بهترین گوشی های سامسونگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر به دنبال خرید جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ هستید، در حال حاضر، بهترین انتخاب شما این است که یکی از گوشی های گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را بخرید. اما هر مدل از S22 عملکرد عالی، صفحه نمایش روشن و خط جلویی را ارائه می دهد. اما سامسونگ گوشی هایی را با قیمت های متفاوتی عرضه می کند که بسیاری از آن ها نیز جزو بهترین گوشی ها هستند. حتی اگر چیزی از میان رده های سری گلکسی A سامسونگ را انتخاب کنید، این نیز می تواند یک انتخاب درست باشد.

اما در تمامی دنیا گوشی های تاشو مورد توجه قرار گرفته اند، به خصوص که سامسونگ بر بازار بهترین گوشی های تاشو تسلط دارد. بر اساس شواهد، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ اکنون از محبوبیت بالایی برخوردار است. در اینجا بهترین گوشی ‌های سامسونگ که می‌توانید در حال حاضر بخرید، آمده است، با تصمیم‌گیری در مورد نوع تلفنی که به دنبال آن هستید و چقدر حاضرید بپردازید.

بهترین گوشی های سامسونگ کدامند؟

Samsung Galaxy S22 Ultra پرچمدار نهایی سامسونگ است و انتخاب کاربران برای بهترین گوشی سامسونگ در حال حاضر می باشد. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای یک گوشی بپردازید، گلکسی اس ۲۲ پلاس دستگاهی با صفحه‌ نمایش بزرگ ارزان‌تر از اولترا در اختیار شما قرار می‌دهد و گلکسی اس ۲۲ به شما امکان می‌دهد حتی بیشتر صرفه‌جویی کنید، با پایین‌ترین قیمت در میان بهترین گوشی های سامسونگ می باشد.

گزینه های ارزان تری نسبت به S22 وجود دارد. Galaxy S21 FE راهی برای لذت بردن از ویژگی‌های کلیدی سری پرچم‌دار سامسونگ در اختیار شما قرار می‌دهد، اگرچه از سری S21 سال گذشته الهام گرفته است. یک انتخاب بهتر گلکسی A53 است که یک تلفن ۵G توانمند را با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار در اختیار شما قرار می دهد.

در مورد گوشی های تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ به لطف صفحه نمایش غول پیکری که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد، افزوده چشمگیرتر به سری گوشی های سامسونگ بوده است. اما گلکسی زد فلیپ ۳ هنوز یک گزینه قانع کننده است که تا حد زیادی به دلیل قیمت پایین آن می باشد و در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار گرفته است.

بهترین گوشی های سامسونگ

Samsung Galaxy S22 Ultra

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش: ۶.۸ اینچ

نسخه اندروید: ۱۲ با One UI 4.1

پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۱

رم/حافظه: ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت

دوربین ها: ۱۰۸ مگاپیکسل عریض، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۲ ۱۰ مگاپیکسل تله فوتو (عقب)، ۴۰ مگاپیکسل (جلو)

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های اسپرت چرخدار

مزیت های خرید:

  • قلم سریعتر S داخلی
  • صفحه نمایش فوق العاده روشن
  • دوربین ها عملکرد بهتری در نور کم دارند

به دنبال بهترین گوشی های سامسونگ هستید؟ S22 Ultra با استفاده از یک تلفن آشنای قدیمی برای طرفداران سامسونگ به بالای لیست ما می رسد. طراحی شبیه مدل گلکسی نوت است، دقیقاً تا محل اسلات S Pen همراه که زیبایی آن را بیشتر می کند.

این چیزی بیش از یک طراحی مجدد از گلکسی نوت است، زیرا گلکسی اس ۲۲ اولترا درخشان ترین صفحه نمایشی را که تاکنون آزمایش کرده ایم، پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و بهبودهای فوق العاده دوربین را ارائه می دهد. سنسور بزرگتر در دوربین اصلی Ultra جدید اجازه می دهد تا نور بیشتری برای عکاسی در نور کم بهتر وارد شود.

ضمن آنکه در میان بهترین گوشی های سامسونگ ، از پیشرفت های نرم افزاری مانند حالت پیشرفته تر پرتره استفاده می کند. سامسونگ حتی شروع به ارائه به‌روزرسانی‌هایی برای دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا کرده است، از جمله ارتقای عملکرد به حالت پرتره را در این مدل قرار داده است.

سامسونگ برای این مدل به شارژ ۴۵ واتی بازگشته است و در مجموع، یک گوشی خوب است که باید برای هر طرفدار سامسونگ که خواهان بهترین گوشی های سامسونگ است، جذاب باشد.

بررسی Samsung Galaxy S22

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش: ۶.۱ اینچ

نسخه اندروید: ۱۲

حافظه داخلی: ۸ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت

مزیت های خرید:

  • عملکرد خوب
  • مقرون به صرفه ترین مدل S22
  • صفحه نمایش روشن و رنگارنگ
  • زوم و عکس های کم نور بهبود یافته

همانطور که Galaxy S22 Ultra خوب است، همچنین دارای دومین قیمت بالا در بین هر گوشی جدید سامسونگ می باشد. Galaxy S22 دارای همان چیپست موجود در مدل های گران قیمت S22 است و همچنین صفحه نمایش روشن تری نسبت به مدل قبلی خود دارد، حتی اگر S22 Ultra و S22 Plus از آن برتری داشته باشند.

در این مدل از بهترین گوشی های سامسونگ ، همچنین دوربین‌های گلکسی S22 را بهبود بخشیده شده است که عکس ‌های عالی در نور کم و عکس ‌های پرتره جذاب می ‌گیرد. بر خلاف سایر گوشی های پرچمدار در محدوده قیمتی خود، گلکسی S22 حتی دارای یک لنز تله فوتو اختصاصی است که اکنون از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی می کند. شارژ سیمی سریع موجود در سایر مدل ‌های گلکسی اس ۲۲ را دریافت نخواهید کرد و عمر باتری S22 کمی تا حدی قابل انتظار است.

بهترین گوشی های سامسونگ

Galaxy S22 Plus

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش: ۶.۶ اینچ

نسخه اندروید: ۱۲ با One UI 4.1

رم/حافظه: ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آرایشی مک

مزیت های خرید:

  • نمایشگر زیبا و بسیار روشن
  • شارژ سریعتر ۴۵ واتی
  • قابلیت زوم بهبود یافته

نادیده گرفتن سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس در میان بهترین گوشی های سامسونگ ، وسوسه انگیز است، زیرا بین گلکسی اس ۲۲ ارزان قیمت و گلکسی اس ۲۲ اولترا قرار گرفته است. گلکسی اس ۲۲ پلاس به عنوان یکی از گوشی های هوشمند این برند، شناخته شده است. دارندگان S21 Plus سال گذشته ممکن است تفاوت چندانی را متوجه نشوند، اما اگر بیش از دو سال است که یک گوشی مشابه دارید، Galaxy S22 Plus می‌تواند تجربه‌ای عالی را ارائه دهد.

شما همان پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 را دریافت می کنید که S22 Ultra را تامین می کند و در حالی که گوشی دوم دارای مشخصات دوربین پیچیده تری است، Galaxy S22 Plus می تواند خودش را حفظ کند، به خصوص در مورد عکاسی در نور کم این گونه است. همچنین می توانید از همان صفحه نمایش روشن و شارژ سریع ۴۵ واتی موجود در گلکسی اس ۲۲ اولترا لذت ببرید.

بهترین گوشی های سامسونگ

Samsung Galaxy A53

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش: ۶.۵ اینچ

نسخه اندروید: ۱۲ با One UI 4.1

پردازنده: Exynos 1280

رم / حافظه: ۶ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت

دوربین ها: ۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو، ۵ مگاپیکسل عمق (عقب). ۳۲ مگاپیکسل (جلو)

پیشنهاد مطالعه :خرید عینک های دید در شب

مزیت های خرید:

  • حافظه قابل افزایش تا ۱ ترابایت
  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت
  • صفحه نمایش خوب با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز

سامسونگ همچنان با گلکسی A53 نشان می دهد که در مورد گوشی های میان رده جدی است. این مدل را در میان بهترین گوشی های سامسونگ انتخاب کنید و دستگاهی با صفحه‌نمایش با فرکانس ۱۲۰ هرتز تازه‌سازی و عملکرد معقول را با صدها کمتر از آنچه سامسونگ برای یکی از پرچم‌دارانش می‌گیرد، تهیه کنید. برای خرید انواع مدل های گوشی سامسونگ از سایت های معتبر آنلاین خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]