازار و بهترین تبلیت های سامسونگ است. با قیمت کمتر از ۷۰۰ دلار، این تبلت، صفحه نمایش روشن و واضحی با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز برای پیمایش صاف و بدون درز ارائه می دهد. همچنین دارای قلم S برای یادداشت‌برداران و هنرمندان دیجیتال است.

گلکسی تب اس ۸ همچنین باتری باورنکردنی ۱۲ ساعت و ۵۳ دقیقه را ارائه می دهد، بنابراین لازم نیست نگران تمام شدن شارژ این تبلت باشید. در نهایت ما تحت تاثیر دوربین های آن قرار گرفتیم. داشتن سخت افزار مناسب برای تماس های ویدئو کنفرانس این روزها امری ضروری است و با در دست داشتن گلکسی تب اس ۸، به دلیل کیفیت پایین دوربین، نگران تصویر مبهم نباشید.

تنها نقطه ضعفی که باید در نظر بگیرید این است که عملکرد گلکسی تب اس ۸ در مقایسه با آیپد ایر کمرنگ است، اما اگر منصف باشیم، آیپد ایر بسیار ضعیف می باشد. قطعات داخلی گلکسی تب اس ۸ می تواند اکثر وظایف را بدون هیچ مشکلی مدیریت کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مسواک های برقی

Samsung Galaxy Tab S7 و Samsung Galaxy Tab S7+

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 به دلیل عمر باتری یکی از بهترین تبلت ‌های سامسونگ است. این تبلت می تواند بیش از ۱۳ ساعت عمر باتری را ارائه دهد. Samsung Galaxy Tab S7 و Samsung Galaxy Tab S7+ هر دو دارای دوربین های عالی هستند.

یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ثانویه ۵ مگاپیکسلی. در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. برای دیدن تصاویر ویرایشگر با Samsung Galaxy Tab S7 و Samsung Galaxy Tab S7 Plus، را بررسی کنید. هر دو تبلت به‌روزرسانی‌های Galaxy Tab S6 هستند و دارای قلم S بهبود یافته‌ای هستند که در جعبه موجود است. گلکسی ساب اس ۷ و گلکسی اس ۷ پلاس دارای پردازنده های سریع تر و اتصال ۵G هستند.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس یکی از بهترین تبلت ‌های سامسونگ نیز با صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل است، اما به دلیل نمایشگر عالی AMOLED، عمر باتری آن کاهش یافته است. که ۸ ساعت و ۵۱ دوام می آورد.

بهترین تبلت ‌های سامسونگ

Samsung Galaxy Tab S7 FE

این یکی از بهترین تبلت میان رده سامسونگ است. Samsung Galaxy S20 FE در میان کاربران اندرویدی که می‌خواستند بدون صرف هزینه‌های گزاف، طعم همه زنگ‌ها و مزایای S20 را بچشند، محبوبیت زیادی کسب کرد. طبیعتاً، سامسونگ فکر می‌کرد که این ایده خوبی است که سری «FE» را به سری گلکسی تب اس ۷ خود گسترش دهد و به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌ دهد تا تبلتی با کارکرد عالی و ظاهری زیبا را به دست آورند.

در بررسی ما، بیشتر تحت تاثیر عمر باتری گلکسی S20 FE قرار گرفتیم. در تست باتری ما ۱۳ ساعت دوام آورد، که به شما امکان می دهد تمام روز را با تبلت خود بدون اتصال به پریز دوام بیاورید.  تبلت S20 FE با قلم S Pen عرضه می شود که دارای محبوبیت بالایی است. این یک دستگاه عالی است که بهره وری عالی و سبک وزن را ارائه می دهد.

می توانید برای خرید بهترین تبلت ‌های سامسونگ ، از طریق زاکولا اقدام کنید. کارشناسان زاکولا، کالای سفارش داده شما را در سایت های معتبر خارجی، نهایی کرده و پرداخت ارزی آن را انجام می دهند. سپس با بهره مندی از تجربه و تخصص خود، این کالاها را در آدرس ایران به شما تحویل خواهند داد. این یک روند آسان و سریع است که با کمک زاکولا انجام خواهد شد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]