بهترین برندهای عطر

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

رایحه عطرها می تواند باعث جذب افراد به سوی یکدیگر شود. وقتی عطر خاص خود را پیدا کردید که فقط با شیمی بدن شما کار می کند، به احتمال زیاد برای سال های آینده به آن پایبند خواهید بود. استفاده از عطر، نقش مهمی در استایل کلی شما دارد و حتی بیشتر از لباس‌هایتان ارتباط برقرار می‌کند. داشتن رایحه مناسب که به نظر می رسد برای شما ساخته شده است یک امتیاز مثبت است. این را می توان با بهترین برندهای عطر ، کسب نمود.

انتخاب بهترین عطر

داشتن بوی خاص خود باعث ایجاد احساسات در شما و همچنین اطرافیانتان می شود. هیچ چیز بهتر از این نیست که به عنوان کسی که همیشه بوی تازگی دارد، شناخته شوید. برخی از برندهای اصلی عطر در جهان جایگاه خود را پیدا کرده اند، اما آنها با یکدیگر متفاوت هستند. بسته به ترجیح شخصی شما، به معنای واقعی کلمه هزاران گزینه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً انتخاب تنها یکی از آنها بسیار دشوار خواهد بود. در طول زندگی خود احتمالاً بهترین برندهای عطر خود را چند بار تغییر خواهید داد. همچنین ممکن است چندین عطر در مجموعه خود داشته باشید که نمی توانید بدون آنها زندگی کنید.

بهترین برندهای عطر

عطرهای مارک 

تام فورد

تام فورد که تازه وارد صحنه مد شده است، به سرعت به یکی از برترین طراحان مد رسیده است. عطرهای مجلل منحصر به فرد آنها باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرند، این در صورتی است که در بودجه شما باشد. آنها ارزان نیستند، اما مطمئناً ارزش سرمایه گذاری را دارند. چیزی که در بهترین برندهای عطر به دست خواهید آورد عطری بسیار مجلل و ماندگار است که در تمام طول روز بوی تازگی خواهد داشت.

این مجموعه دارای تعداد زیادی عطر پرفروش است، بسته به اینکه شما تمایل دارید به سمت چه رایحه هایی جذب شوید. چه مشک، نرولی، گل رز یا عود را انتخاب کنید، آنها گزینه های زیادی در دسترس دارند. قوی و متمایز، وقتی وارد اتاق می شوید مورد توجه قرار می گیرید.

پیشنهاد مطالعه :کاپشن های مردانه TACVASEN

جو مالون

یکی از شناخته شده ترین عطرهای جهان، جو مالون در سال ۱۹۹۰ در لندن تاسیس شد. از آن زمان، آنها به متخصص شدن در رایحه ها معروف شده اند. این مهارتی است که بهترین برندهای عطر زیادی نتوانسته اند آن را کامل کنند، اما جو مالون آن را به کار گرفته است.

آنها حتی خود را برترین ردیف عطرها می نامند که به علامت تجاری آنها تبدیل شده است. استفاده کننده تشویق می شود تا عطرها را روی هم قرار دهد یا عطرهای مختلف را برای ساختن خود ترکیب کند.

هوگو باس

برند آلمانی Hugo Boss قطعاً در سراسر جهان محبوب است. آلمانی ها به داشتن استانداردهای بسیار بالای تولید با کیفیت معروف هستند و مردم Boss از این استانداردها تبعیت می کنند. یکی از قدیمی ترین شرکت های اطراف، عطرهای آنها رایحه های واقعا زیبایی دارند.

آنها به عنوان بهترین برندهای عطر نه تنها روی بینی خوشایند هستند، بلکه در تمام طول روز ماندگاری دارند. بنابراین می توانید آنها را صبح بپوشید و در پایان روز همچنان بوی تازگی داشته باشید. به عنوان نشانه ای از تجمل گرایی، پوشیدن این نام به نوعی موقعیت اجتماعی شما را بالا می برد.

بهترین برندهای عطر

مزون فرانسیس کورکجیان

فرانسیس کورکجیان عطرساز فرانسوی در سال ۱۹۹۵ به خاطر خلق رایحه ژان پل گوتیه Le Male مشهور است. او در دهه هشتاد در مدرسه عطر معتبر ISIPCA در ورسای تحصیل کرد و خانه عطر خود را در سال ۲۰۰۶ ایجاد کرد. قبل از اینکه آن را به عنوان بهترین برندهای عطر مستقل بسازد، او مسئول بیش از ۴۰ عطری است که برای خانه های مد بزرگ ایجاد کرده است. اما تصمیم به انشعاب به نفع او بود، زیرا نام تجاری او اکنون یکی از محبوب ترین ها در جهان است.

دولچه و گابانا

یکی دیگر از برندهای معروف ایتالیایی، Dolce & Gabbana، در سال ۱۹۸۵ وارد صحنه مد شد. آنها طیف گسترده ای از محصولات را از جمله لباس، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، کفش و همچنین عطر و بسیاری دیگر ارائه می دهند. رایحه مشخص آنها در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است و دلیل آن نزدیک به کامل بودن آن است.

قطعاً ترکیبی از عطرهای کلاسیک و معاصر، یک سازنده بیانیه، همیشه مرتبط خواهد بود. این برند که مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور است، محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می دهد که با بالاترین استانداردهای موجود ساخته شده اند و از بهترین برندهای عطر شناخته می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید چاپگرهای سه بعدی 

کلوئه

برند دیگری که تلاش های خود را وقف لذت بخشیدن به حواس بویایی زنان می کند، Chloe این کار را با همان “Je ne sais quoi” فرانسوی که به آن مشهور هستند انجام می دهد. Eau de Parfum Nomade یکی از رایحه های خاص آنهاست که بیش از هشت ساعت ماندگاری دارد. ظرافت گل‌دار، با ترکیبی عالی از رنگ‌های دلپذیر زنانه، پودری و ملایم خودنمایی می‌کند. آنها به خوبی نرم و زنانه عمل می کنند، بنابراین هر یک از عطرهای دیگر آنها حس بویایی شما را خوشحال می کند.

باربری

طراح بریتانیایی متخصص در کت های کلاسیک، مجموعه ای از بهترین برندهای عطر را نیز ارائه می دهد. اگرچه آنها فقط برای جمعیت زن پذیرایی می کنند، اما آنها رایحه های جالبی ارائه کردند. مناسب برای همه موقعیت‌ها، عطر باربری لندن فور، عطری میوه‌ای و احساسی است که با نت‌های پایه سدر و چوب صندل ساخته شده است. یک عطر برتر، به شما احساس قدرت و اعتماد به نفس می دهد.

رالف لورن

برند آمریکایی رالف لورن، طراح کلاسیک اصلی است. این شرکت در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد و از آن زمان تا حد زیادی تکامل یافته است. آنها دیگر تنها لباس و لوازم جانبی ارائه نمی دهند، بلکه بازار خود را به بخش لوازم خانه، مبلمان و جواهرات گسترش داده اند. آنها با همکاری با L’Oreal، راه خود را به دنیای بهترین برندهای عطر نیز باز کردند. عطر مردانه نمادین پولو در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است، و Romance یک عطر گلی زنانه برای زنان است که بسیار مورد علاقه است.

بهترین برندهای عطر

آرمانی

آرمانی یکی دیگر از برندهایی است که بسیاری از محصولات مرتبط با مد را به مشتریان ارائه می دهد و اخیراً حتی یک خط داخلی خانه نیز راه اندازی کرده است. عطرهای آنها نیز از محبوب ترین عطرهای جهان است. خط مردانه آن‌ها Acqua di Gio در سال ۱۹۹۶ راه‌اندازی شد و از آن زمان تا کنون چندین مدل ظاهر شده است. هنوز هم یکی از پرفروش ترین پیشنهادات آنهاست و برای بسیاری از موقعیت ها مناسب است. این یک عطر مردانه، تند و پیچیده است که هنوز هم در صدر محبوب ترین عطرهای موجود در بازار و بهترین برندهای عطر قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کرم نرم کننده مارک

رادا

برند طراح ایتالیایی پرادا بیشتر در زمینه لوازم جانبی مد زنانه تخصص دارد. آنها گزینه های کمی را برای مردان نیز ارائه می دهند، اما تاکید بیشتری بر خریداران زن دارند. مجموعه عطرهای آنها با رایحه های سنتی گل مشخص می شود. روش های نوآورانه آنها عطرهای بسیار بدیع و دیده نشده در جاهای دیگر را برای ما به ارمغان می آورد. پیشنهادهایی مانند Prada Candy و شش عطر مشابه آنها از یک مجموعهو همچنین Luna Rossa، La Femme Eau، در میان بسیاری دیگر ارزش امتحان کردن را دارند. برای خرید بهترین برندهای عطر با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]