بهترین پنکه های جیبی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر می خواهید روزهای تابستانی خود را در کمپینگ، کار در باغ یا مطالعه در کنار اقیانوس بگذرانید، اما می خواهید در حالی که در زیر نور آفتاب هستید خنک بمانید، ممکن است بخواهید روی یک پنکه قابل حمل سرمایه گذاری کنید. بهترین پنکه های جیبی از “مواد بادوام مانند پلاستیک سنگین، فولاد یا آلومینیوم” ساخته شده است و نگهداری و تمیز نگه داشتن آن آسان است.

پیشنهاد مطالعه :صندل های برند کروکس

فن های قابل حمل

در اینجا چندین فن قابل حمل را با در نظر گرفتن قدرت خنک کنندگی، طراحی، سهولت استفاده و ویژگی های اضافی آورده شده است.

بهترین پنکه های جیبی

بهترین پنکه میلواکی M18 Jobsite

مزایا:

  • بادوام و موثر
  • دو گزینه قدرت
  • عمر باتری عالی
  • قابل تنظیم

معایب:

  • مجموعه باتری و شارژر هزینه اضافی دارد
  • بدون ویژگی نوسان
  • در بالاترین تنظیم کمی نویزتر است

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع بالم نرم کننده ریش

فن Jobsite Milwaukee M18 یکی از بهترین پنکه های جیبی به شمار می آید. زیرا قدرت خنک کنندگی زیادی را در طراحی محکم و کاربردی ارائه می دهد. ما دوست داریم که این فن با باتری قابل شارژ سازگار یا آداپتور برق متناوب تغذیه شود.

این دستگاه می‌تواند تا ۱۷ ساعت با باتری خود در حالت پایین‌ترین حالت کار کند، که آن را به گزینه‌ای عالی برای سفرهای کمپینگ یا سفرهای طولانی دیگر تبدیل می‌کند. با این حال، اگر می خواهید از آن در یک اتاق مخصوصا گرم در خانه خود در تابستان استفاده کنید، می توانید آن را به پریز برق بزنید و بدون نگرانی از تخلیه باتری از آن بهره ببرید.

لطفا توجه داشته باشید که خرید فن با مجموعه باتری و شارژر هزینه اضافی دارد. فن فاقد ویژگی نوسان است، اما می توان آن را تا ۱۲۰ درجه کج کرد و به شما امکان کنترل خوبی از جهت گردش هوا را می دهد. این فن همچنین دارای سه تنظیم سرعت مختلف است و در گردش هوا بسیار موثر است. در بالاترین حالت، فن می تواند به حداکثر سرعت هوا ۱۸ مایل در ساعت برسد.

در حالی که به طور کلی یک فن پر سر و صدا نیست، اما صدای قابل توجه تری را در بالاترین تنظیمات خود تولید می کند، هرچند به اندازه ای نیست که به طور قابل توجهی مخل در نظر گرفته شود. علیرغم جمع و جور و سبک بودن، این دستگاه ساختاری بادوام دارد و محکم می ایستد.

این فن یکی از بهترین پنکه های جیبی محسوب می شود و به راحتی دارای چهار آویز سوراخ کلید نیز در آن تعبیه شده است، بنابراین می توانید آن را آویزان کنید تا هوا در ارتفاع بالاتری به گردش درآید.

پنکه Honeywell Turbo On The Go

مزایا:

  • چند راه برای استفاده
  • بسیار سبک و جمع و جور
  • عملکرد بی صدا
  • دو گزینه منبع تغذیه

معایب:

  • فقط یک تنظیم قدرت
  • بدون نوسان یا زاویه قابل تنظیم
  • باتری ها گنجانده نشده است

فن Honeywell Turbo On The Go با قیمت کمتر از ۲۰ دلار و طراحی مناسب، پنکه قابل حمل ارزان قیمت و یکی از بهترین پنکه های جیبی است. پنکه فوق العاده جمع و جور و سبک است. پنکه می تواند بایستد تا بتوانید آن را روی میز قرار دهید.

همچنین دارای دسته ای است که به شما امکان می دهد آن را از سطوح مختلف آویزان کنید. اگر می‌خواهید هنگام پیاده‌روی از آن استفاده کنید، می‌توانید از آن به عنوان پنکه دستی در نظر بگیرید، اما گزینه‌ای برای تنظیم زاویه فن وجود ندارد.

این مدل متاسفانه فقط یک تنظیم سرعت دارد. با این حال، با توجه به اندازه آن، مقدار خوبی از حرکت هوا را ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، هرچه به فن نزدیکتر باشید، از قدرت خنک کنندگی آن خارج خواهید شد زیرا این فن کوچک و دستی، قدرتی برابر با یک مدل مستقل بزرگتر را به شما ارائه نمی دهد.

یکی از بزرگترین ویژگی های این پنکه به عنوان یکی از بهترین پنکه های جیبی، عملکرد بی صدا آن است که وقتی با اندازه کوچک آن همراه شود، آن را به گزینه ای محجوب تبدیل می کند که می توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید با وصل کردن آن به منبع تغذیه با کابل USB یا باتری‌های AA، آن را روشن کنید. در حالی که فن دارای کابل USB است، اما با باتری همراه نیست.

بهترین پنکه های جیبی

پنکه هیبریدی بی سیم Whisper QuietRyobi ONE+ 18V

مزایا:

  • هم قدرتمند و هم ساکت
  • قابل تنظیم
  • دسته داخلی و گزینه آویزان

معایب:

  • گران قیمت است
  • عمر باتری می تواند بهتر باشد

ما کیت فن ‌های هیبریدی بی‌سیم Ryobi ONE+ 18V را برای هر کسی که به دنبال فن قابل حملی است که به‌خصوص کم‌صدا، اما همچنان قدرتمند است، توصیه می‌کنیم. این پنکه بخشی از سری محصولات Ryobi’s Whisper است که در مقایسه با مدل‌های دیگر، ۴۴ درصد ساکت‌تر طراحی شده‌اند و در عین حال سرعت هوای بیشتری را نیز ارائه می‌دهند.

این فن یکی از بهترین پنکه های جیبی بوده و به شما امکان می دهد از بین گزینه های کم سرعت ۹۳۰ دور در دقیقه، گزینه سرعت متوسط ۱۵۰۰ دور در دقیقه و گزینه سرعت بالا ۱۸۵۰ دور در دقیقه انتخاب کنید. این پنکه سبک وزن بوده و یک دسته داخلی در بالای آن تعبیه شده، بنابراین حمل آن نیز آسان است.

می توانید دستگاه را با باتری یا آداپتور برق متناوب آن روشن کنید و در صورت تکیه بر گزینه باتری برای برق، فن می تواند تا ۶ ساعت کار کند. همانطور که گفته شد، عمر باتری ۶ ساعته ممکن است در سناریوهای خاص کافی نباشد، مانند یک سفر طولانی کمپینگ که در آن به پریز برای شارژ مجدد آن دسترسی ندارید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین برندهای قهوه

بهترین مینی فن دستی Jisulife

مزایا:

  • دارای مچ بند
  • چراغ قوه و پاوربانک داخلی
  • عمر باتری عالی
  • گزینه های مختلف ایستاده

معایب:

  • سر و صدای زیاد
  • عملکرد پاور بانک نیاز به بهبود دارد

اگر برای یک سفر یک روزه به یک شهربازی یا پیاده‌روی می‌روید، ممکن است یک پنکه دستی بخواهید که به راحتی در دست داشته باشید و در یک لحظه از آن استفاده کنید. مینی فن دستی JisuLife پنکه قابل حمل دستی و یکی از بهترین پنکه های جیبی است. زیرا چند کاره بوده و دارای یک چراغ قوه داخلی و یک پاوربانک است که می توانید از آن برای شارژ گوشی خود استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، پاور بانک تعبیه شده در این فن به اندازه پاوربانک های دیگر قوی نیست، بنابراین نباید انتظار استفاده از فن و شارژ کامل گوشی خود را با این مدل داشته باشید. ما همچنین دوست داریم که یک مچ بند متصل به آن برای حمل فن آسان تر باشد.

می توانید انتخاب کنید تا آن را تا آخر باز کنید و از آن به عنوان پنکه دستی استفاده کنید یا می توانید آن را با زاویه ۹۰ درجه تا کنید و روی میز قرار دهید. فن دارای سه تنظیم سرعت مختلف است، و در حالی که بی‌صداترین گزینه‌ای نیست که می‌توانید بخرید، اما صدای آن به اندازه‌ای نیست که باعث اختلال قابل توجه شود.

جدا از سر و صدای خفیف، فن در هنگام استفاده کار بسیار خوبی در گردش هوا انجام می دهد. همچنین دارای عمر باتری فوق‌العاده‌ای است. می‌تواند تا ۴۶ ساعت در حالت پایین‌ترین حالت کار کند و از طریق کابل شارژ USB Type-C قابل شارژ است.

بهترین پنکه های جیبی

جمع بندی

برای خرید این پنکه های کاربردی از میان بهترین پنکه های جیبی، می توانید به سایت خرده فروشی آمازون مراجعه نمایید. ضمن آنکه از طریق زاکولا این امکان فراهم است تا با پرداخت ارزی کالا به جای شما، محصول خریداری شده را در آدرس ایران تحویل دهد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]