تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اردیبهشت,۲۹

بهترین کنترلر اورجینال PS5

نویسنده : تیم محتوا

یافتن بهترین کنترلرهای PS5 در سال ۲۰۲۳ به این بستگی دارد که دوست دارید چه بازی هایی انجام دهید و برای چه چیزی به آن نیاز دارید. ممکن است به اندازه Xbox گزینه های کنترلر وجود نداشته باشد، اما یک کنترلر PS5 عالی برای همه وجود دارد. ما بهترین کنترلرها را برای دارندگان پلی استیشن ۵ به صورت دستی انتخاب کرده ایم. بهترین کنترلرهای عمومی PS5 و همچنین بهترین کنترلرهای تخصصی در اینجا آورده شده اند. مهم نیست که چه گیمری هستید، یکی از این گزینه ها برای شما عالی خواهد بود.

بهترین کنترلرهای PS5

دوال سنسDualsense

  • محرک های تطبیقی
  • بازخورد لمسی دقیق
  • میکروفون داخلی
  • چنگال کاربرپسند
  • قیمت مناسب
  • عمر باتری حدود ۱۰ تا ۱۳ ساعت

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح وال اصل

کنترلر اصلی DualSense PS5 هنوز یک گزینه فوق العاده برای تقریباً همه گیمرهای پلی استیشن است. این یکی از بهترین کنترلرهای  PS5 با امکانات جذابی که کنترلر Edge ارتقا یافته ارائه می‌کند، ارائه نمی‌شود. کنترلر پایه DualSense دارای ویژگی هایی کاربردی است.

با استفاده از محرک‌های تطبیقی که بازخورد فیزیکی ارائه می‌کنند، فناوری لمسی نسل بعدی شرکت سازنده Nintendo JoyCon HD Rumble و موارد دیگر، به راحتی می‌توان فهمید که چرا این یک گیم‌پد فوق‌العاده است.

این به راحتی بهترین کنترل کننده برای بازی های عمومی است. این یک گزینه میان رده عالی است که تقریباً برای همه انواع گیمرها مناسب است. این کنترلر همچنین در مجموعه ای از رنگ ها برای کسانی که روی زیبایی شناسی تمرکز دارند ارائه می شود.

این یکی از بهترین کنترلرهای PS5 بوده و برای گیمرهای حرفه ای یا هر کسی که به طور انحصاری بازی های رقابتی یا بازی های مبارزه ای انجام می دهد نیست، در آینده بیشتر در مورد آن ها صحبت می کنیم. یکی دیگر از نقاط ضعف اصلی DualSense Edge این است که مستعد دریفت شدن است و گزینه‌های زیادی برای تعمیر ندارد.

بهترین کنترلرهای PS5

DualSense Edge

  • سفارشی سازی نرم افزار عالی
  • طراحی ماژولار برای تعمیر پذیری و سفارشی سازی سخت افزار عالی است.
  • شکل کمی کوچکتر برای برخی مفید خواهد بود.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی می‌توانند در بازی‌های کامپوزیتی به شما برتری دهند.
  • تریگرهای کوتاه شده امکان اجرای بازی های پاسخگوتر را فراهم می کنند.
  • ماشه کوتاه شده کمی مات به نظر می رسد
  • ۳۳ درصد عمر باتری کمتر

Sony DualSense Edge  یکی از بهترین کنترلرهای PS5و گران‌ترین گزینه‌های کنترلر PS5 در این لیست است و کنترلر رسمی PlayStation 5 Pro است. این یک نسخه ارتقا یافته از PS5 DualSense اصلی است که بر روی هر چیزی که اولین گیم پد PS5 را عالی می کند ساخته شده است.

DualSense Edge با ارائه برخی گزینه‌های سفارشی‌سازی چشمگیر، یک ارتقاء و یک گام بزرگ رو به جلو برای گیمرهای کنسول است. این کنترلر، دارای لغزنده‌های تنظیم ماشه برای یک ماشه کوتاه‌شده سفارشی، دو پدال پشتی، بازخورد لمسی باورنکردنی، درپوش‌های قابل تعویض، پشتیبانی از اپلیکیشن پروفایل کنترل‌کننده سفارشی و موارد دیگر است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

ویژگی های موثر کنترلر PS5

در مجموع، این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند به آسانی بازی کنید. این یک کنترلر است که برای بازی های رقابتی ساخته شده است. طرفداران بازی های تیراندازی به احتمال زیاد ارتقاها را بیشتر احساس خواهند کرد. این به عنوان یکی از بهترین کنترلرهای  PS5 می باشد و به گونه ای طراحی شده است که برای همه گیمرها مناسب باشد، اما کسانی که عاشق بازی های رقابتی هستند واقعاً از این ویژگی ها بهره مند خواهند شد.

این کنترلر حدود ۳.۵ برابر گرانتر از کنترلر اصلی DualSense است که با توجه به ویژگی های اضافی آن چندان تعجب آور نیست. نکته مهم این است که ماژول های قابل تعویض به شما این امکان را می دهند که یک دریفت را جایگزین کنید، که احتمالاً یک گیمر سنگین وزن آن را تجربه می کند.

وقتی صحبت از کنترلرهای حرفه ای به میان می آید، DualSense Edge یک گزینه عالی از سونی برای پلی استیشن ۵ است. همانطور که از یک کنترلر حرفه ای انتظار می رود، بسیار گران است. اگر به دنبال آن لبه متمایز نیستید یا ساعت‌های زیادی را برای تنظیم کردن وقت نمی‌گذارید، بهتر است به یک کنترلر متفاوت تهیه کنید.

بهترین کنترلر سفارشی بتل بیور

  • بسیار قابل تنظیم
  • محرک های تطبیقی هوشمند
  • افزایش کشش انگشت شست (و گزینه ای برای کاهش آن)
  • دکمه های برگشت
  • منطقه مرده کاهش یافته است

BattleBeaver برخی از بهترین سفارشی سازی کنترلرهای موجود را با تغییر کنترلرهای رسمی DualSense سونی ارائه می دهد. آنها کنترلرها را به طور عمده برای مناسب گیمرهای FPS تخصصی می کنند. این برند یکی از بهترین کنترلرهای  PS5 است و دارای کنترلرهای سفارشی از پیش تنظیم شده PS5 مختلفی می باشد، اما آنها به این دلیل معروف هستند که به شما اجازه می دهند یک کنترلر منحصر به فرد با سفارشی سازی هایی که می خواهید طراحی کنید.

در حال حاضر هیچ گیم پد دیگری برای PS5 با این تعداد گزینه بالقوه موجود نیست. حتی بهتر از آن، می‌توانید DualSense خود را برای سفارشی‌سازی آن‌ها ارسال کنید، که قیمت را کاهش می‌دهد. در حالی که آنها کنترل‌کننده‌های منحصربه‌فردی را برای کنسول‌های مختلف ایجاد می‌کنند، گیم‌پدها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

ویژگی‌های پیشنهادی شامل حداکثر چهار دکمه پشتی است که با انگشتان نگهدارنده کنترلر، اصلاح کشش انگشت شست، ماشه‌های هوشمند و موارد دیگر مطابقت دارند. داشتن چنین ویژگی‌هایی باعث می‌شود که کنترلر را راحت‌تر در دست بگیرید، در بازی سریع‌تر واکنش نشان دهید و تجربه کلی بازی شما را بهبود ببخشید.

این گران‌ترین گزینه سفارشی‌سازی‌شده برای PS5 است، اما بهترین کنترل‌کننده‌های سفارشی‌شده را ارائه می‌دهد، بنابراین تعجب‌آور نیست.

بهترین کنترلرهای PS5

HORI Fighting Commander OCTA

این یکی از بهترین کنترلرهای  PS5 است که بازی با آن برای گیمرها مبارزه ای شاد می شوند. یک کنترلر Hori عالی برای PS5 نیز وجود دارد. در حالی که استیک‌های آرکید Hori برای PS5 نیز وجود دارد، ما بر روی Fighting Commander Octa برای پلی‌استیشن ۵ تمرکز خواهیم کرد که بهترین کنترلر بازی مبارزه‌ای برای کنسول است.

 

Hori Fighting Commander Octa دو دکمه جدید را در کنار D-Pad برای چیدمان شش دکمه اضافه می کند و همچنین حساسیت D-Pad قابل تنظیم را به همراه دکمه های میکرو سوئیچ ارائه می دهد. همراه با برنامه Hori Device Manager ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید طرح‌بندی دکمه‌ها را اختصاص دهید، تنظیمات مختلف را تنظیم کنید و ۴ نمایه منحصر به ‌فرد را ذخیره کنید. متأسفانه، شما نمی توانید بدون کمک رایانه شخصی نقشه برداری مجدد انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین شارژرهای آیفون

به عنوان یک سازنده لوازم جانبی دارای مجوز برای سونی، مایکروسافت و نینتندو، کنترلرهای Hori یک تولید کننده شخص ثالث درجه یک هستند. کیفیت ساخت در مقایسه با یک کنترلر شخص اول، اندکی مطلوب است. با وجود این، Fighting Commander Octa ارزان تر از کنترلرهای سونی DualSense است و ویژگی های مورد علاقه بازیکنان بازی های مبارزه ای است. بنابراین، همه چیز بد نیست و هنوز یک گزینه فوق العاده است.

می توانید برای خرید بهترین کنترلرهای  PS5 از طریق زاکولا اقدام کنید و از آمازون خریداری کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود