تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۱۳

بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی

نویسنده : تیم محتوا

 

در حالی که آرایشگران سگ مجموعه کاملی از خدمات، از جمله کوتاه کردن ناخن و تمیز کردن گوش را ارائه می دهند، این امکان وجود دارد با کمی تمرین بتوانید برخی از کارهای نظافت را در خانه انجام دهید. این کار با کارهای نگهداری مانند برس زدن و حمام کردن شروع می‌شود، اما می‌توانید با کیت آرایش مناسب سگ، کوتاهی موی ساده را نیز انجام دهید. مخصوصاً برای نژادهایی با موهای دائماً در حال رشد، مانند پودل‌ها، که معمولاً یک بار در ماه یا بیشتر به کوتاه کردن موهایشان نیاز دارند. شما می توانید بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی را از آمازون خرید کنید. برای این کار، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

کیت های نظافت سگ

ما طیف گسترده‌ای از کیت‌های نظافت سگ را از نظر قابلیت مانور، عمر باتری، سهولت استفاده و سر و صدا بودن آن‌ها ارزیابی کردیم و کیت‌هایی را پیدا کردیم که برای نژاد حیوان خانگی شما می تواند کارایی مناسبی را داشته باشد. کیت نظافت سگ بی سیم oneisall یکی از بهترین هاست، اما چندین گزینه فوق العاده دیگر وجود دارد که ممکن است حتی برای سگتان بهتر عمل کند.

نکته اصلی این کیت نظافت، گیره های شارژی عالی آن است که دارای باتری با دوام طولانی، دو تنظیم سرعت مختلف و عملکرد نسبتاً بی صدا است، بنابراین می توانید موهای سگ خود را بدون اینکه زیاد دچار هول و دلهره شود، کوتاه کنید.

اما کیت نظافت سگ بی سیم oneisall با مجموعه ای قوی از لوازم جانبی، از جمله شانه نظافت فلزی، قیچی، و برس تمیزکننده نیز ارائه می شود. همچنین به عنوان یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی، در مجموع دارای شش محافظ گیره است که از ۳ تا ۱۸ میلی‌متر متغیر است، که امکان کوتاه کردن مو از طول تقریبی ۱/۸ اینچ تا ۳/۴ اینچ را فراهم می‌کند (مبتدی‌ها باید طول‌های بلندتری داشته باشند).

عمر باتری بسیار خوب است و به آرایشگران خانگی این امکان را می دهد تا با یک بار شارژ تا ۱۵۰ دقیقه کار کنند، بنابراین نیازی به اصلاح با عجله نیست. گیره ها دارای چندین چراغ نشانگر LED روشن هستند که درصد باتری را معکوس می شمارند، بنابراین دقیقاً می دانید که چه زمانی است که oneisall را دوباره به شارژر همراه خود وصل کنید. گیره و کیت نظافت سگ oneisall حتی در پنج رنگ مختلف موجود است.

بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی

گیره موی حرفه ای Sminiker با راهنمای شانه

این کیت نظافت سگ یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی است و تقریباً همه چیزهایی را که برای دادن یک سالن آرایش به سگ خود نیاز دارید، با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌کند. قیچی مو به تنهایی ارزش قیمت کیت را دارد، با ترکیب یک تیغه تیتانیومی با زاویه تند با یک تیغه متحرک سرامیکی برای کوتاه کردن سریع و صاف.

این که یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی است،  همراه با یک گیره شارژی، این مجموعه شامل چهار راهنما، ناخن گیر و یک سوهان و قیچی استیل ضد زنگ برای اصلاح نواحی ظریف تر کیسه شما می باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای ضدآب

بهترین کیت قیچی نظافت سگ

خوشبختانه، این ست سه قیچی شامل همه چیزهایی است که برای اصلاح انواع مدل های مو با دقت و سهولت نیاز دارید. دسته قیچی برای ایجاد وضعیت مناسب دست طراحی شده است. بسته به نیازتان، می‌توانید یک مدل مستقیم، منحنی یا ۵۰ دندانه را انتخاب کنید که هر کدام با دست از فولاد ژاپنی محکم و باکیفیت جوش داده شده‌اند. از بین سه اندازه مختلف انتخاب کنید، و سپس با مجموعه‌های حلقه‌های موجود، تناسب را بیشتر سفارشی کنید.

بهترین برای کیت نظافت سگ حرفه ای DogsPet Union

این گیره‌های شارژی به عنوان یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی، دارای طراحی ارگونومیک هستند که به راحتی می‌توانند حتی کوچک‌ترین توله‌ها را که به سختی می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد، برش داد. به هر چیزی که نمی‌توانند دست یابند، می‌توانید با قیچی و شانه‌های فولادی ضد زنگ آن را اصلاح کنید.

همچنین قیچی نازک‌کننده‌ای نیز وجود دارد که برای سگ‌هایی با موهای سبک تا متوسط مناسب است. این کیت همچنین شامل چهار ضمیمه شانه و روغن برای حفظ نرمی کارکرد گیره، به علاوه یک کاتر ناخن و سوهان ناخن است.

بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی

بهترین برای ابزارهای نظافت سگ با پوشش ضخیم

این سر کاتر نوآورانه ۳۳ دندان دارد و تیغه سرامیکی تیتانیوم آن حتی متراکم ترین موها را برش می دهد. این علاوه بر یک موتور دوار سه سرعته برای قدرت بیشتر و چهار شانه گیره است که به شما کمک می کند اصلاح مناسب را داشته باشید.

گیره‌های شارژی می‌توانند تا چهار ساعت شارژ نگه دارند، که زمان زیادی برای مراقبت کامل یک سگ کوچک یا متوسط است. این کیت همچنین با یک جفت قیچی استیل ضد زنگ و یک شانه استیل ضد زنگ همراه است.

کیت نظافت conairpropet

این یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی است. در واقع، توله ها برای رفع نیازهای اولیه خود به کمک نیاز دارند. این کیت از CONAIR ، همان برندی که برای مردم سشوار می‌سازد. شامل همه چیزهایی است که برای شروع به کار نیاز دارید، از جمله نه ضمیمه گیر، یک شانه فلزی، یک برس تمیزکننده و یک کیسه ذخیره‌سازی نرم.

خود گیره زرد و ظاهری دوستانه دارد و دارای دسته لاستیکی است. قابل تنظیم در پنج موقعیت، با یک تیغه الماسی تیز که باید در چندین جلسه نظافت بدون نیاز به تیز کردن دوام بیاورد. دستگاه قیچی حیوان خانگی CONAIRPROPET از یک موتور چرخشی ۱۲۰ ولتی استفاده می کند که بی صداتر از سایر موتورها است.

با یک سوئیچ “توربو” که قدرت برش گیر را ۱۵ درصد افزایش می دهد. کیت نظافت حیوانات خانگی ۱۷ تکه CONAIRPROPET با یک تیغه موبر که برای کوتاه کردن موهای اطراف پنجه و صورت سگ شما طراحی شده است، برای مبتدیان عالی است.

پیشنهاد مطالعه :راه اندازی دستگاه جدید اکو Echo آمازون

گیره های حیوانات شارژی سری Wahl Pro

این دستگاه نیز یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی است. هنگامی که موهای ضخیم و مجعد پودل ها به یک موتور قوی و قدرتمند نیاز دارند، یک و نیم برابر قدرتمندتر از بسیاری دیگر، موتور لیتیومی سنگین در این مدل Wahl 9766 برای این کار مناسب است.

با تیغه های خود تیز شونده و بدون گیر، هرگز نگران نخواهید بود که با تیغه ای کسل کننده برش دهید. مزیت اصلی دیگر این است که می تواند تا دو ساعت شارژ نگه دارد و برای لمس سریع، ۱۵ دقیقه شارژ ارائه می دهد. این کیت دارای چهار راهنمای شانه، شانه سگ، قیچی، سیم شارژ و کیف حمل است. علاوه بر پودل ها، این کلیپرهای ساخت ایالات متحده روی کولی ها و شپردها نیز به خوبی کار می کنند.

بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی

کیت نظافت سگ Ceenwes

آیا بیش از یک نوع دوست چهار پا در خانه خود دارید؟ محصولات موجود در این کیت به عنوان یکی از بهترین ابزارهای نظافت حیوانات خانگی مطرح است به همان اندازه که برای نظافت گربه ها کار می کنند برای سگ ها کار می کنند و حتی می توانند برای خرگوش ها و اسب ها استفاده شوند (فقط مطمئن شوید که ابزار خود را در بین استفاده ها تمیز کنید).

این کیت دارای یک گیره شارژی و آداپتور برق، به علاوه قیچی، ناخن گیر و تمام ملحقات شانه ای که نیاز دارید، و یک برس برای تمیز نگه داشتن موبرها ارائه می شود. صدای گیره‌ها از ۶۰ دسی‌بل بلندتر نمی‌شود که می‌تواند به آرام نگه داشتن حیوانات از هر خط کمک کند. می توانید برای خرید این محصولات از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود