تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۱۲

خرید انواع قاب گوشی سامسونگ

نویسنده : تیم محتوا

 

هنگامی که فکر می کنید اکثر گوشی های سامسونگ گلکسی، سرمایه گذاری مالی قابل توجهی هستند، اطمینان از محافظت از گوشی هوشمند شما بسیار مهم است. در حالی که محافظ های صفحه نمایش می توانند از گوشی شما در برابر اثر انگشت و خط و خش مراقبت کنند، شما به یک قاب گوشی مقاوم برای محافظت در برابر سقوط و سایر انواع آسیب ها نیاز دارید. در اینجا می توانید بهترین قاب گوشی سامسونگ را برای خود بیابید. ضمن آنکه برای خرید این قاب های فوق العاده، از طریق زاکولا اقدام کرده و از سایت های معتبر خارجی، آنها را تهیه کنید.

قاب گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

قاب گلکسی S21 سامسونگ در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای موجود است و محافظت زیادی از گوشی شما ارائه می‌کند. این قاب، دارای طراحی شیک می باشد که همچنین سبک وزن است. نصب قاب روی گوشی شما بسیار آسان است. قاب گلکسی اس ۲۱ سامسونگ، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، بنابراین برای شارژ گوشی خود نیازی به برداشتن قاب آن ندارید.

این که از بهترین قاب گوشی سامسونگ می باشد، دارای دو پایه است که به شما امکان می دهد ویدیوها را تماشا کنید یا از تلفن خود در چندین زاویه استفاده کنید. این کیف برای اطمینان از اینکه گوشی شما در هنگام افتادن در برابر هر گونه آسیب محافظت می‌شود، آزمایش شده است. اگرچه پایه‌های روی قاب هم سطح هستند، اما همچنان چسبندگی زیادی را فراهم می‌کند.

بهترین قاب گوشی سامسونگ

ویژگی های کلیدی:

  • سازگار با Samsung Galaxy S21
  • دارای دو پایه و دراپ تست شده
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم وزن ۳.۲ اونس
  • خوش استیل و دارای دو گزینه رنگ و بادوام

Foluu Galaxy S21 Ultra Case

Foluu Galaxy S21 Ultra Case یک قاب گوشی هوشمند سنگین است که چندین لایه محافظ را ارائه می دهد. این قاب با گوشه های دستگاه محکم می شود و آن را فوق العاده قابل اعتماد می کند. لب برآمده اطراف قاب اولترای Foluu Galaxy S21 به این معنی است که اگر بخواهید آن را بیندازید، دوربین‌های گوشی شما محافظت می‌شوند. این قاب که از بهترین قاب گوشی سامسونگ به خوبی با بریدگی‌هایی طراحی شده است که شامل یک دوشاخه ضد گرد و غبار است تا اطمینان حاصل شود که پورت ‌های گوشی شما مسدود نمی‌شوند.

شکی نیست که این قاب گوشی بسیار بادوام است. با این حال، به دلیل پیچ هایی که به طور ایمن آن را در جای خود قفل می کنند، بستن و خاموش کردن آن آسان نیست. اما، اگر به دنبال کیفی هستید که در رنگ‌های مختلف عرضه شود و از گوشی شما محافظت کند، این انتخاب عاقلانه‌ای است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین مارک های عینک

ویژگی های کلیدی:

سازگار با Samsung Galaxy S21 Ultra

  • حفاظت ضد ضربه و لبه بالا دور دوربین
  • جنس آلومینیوم، لاستیک سیلیکون
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم و وزن ۷.۸ اونس
  • بادوام، ایمن به همراه پیچ های یدکی

 Samsung Galaxy S21 Rebex

قاب گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ Rebex یک قاب گوشی سنگین و از بهترین قاب گوشی سامسونگ است که از گوشی هوشمند شما در برابر بسیاری از انواع آسیب ها محافظت می کند. به دلیل دو لایه بودن، محافظت بیشتری را فراهم می کند و به راحتی می توان آن را گرفت.

این قاب دارای صفحه مغناطیسی داخلی است تا بتوانید آن را بر روی سطوح مختلف نصب کنید. با این حال، پایه مغناطیسی گنجانده نشده است، بنابراین باید آن را جداگانه خریداری کنید. نگهدارنده حلقه راحت است و به شما امکان می دهد Samsung Galaxy S21 خود را به سگک یا کلید کمربند خود وصل کنید.

نگهدارنده حلقه با چرخش ۳۶۰ درجه به عنوان پایه دو برابر می شود. لبه های برجسته و کناره های عالی، باعث می شود به راحتی آن را در دست بگیرید و از آن محافظت کنید. در حالی که قاب گوشی Rebex Samsung Galaxy S21 بسیار مقرون به صرفه است، اما فاقد ظرافت و سبکی است.

بهترین قاب گوشی سامسونگ

ویژگی های کلیدی:

سازگار با Samsung Galaxy S21 5G

  • نگهدارنده در دست و صفحه فلزی مغناطیسی
  • جنس پلاستیک TPU و PC
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم و وزن: ۱.۴۹ اونس
  • بادوام و دارای نگهدارنده حلقه به عنوان پایه
  • قاب Rebex Samsung Galaxy S21
  • پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دستگاه حشره کش

OtterBox Strada Via Series Case

کیف OtterBox Strada Via Series Case یک قاب فولیو است که دارای یک گیره مغناطیسی برای دسترسی آسان به باز و بسته شدن است. این قاب از صفحه نمایش گوشی شما در برابر اثر انگشت و خط و خش محافظت می کند و از شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید.

این یکی از سبک ترین قاب های گوشی و از بهترین قاب گوشی سامسونگ است که سخت و محافظ نیز می باشد. به راحتی می ‌تواند کارت‌های اعتباری شما را نیز در خود نگه دارد، و آن را به صرفه‌جویی در فضای ایده‌آل در زمانی که خارج از منزل هستید تبدیل می‌کند. قاب محافظ به راحتی جا می شود و امکان دسترسی راحت به تمام دکمه های گوشی شما را فراهم می کند.

در حالی که قاب OtterBox Strada Via Series طراحی به سبک کتابچه ای ارائه می دهد، اما با ارائه نکردن شکاف برای قلم S کوتاه می باشد. با این حال، شیک به نظر می رسد و برای محافظت از گوشی شما به خوبی کار می کند.

ویژگی های کلیدی:

سازگار با Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

پشتیبانی از شارژ بی سیم و چفت مغناطیسی

جنس چرم مصنوعی همراه با پشتیبانی از شارژ بی سیم

وزن ۲.۸۲ اونس، دسترسی آسان به گوشی

بهترین قاب گوشی سامسونگ

Presidio Perfect Clear

Presidio Perfect Clear یکی از ساده ترین قاب های گوشی هوشمند است که محافظت زیادی را ارائه می دهد. این کیف دارای محافظ سقوط تا ارتفاع ۱۳ فوتی و موادی است که گوشی شما را در برابر آسیب محافظت می کند. این کیس از بهترین قاب گوشی سامسونگ بوده و دارای ویژگی های زیادی مانند فناوری Microban است. گفته می شود که این امر باعث کاهش ۹۹ درصدی رشد باکتری ها می شود. Presidio Perfect Clear به دلیل پوشش پلاستیکی خود، تمیز کردن آن ساده است.

Presidio Perfect Clear به دلیل ظاهر شفاف خود به شما این امکان را می دهد که زیبایی گوشی خود را در عین محافظت از آن مشاهده کنید. با این حال، فقط از پشت تلفن شما محافظت می کند و جلوی آن را بدون محافظت می گذارد.

پیشنهاد مطالعه :خریدی جذاب از حراجی های تابستانی ترکیه

ویژگی های کلیدی:

  • مقاومت در برابر آسیب، جنس پلاستیک
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم با وزن ۳.۲ اونس
  • سازگار با Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
  • پوشش Perfect-Clear برای محافظت در برابر تغییر رنگ
اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود