تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۱۹

برترین برندهای عطر زنانه کدامند؟

نویسنده : تیم محتوا

عطرهای زنانه مانند شلوار جین با کیفیت یا کفش‌های کتانی طراحی شده، این قدرت را دارند که بدون هیچ کلمه‌ای، احساسات را بیان کنند. آنها خاطرات زیبا را تداعی می کنند و یکی از ساده ترین اما زیباترین لذت های کوچک زندگی روزمره هستند. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی بهترین مارک عطر زنانه تصمیمی است که باید بیشتر روی آن فکر کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید پک محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۲

تنوع رایحه های عطر زنانه

عطر به عنوان یکی از قدیمی ترین محصولات زیبایی در طول تاریخ شناخته می شود. در واقع، بر اساس متون باستانی و اکتشافات باستان شناسی، محققان تاریخ ایجاد عطر را به مصر باستان و بین النهرین در حدود هزاره دوم قبل از میلاد می دهند. رایحه به ما کمک می‌کند هویت بسازیم.

عطر چیزی بسیار شخصی است. این در مورد بیان یک احساس است. مشابه ادکلن مردانه، یکی از زیباترین جنبه های عطر زنانه این است که واقعاً چیزی برای همه و هر محیطی وجود دارد. بسیاری از ما برای یک شب بیرون رفتن با دوستانمان همان عطری را که برای صبحانه می‌زنیم را انتخاب می کنیم.

حس بویایی یکی از قوی‌ترین چیزهایی است که ما را به حافظه و جذابیت متصل می‌کند. بنابراین اغلب، آن را نوستالژی می دانند. این یک خاطره را در ما ایجاد می کند، و چیزی آرامش بخش در آن وجود دارد. یک عطر نه تنها بر روی شخصی که آن را می پوشد، بلکه بر افرادی که با آنها در تماس هستند نیز تأثیر می گذارد.

از آنجایی که رایحه‌ها، فرمولاسیون‌ها و انواع عطرهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، محدود کردن تعداد کمی از آن‌ها می‌تواند مناسب نباشد. اما خبر خوب این است که رایحه یکی از آن چیزهایی است که در آن بلافاصله متوجه خواهید شد که آیا آن را دوست دارید یا خیر. برای خرید بهترین مارک عطر زنانه می توانید از طریق زاکولا و در سایت های خارجی اقدام کنید.

بهترین مارک عطر زنانه

بهترین عطرهای زنانه

در ادامه بهترین عطرهای زنانه را معرفی می کنیم. از کلاسیک گرفته تا شاهکارهای مدرن و همه چیز در این میان، این عطرهای برتر نه تنها برای تقویت بازی بویایی شما عالی هستند، بلکه به عنوان عطر و هدایای زیبایی بسیار عالی هستند.

ادوپرفیوم Chanel No.5

عطر Chanel No.5 زیبا و مجلل است. ابتدا با نت‌های پودری درخشان شروع می‌شود و بعداً گل‌های پر زرق و برق را انتخاب می‌کند. بعد از چند ساعت، وانیل بوربن زیبا را احساس خواهید کرد. شاید محبوب ترین و رده بالای عطر زنانه در جهان، Chanel No.5 نیازی به معرفی ندارد.

حساسیت لطیف و پودری آن پس از عرضه در سال ۱۹۲۱ به عنوان نماد زنانگی در نظر گرفته شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از لوازم اصلی خود باقی مانده است. اگرچه اغلب تصور می‌شود که این عطر بهترین مارک عطر زنانه برای زنان مسن‌تر است، اما به همراه هزاره‌ها به یک عطر محبوبیت فزاینده برای زنان در دهه ۳۰ سالگی تبدیل شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ابزارهای گریم

Viktor&Rolf Flowerbomb

این واقعا عطر زیبایی است. اگر در اولین استفاده بوی خیلی شیرینی داشت، یک یا دو دقیقه صبر کنید تا روی پوست بنشیند. به طور کلی، رایحه گلی منحصر به فرد، گرم و جذاب است. همچنین قدرت ماندگاری بالایی دارد. این عطر زیبا را می توانید از سایت هایی همچون سایت آمازون خرید کنید. برای پرداخت ارزی و تحویل کالای خود در ایران، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

Le Labo Another 13

این رایحه ای از بهترین مارک عطر زنانه است که ۱۰۰٪ بوی متفاوتی در همه افراد خواهد داشت. برخلاف دیگر عطرهای Le Labo، که رایحه آن بسیار قوی شروع می‌شود، Another 13 ظریف‌تر و در عین حال قابل توجه‌تر است. کمی مشک دار، کمی چوبی و کمی تازه است که به مردانه متمایل می شود. Le Labo’s Another 13 رایحه عطری همه کاره و کلاسیک است.

بهترین مارک عطر زنانه

Gucci Bloom Eau de Parfum

همانطور که از نام آن پیداست، یک عطر فوق العاده است. عطرهای گل یا رز عطرهای بسیار خوبی هستند. این عطر پر گل را می‌توان به راحتی به‌ عنوان عطر قدیمی نادیده گرفت، اما نت‌های یاسمین و خزنده رانگون بوی شیرین و میوه‌ای دارد که آن را زنانه و جوان نگه می‌دارد و آن را به یک عطر خاص تبدیل می‌کند. این بهترین مارک عطر زنانه و محبوب زنان جوان است.

Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

این عطر رایحه ای منحصر به فرد و شیرین دارد. این دقیقاً گلی نیست، بلکه بیشتر یک رایحه شیرین و غنی است که ارزش آن را دارد. اگرچه ممکن است قیمت این عطر باعث شود از کنار این رایحه مجلل بگذرید، اما به خودتان لطف کنید و این عطر گران قیمت را استفاده کنید.

این عطر برای یک شب رمانتیک یا کسانی که هر روز را به یک جشن مجلل تبدیل می کنند، عالی است، این عطر فوق العاده غنی و ماندگار است.

پیشنهاد مطالعه :۱۱ بهترین برنامه و اپلیکیشن برای فروش وسایل اضافی

Eau de Parfum Mugler Angel

احتمالاً در ابتدا آن را دوست نخواهید داشت، اما برای استشمام آن بازمی‌گردید. این عطر یک شاهکار گرم، تند، زنانه و مناسب برای زمستان است. بهترین مارک عطر زنانه و یکی از معروف ترین عطرهای جهان، Angel by Mugler، زاییده فکر طراح مد محبوب تیری موگلر است که طبق افسانه ها، می خواست عطری خوش طعم برای زنان جهت پوشیدن طرح های او ایجاد کند.

این عطر پیچیده دارای ۲۸ نت خوشبو است. خوشبوترین نت‌های ابتدایی با ترکیبی شیرین از نبات پنبه‌ای و مرکبات آبدار شروع می‌شوند که با قلبی برابر با یک سبد میوه‌ای سرسبز پر از توت‌های قرمز، شاه توت با پایه‌ای از شکلات و وانیل همراه می‌شود.

بهترین مارک عطر زنانه

Maison Margiela Replica

ترکیب وانیل و دود فوق العاده است. وقتی دما شروع به کاهش می کند و رایحه های عمیق تری در آغوش می گیرند، این عطر خامه ای و دودی Maison Margiela خود را نشان می دهد. این برای این فصل از سال عالی است، و یک رایحه بیرون رفتن عالی دارد. برای خرید بهترین مارک عطر زنانه با کارشناسان زاکولا در تماس باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود