۴ بهترین کیبورد Razer در سال ۲۰۲۳

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خط تولید ریزر به شدت بر روی بازی متمرکز است. بنابراین اگر به‌ دنبال بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer هستید، گزینه‌های زیادی دارید، از مدل‌های لاستیکی سطح پایه گرفته تا مدل‌های ممتاز با سوئیچ‌های نوری اختصاصی. حتی مدل های اداری آنها نیز بازی را در ذهن دارند. صرف نظر از اینکه برای چه مدلی استفاده می‌کنید، یک واحد خوش‌ساخت با تأخیر بسیار کم بلافاصله از جعبه دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین آی پدهای اپل

بهترین کیبوردهای Razer

از آنجایی که این صفحه‌کلیدها همگی با نرم‌افزار همراه Razer کار می‌کنند، متصل کردن کیبورد Razer با سایر لوازم جانبی ریزر به این معنی است که شما فقط به یک نرم‌افزار نیاز دارید تا جلوه‌های نوری و سایر ویژگی‌های راه‌اندازی خود را سفارشی کنید. در اینجا برخی از کیبوردهای ریزر معرفی شده اند:

بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer

Razer Huntsman V2 Analog

Razer Huntsman V2 Analog  بهترین صفحه کلید Razer است که ما آزمایش کرده ایم. این مدل پرچمدار دارای ویژگی های زیادی است که برای ارتقای تجربه بازی شما طراحی شده اند. قابل توجه ترین این ویژگی ها در یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer سوئیچ های آنالوگ اپتیکال اختصاصی است.

این سوئیچ ها به شما این امکان را می دهند که فاصله قبل از سفر را بر اساس هر کلید تنظیم کرده و حساسیت فشار کلید خود را کنترل کنید. سوئیچ ها از “حالت آنالوگ” نیز پشتیبانی می کنند. با فعال بودن این حالت، هرچه فشار بیشتری به فشار کلید خود وارد کنید، بیشتر در بازی حرکت می کنید.

این ویژگی برای بازی های مسابقه ای، شبیه سازهای پرواز یا برای داشتن حرکات ظریف تر در بازی های FPS عالی است. تجربه درون بازی با تأخیر چند میلی ثانیه ای خود بسیار روان و پاسخگو است. هر کلیدی یک تثبیت کننده در زیر خود دارد، بنابراین هیچ لرزشی وجود ندارد که بسیار عالی است.

زیرا این کار باعث کاهش تصادفی کلید نزدیک و به هم ریختن تصاویر شما می شود. کلاهک های کلید از نوع PBT دو شات هستند، به این معنی که به مرور زمان بر اثر تجمع روغن انگشت نرم نمی شوند. اگر اغلب متوجه می‌شوید که حرکات بزرگ و گسترده‌ای از ماوس انجام می‌دهید، چیزی بسیار فشرده‌تر را ترجیح می‌دهید، بد نیست که کلیدهای کنترل رسانه، Numpad  را استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :انواع دستگاه وکیوم ماشین

Razer Pro Type Ultra Design

در هسته خود، Razer Pro Type Ultra یک صفحه کلید بازی است که برای یک شغل اداری طراحی شده است. این طراحی ظاهری پیچیده برای کار دارد، شبیه به سبک نقره ای و کرومی لوازم جانبی اپل و به جای نور پس زمینه RGB، فقط رنگ سفید دارد.

در بخش زیرین، یک نیروگاه بازی با تأخیر فوق‌العاده کم قرار دارد که تجربه‌ای پاسخگو برای بازی بعد از کار ارائه می‌دهد. این واحد همه کاره یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer است و همچنین دارای سه گزینه اتصال مختلف است.

بنابراین می‌توانید هنگام شارژ شدن، با حداکثر سه دستگاه با استفاده از بلوتوث از آن به صورت سیمی استفاده کنید یا از گیرنده USB تخصصی استفاده نمایید که با برخی دیگر از لوازم جانبی اداری Razer متصل می‌شود. ریزر عمر باتری بیش از ۲۰۰ ساعت را با نور پس‌زمینه در صورت استفاده به‌صورت بی‌سیم تبلیغ می‌کند تا در طول هفته کاری و بعد از آن با یک بار شارژ جدید دوام داشته باشد.

به طور کلی، تایپ کردن آن بسیار راحت و دلپذیر است. این دستگاه از سوئیچ های خطی زرد رنگ Razer استفاده می کند که در مقایسه با بسیاری از انواع دیگر سوئیچ های مکانیکی سبک، صاف برای فعال کردن و بی صدا هستند.

همچنین به لطف روکش نرم لمسی، در نوک انگشتان شما احساس بسیار خوبی دارند. البته کمی چسبندگی اضافی را می افزایند که اگر مستعد عرق کردن دست‌ها هستید، مفید است. یک تکیه گاه بالشتکی برای مچ دست شما در طول روز وجود دارد.

بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer

Razer BlackWidow V3  با کیفیت ساخت عالی

در حالی که Razer BlackWidow V3 جدیدترین مدل Razer نیست، اما همچنان یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer در کاتالوگ آنها است. این مدل فقط سیمی تأخیر فوق‌العاده کم را ارائه می‌کند، که برای بازی‌های رقابتی و مبتنی بر واکنش که هر ثانیه اهمیت دارد، عالی است.

این صفحه‌کلید دارای سوئیچ‌های زرد خطی صاف و بی‌صدا یا سوئیچ‌های سبز لمسی رضایت‌بخشی است که مطابق با ترجیحات شماست. همچنین یک دستگیره رمزگذار و کلیدهای رسانه اختصاصی در بالای صفحه کلید وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی رسانه خود را مستقیماً بدون تغییر زبانه از بازی ها کنترل کنید.

نور پس زمینه RGB برای علاقه مندان عالی است زیرا روشن است و رنگ ها به خوبی ترکیب شده اند. با استفاده از طیف وسیعی از جلوه‌های نورپردازی، صفحه‌نمایش نور پس‌زمینه خود را بر اساس هر کلید تنظیم می‌کنید.

به‌عنوان یک صفحه‌کلید با اندازه کامل، فضای قابل‌توجهی روی میز شما اشغال می‌کند، بنابراین اگر میز کوچک‌تری دارید یا به دنبال فضای بیشتری برای حرکات گسترده ماوس هستید، نسخه فشرده‌تر و TenKeyLess نیز وجود دارد. این صفحه کلید با نام Razer BlackWidow V3 TKL موجود است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین میکروفون های دستکتاپ

Razer Huntsman

اگر گزینه های پریمیوم کمی خارج از محدوده قیمت شما هستند، Razer Huntsman Mini را به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه تر توصیه می کنیم. از سوئیچ های نوری ممتاز Razer به جای سوئیچ های مکانیکی استاندارد استفاده می کند که در انواع Clicky یا Linear موجود است.

این سوئیچ ها مانند سوئیچ های مکانیکی استاندارد هستند اما از یک پرتو نور برای ثبت ورودی ها استفاده می کنند، به این معنی که بسیار پاسخگو هستند. این صفحه کلید به عنوان یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer،  همچنین برای فعال کردن فوق العاده سبک هستند، بنابراین لازم نیست برای گرفتن عکس های خود، کلیدهای خود را خیلی عمیق فشار دهید.

همچنین با نرم افزار Razer’s Synapse 3 تمام ویژگی های سفارشی سازی استاندارد مانند برنامه نویسی ماکرو و هر کلید را دریافت می کنید. کیفیت ساخت نیز بسیار عالی است، اگرچه هنگام استفاده طولانی‌تر از این صفحه‌کلید می‌توانید از یک تکیه‌گاه مچ بهره ببرید، اما این کیبورد همراه با آن نیست.

این یک اندازه جمع و جور مناسب بازی دارد که فضای کمی را روی میز شما اشغال می کند و فضای زیادی را برای حرکات پویا ماوس به شما می دهد. با این حال، این بدان معناست که اگر با صفحات گسترده، ورود داده ها، یا هر کار دیگری که ممکن است به کلیدهای جهت دار یا Numberpad نیاز داشته باشد کار می کنید، چندان ایده آل نیست. برای چنین برنامه‌هایی با سایز کامل Razer BlackWidow V3 بهتر کار خواهید کرد.

بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer

جمع بندی

اگر به صفحه کلید بازی از برند ریزر نیاز دارید، می توانید یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ Razer را از سایت های معتبر خارجی خریداری کنید. پرداخت ارزی سفارش شما و تحویل آن در آدرس ایران، از جمله خدمات زاکولاست.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]