بهترین ساندبارهای سامسونگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

به نظر می رسد بهترین ساندبارهای سامسونگ ، با بازتولید صوتی که به طور کلی متعادل و بی طرف است، از دیگر رقبا متمایز هستند. آنها همچنین دارای EQ های گرافیکی برای کسانی که دوست دارند تجربه صدای خود را سفارشی سازی کنند، مناسب است. ساندبارهای سامسونگ به خوبی ساخته شده‌اند و ظاهری محکم دارند.

بهترین ساندبارهای سامسونگ

در این جا برخی از بهترین ساندبارهای سامسونگ آورده شده است تا از میان آنها بهترین گزینه برای خود را تهیه کنید. در این خصوص می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

سامسونگ HW-Q950A

بهترین ساندبار سامسونگ، Samsung HW-Q950A است. این مجموعه ممتاز دارای طراحی منحصر به فرد ۱۱.۱.۴ با دو بلندگوی ماهواره ای مجزا و یک ساب ووفر اختصاصی است. از محتوای Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و حتی پشتیبانی از دستیار صوتی در سیستم وجود دارد.

مانند بسیاری از تنظیمات ممتاز موجود در بازار، بهترین ساندبارهای سامسونگ ، دارای یک ویژگی تصحیح اتاق است که بازتولید صدا را بر اساس ویژگی های صوتی اتاق شما کالیبره می کند که سامسونگ آن را Auto EQ می نامد.

با روشن بودن این ویژگی، نمایه صدای خنثی و متعادلی دارد، به این معنی که صداها و دیالوگ ها در فیلم های مورد علاقه شما با وضوح بازتولید می شوند. ساب ووفر اختصاصی آن به شما کمک می‌کند تا صدای غرش را در صحنه‌های اکشن نیز احساس کنید. چیزی که واقعاً این ساندبار را متمایز می‌کند، انتخاب ویژگی‌های بهبود صدا، از جمله یک EQ گرافیکی کامل برای کمک به شخصی‌سازی صدای آن است که آن را به بهترین ساندبارهای سامسونگ تبدیل می کند.

بیس پایین آن به اندازه نسل قبلی خود، سامسونگ HW-Q950T، توسعه یافته نیست. با این حال، اکثر شنوندگان همچنان باید از توانایی آن در بازتولید ضربه عمیق و سر و صدا در میکس های خود راضی باشند و همچنین می توانید از ویژگی تنظیم باس آن برای به دست آوردن نتیجه ای مشابه با Q950T استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ماساژورهای پا

سامسونگ HW-Q900A

Samsung HW-Q900A بهترین ساندبارهای سامسونگ است. این راه‌اندازی ۷.۱.۲ نسل بعدی Samsung HW-Q900T است و دارای ویژگی‌های جدیدی از جمله پشتیبانی از Apple AirPlay 2 و ویژگی تصحیح اتاق خودکار EQ است.

شباهت‌هایی بین این مدل و Samsung HW-Q950A وجود دارد  که هر دو دارای ویژگی‌های تقویت صدا زیادی هستند، از جمله EQ گرافیکی، و هر دو از دستیار صوتی داخلی پشتیبانی می‌کنند. مشخصات صدای پیش‌فرض آن نیز کاملاً خنثی و متعادل است و از بازتولید واضح و دقیق صدای پانچ در محدوده باس و صداها در محدوده میانی اطمینان می‌دهد.

با این حال، تفاوت های قابل توجهی بین دو ساندبار وجود دارد. برخلاف Q950A، این دستگاه با بلندگوهای فراگیر مجزا عرضه نمی شود. در نتیجه، عملکرد آن با صدای فراگیر و فیلم های Dolby Atmos چندان چشمگیر نیست. اما در نهایت بهترین ساندبارهای سامسونگ محسوب می شود.

سامسونگ HW-S60A

اگر به دنبال یک ساندبار فوق العاده هستید، Samsung HW-S60A بهترین ساندبار سامسونگ است. این ساندبار ۵.۰ دارای طراحی بسیار کوچک و جمع و جور است که به راحتی زیر پایه تلویزیون شما قرار می گیرد و هیچ ساب ووفر بزرگی برای قرار دادن در اتاق شما وجود ندارد.

علیرغم اندازه کوچکش، همچنان عملکرد خوبی دارد. مانند بسیاری از میله های کوچکتر، از بلندگوهای جانبی تعبیه شده در نوار برای ایجاد صدای فراگیرتر استفاده می کند. همچنین می‌توانید در بهترین ساندبارهای سامسونگ ، مجموعه استاندارد سامسونگ از ویژگی‌های بهبود صدا، مانند EQ گرافیکی، و همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی داخلی را بیابید. دقیقاً خارج از جعبه، دارای مشخصات صدای خنثی است که صداها و سازهای اصلی را به وضوح و دقیق بازتولید می کند.

متأسفانه، از آنجایی که این ساندبار فاقد یک ساب ووفر اختصاصی است، برای بازتولید یک بیس عمیق و تند و تیز تلاش می کند، بنابراین در موسیقی های باس سنگین یا فیلم های اکشن غوغایی را احساس نمی کنید. همچنین، از محتوای Dolby Atmos پشتیبانی نمی‌کند و عملکرد فراگیر بهترین ساندبارهای سامسونگ به اندازه نوارهایی که با بلندگوهای فراگیر، چشمگیر نیست.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت دیزل Diesel

سامسونگ HW-A550

Samsung HW-A550 بهترین ساندبار مقرون به صرفه سامسونگ است. اگر می خواهید یک ساندبار قابل تنظیم برای بهبود تجربه گوش دادن خود داشته باشید، این دستگاه گزینه مقرون به صرفه تری است. از آنجایی که ۲.۱ راه اندازی است، برای گوش دادن به محتوای استریو، مانند اکثر موسیقی ها و برنامه های تلویزیونی، ایده آل است.

دقیقاً خارج از جعبه، مشخصات صدای خنثی دارد، بنابراین صداها و سازهای اصلی در بهترین ساندبارهای سامسونگ و در ترکیب واضح و دقیق هستند. به لطف ساب ووفر اختصاصی آن، مقدار کمی پانچ اضافی در محدوده بیس وجود دارد. اگر صدای متفاوتی را ترجیح می دهید، همچنان به ویژگی های بهبود صدا سامسونگ، از جمله EQ گرافیکی، دسترسی دارید.

متأسفانه، این سیستم  به اندازه مدل های برتر سامسونگ ویژگی های زیادی را ارائه نمی دهد. هیچ ویژگی تصحیح اتاق وجود ندارد، بنابراین بسته به اتاقی که در آن هستید، صدا متفاوت است. همچنین، هیچ پشتیبانی از محتوای Dolby Atmos وجود ندارد و عملکرد فراگیر آن نیز چندان چشمگیر نیست. اگر به دنبال ارتقاء ساده و مقرون به صرفه ای نسبت به بلندگوهای تلویزیون خود هستید، این یک انتخاب محکم است.

 

در مقایسه با برندهای دیگر

طراحی مستحکم بهترین ساندبارهای سامسونگ باعث شده است که همه آن ها بسیار خوش ساخت هستند و ظاهری براق دارند. هیچ پارچه مشبکی روی آن‌ها پیدا نمی‌کنید و از کیفیت ساخت آن‌ها که از پلاستیک و توری‌های فلزی عالی که اسپیکرها را می‌پوشانند، راضی خواهید بود.

کیفیت صدای خوب ساندبارهای سامسونگ نمایه صدای خوب، متعادل و خنثی را درست خارج از جعبه ارائه می دهند که برای مصارف مختلف همه کاره است. برخی از مدل های ساندبار دارای باس اضافی هستند که به لطف ساب ووفر ممکن شده است. گزینه های اتصال عالی همیشه یک Full HDMI In در نوار صوتی سامسونگ برای اتصال دستگاه های خود پیدا خواهید کرد.

آنها پورت های زیادی دارند و امکان پخش بی سیم متعدد را فراهم می کنند، اما گزینه های اقتصادی بیشتر فقط از بلوتوث پشتیبانی می کنند. ساندبارهای سامسونگ کمی گران تر از مدل های رقیب مشابه هستند. بهترین ساندبارهای سامسونگ ، معمولا دارای صفحه نمایش کوچکی هستند که ورودی ها و سطوح صدا را نمایش می دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین لپ تاپ HP

اگر پیامی وجود دارد، متن باید پیمایش شود تا به طور کامل نمایش داده شود. در حالی که برخی ممکن است این رابط را به نشانگرهای نور ترجیح دهند، برخی دیگر ممکن است از متن پیمایش اذیت شوند. بدون اصلاح اتاق سامسونگ تنها یک ویژگی تصحیح اتاق را با بهترین ساندبار خود ارائه می دهد. اگر مدل مقرون به صرفه‌تری خریداری می‌کنید، ممکن است صدای شما بسته به اتاقی که در آن گوش می‌دهید متفاوت باشد.

سامسونگ معمولاً ساندبارهای بسیار خوبی می سازد که کیفیت صدای خوبی با نمایه صدای متعادلی دارند. برخی از ساب ووفرهای آنها قدرتمند هستند که کمی بیس اضافی را دارد که می تواند برای فیلم عالی باشد. بهترین ساندبارهای سامسونگ همچنین دارای طراحی بادوامی هستند که به جز پوشاندن پورت ساب ووفر به پارچه دیگری نیازی ندارد.

با این حال، این معمولا به این معنی است که آنها نیز کمی گران تر از مدل های مشابه هستند، اما تفاوت قیمت می تواند برای برخی افراد ارزش آن را داشته باشد. می توانید برای خرید این ساندبارهای فوق العاده، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]