تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اردیبهشت,۲۹

بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

نویسنده : تیم محتوا

بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی را از طریق زاکولا از سایت های خارجی همچون آمازون خریداری کنید. دوربین Furbo Dog دارای ویژگی های برتری است که توجه ما را بیشتر از هر دوربین هوشمند دیگری جلب می کند. دوربین سگ Furbo 360°، علاوه بر دید در شب، تنها دوربین حیوان خانگی است که با تشخیص صدا مواجه شده و پارس کردن را حس می‌کند. اگر سگ شما عادت بد پارس کردن دارد، Furbo به شما هشدار می دهد. از طریق این برنامه، می توانید با حیوان خانگی خود صحبت کنید و به آنها یک خوراکی خوشمزه بدهید.

بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

بهترین دوربین های حیوانات خانگی

دوربین Furbo 360° Dog بهترین برای سگ ها

این محصول را می توانید با قیمت۲۱۰.۰۰ دلار تهیه کنید. دوربین Furbo 360° Dog برای سگ ها مناسب بوده و به عنوان بهترین دوستان آنها طراحی شده است. این دستگاه که یکی از بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی است، دارای صدای دو طرفه، دید در شب و یک دستگاه پخش غذای حیوانات خانگی است که همگی از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل هستند.

ویژگی مورد علاقه ما هشدار پارس است، قابلیتی که وقتی Furbo پارس را تشخیص می دهد، هشدارهایی را به گوشی شما ارسال می کند. مخصوصاً اگر صدای نیش آوازی دارید مفید است. Furbo همچنین دارای صدای دو طرفه است، بنابراین می توانید از طریق برنامه با سگ خود صحبت کنید. صدای بلندگو به اندازه کافی واضح است که توجه سگ شما را نیز جلب کند. بنابراین، چه آنها در حال طوفان هستند یا تنها، می توانید از طریق دستگاه تلفن همراه خود با آنها صحبت کنید.

اگر می‌خواهید فعالیت‌های سگ خود را ثبت کنید، Furbo  به عنوان یکی از بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی، برای استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری خود به اشتراک نیاز دارد. اما اشتراک با تعداد قابل توجهی از هشدارهای هوشمند و مزایای دیگر همراه است که آن را به سرمایه گذاری ارزشمندی تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین شارژرهای آیفون

Skymee Owl Robot  سرگرم کننده ترین

می توانید این محصول را با قیمت۱۶۹.۹۹ دلار از آمازون خریداری کنید. ربات Skymee Owl مانند یک حیوان خانگی برای سگ شماست. بخشی از آن ربات، بخشی از دستگاه پخش غذا، بخشی از دوربین HD، اما همه چیز برای حیوانات خانگی و صاحبان آنها سرگرم کننده است.

مانند همه دوربین‌های خانگی که انتخاب کرده‌ایم، یک برنامه همراه دارد که به شما امکان می‌دهد با دوستان پشمالوی خود صحبت کنید و دوربین را کنترل نمایید. تفاوت بزرگ این است که ربات می تواند در خانه حرکت کند و با حیوان خانگی شما تعامل داشته باشد.

این ربات استوانه ای به عنوان یکی از بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی، با دو چرخ پلاستیکی سخت در هر طرف برای سرعت ساخته شده است. این برنامه دارای اقدامات از پیش برنامه ریزی شده است، بنابراین می توانید برای جلب توجه حیوان خانگی خود، ربات را تکان دهید و بچرخانید.

هنگامی که حیوان خانگی شما ربات را می گیرد (یا هر زمان که دکمه درمان را فشار می دهید)، غذا دریافت می کند. ما عاشق تعاملی بودن این دوربین حیوان خانگی Skymee هستیم. می‌توانید با وای‌فای با سگ‌ها و گربه‌های خود از هر جایی بازی کنید و حتی ربات را با سگ‌های خود به پیاده‌روی ببرید.

با تمام ویژگی‌ها و کنترل‌های موجود در برنامه، شما و توله سگتان مطمئناً لذت زیادی خواهید برد، حتی زمانی که در خانه نیستید.

بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

 Wyze Cam Pan v2

دوربین امنیتی Wyze Cam Pan v2 برای نظارت بر حیوانات خانگی طراحی نشده است. این دوربین فاقد ویژگی‌های متمرکز بر حیوانات خانگی در دوربین‌های دیگر است، اما ویژگی‌های کلیدی آن (مانند صدای دو طرفه و دید زاویه باز) نشان می‌دهد که برای قرار گرفتن در صدر فهرست ما نیازی به شجره نامه ندارید.

این مدل به عنوان یکی از بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی، دارای ویژگی های مفید دوربین حیوان خانگی هوشمند، از جمله دید در شب، ردیابی حرکت، پخش ویدئو و صدای دو طرفه است. می‌تواند ۳۶۰ درجه کامل در کمتر از سه ثانیه بچرخد و قابلیت چرخش و چرخش را دارد تا ۹۳ درجه دید عمودی اضافی را به شما ارائه دهد.

ویژگی تشخیص حرکت آن دوربین را حرکت می دهد و سگ یا گربه شما را در اتاق ردیابی می کند. ردیابی حرکت هم نویز دارد و هم کمی با تأخیر همراه است. کیفیت صدا نیز برای ویژگی مکالمه دو طرفه شفاف نیست. اما ویدیوی زنده با کیفیت ۱۰۸۰p Wyze Pan Cam واضح تر از بسیاری از دوربین های حیوانات خانگی دیگر است که دیدیم.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازهای تک نفره

Petcube Play 2  بهترین برای گربه ها

Petcube Play 2 جدیدترین تجسم دوربینی است که ما دوستش داریم، و به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند با حیوانات خانگی شما همگام شود. به عنوان یکی از بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی، جدیدترین نسخه آن دارای همان اسباب بازی لیزری داخلی، صدای دو طرفه و دید در شب از نسخه اول است.

اما به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید، میدان دید آن را از ۱۳۸ درجه به ۱۸۰ درجه افزایش داد، به‌علاوه زوم ۴ برابری را دارد.

هزینه سرویس و نگهداری از Petcube کمتر از ۱۰ دلار در ماه است که فیلترها، کلیپ‌های ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای، سه روز سابقه ویدیویی، هشدارهای هوشمند و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. اضافه کردن یک سرویس اشتراک به لیست شما ممکن است یک راه حل غیرفعال باشد، مزایای آن ارزش آن را دارد.

و در حالی که Petcube Play 2 دستگاه پخش خوراکی ندارد، دوربین‌های حیوان خانگی دیگری این قابلیت را دارند. مانند Bites and Bites 2 هر دو می توانند کالاها را برای حیوانات خانگی شما بیاورند.

بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی

Skymee Petalk AI II

به عنوان یکی از بهترین دوربین های کنترل حیوانات خانگی، Skymee Petalk AI II  با زاویه دید ۱۸۰ درجه، صدای دو طرفه، سنسور حرکت و دستگاه پخش خوراکی، رقیب Furbo به عنوان یک دوربین تعاملی برای حیوانات خانگی است.

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح وال اصل

ما دوست داریم که این برنامه رایگان به حداکثر ۸ دستگاه اجازه ورود به سیستم را می دهد، به این معنی که اعضای خانواده بیشتری می توانند حیوانات خانگی مورد علاقه خود را در طول روز بررسی کنند. از نظر کیفیت ویدیو، Skymee Petalk AI II کمی قابل لمس است. اما این یک جایگزین مقرون به صرفه برای Furbo است و راهی عالی برای دادن خوراکی به حیوان خانگی شما در طول روز است. این محصولات را از طریق زاکولا از سایت های خارجی تهیه کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود