خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر می‌خواهید یک موی آرایش شگفت‌انگیز داشته باشید، بهترین سشوارهای پاناسونیک را امتحان کنید. این سشوارها در حین خشک کردن، به موهای شما حجم می دهند. موها را صاف می کنند و بدون اینکه آسیبی به آن وارد کنند به موها درخشندگی می بخشند. همچنین تضمین می کنند که شما یک تجربه سشوار کردن آسان را داشته باشید. از این رو، توسط اکثر آرایشگران توصیه می شود. در اینجا برخی از انواع سشوار پاناسونیک را برای انتخاب شما فهرست کرده ایم.

بهترین سشوارهای پاناسونیک

برترین سشوار پاناسونیک

سشوار حرفه ای پاناسونیک EHNA65K

سشوار حرفه ای پاناسونیک EHNA65K با فناوری پیشرفته سشوار نانو یونی، برای موهای بدون وز ساخته شده است. این که از بهترین سشوارهای پاناسونیک است، به خشک شدن سریع مو کمک می کند. این سشوار رطوبت هوا را جذب کرده و به یون هایی با اندازه میکرو تبدیل می شود که به هر رشته نفوذ می کند. کل فرآیند آسیب کمتری به مو وارد خواهد کرد. سشوار مجهز به ۳ ضمیمه نازل خشک کن سریع، نازل کنسانتره و اتصال پخش کننده است که برای خشک کردن و حالت دادن به موهای شما مفید است. همچنین، دارای ۲ تنظیم سرعت و ۳ تنظیم حرارت برای سفارشی کردن سطوح گرما و شدت جریان هوا است.

Panasonic Nanoe Moisture+

یکی دیگر از بهترین سشوارهای پاناسونیک ، سشوار Panasonic Nanoe Moisture+ مجهز به درمان دوگانه معدنی است که موها را سالم و درخشان می کند. سه حالت منحصر به فرد دارد که برای انواع مو مناسب است. حالت پوست سر در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد و حالت هوای گرم در ۱۲۵ درجه سانتی گراد کار می کند. فناوری نانو نیز یون‌های منفی تولید می‌کند که مو را بدون آسیب خشک می‌کند، رطوبت را می ‌بندد و درخشش لازم را به موها می  دهد.

این سشوار سبک وزن دارای رانش هوا ۱.۳ متر مکعب در دقیقه است. حالت خشک کردن هوشمند دما را با توجه به دمای اتاق تنظیم می کند. این محصول مجهز به موتور ۱۲۰۰ وات، سیم برق a1.7 متر و نازل خشک شدن سریع است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تی شرت های مارک

سشوار پاناسونیک Nanoe EH-NA67

سشوار Panasonic Nanoe EH-NA67 که یکی دیگر از بهترین سشوارهای پاناسونیک است، موها را آبرسانی می کند و نتایجی شبیه به آرایشگاه را در خانه به شما می دهد. این محصول دارای یک نازل نوسانی برای خشک شدن سریع است که بدون ایجاد داغی بالا، باعث گرمایش یکنواخت می شود و موهای شما را به سرعت خشک می کند، بدون اینکه آسیبی به مو و پوست سر وارد نماید. همچنین دارای یک نازل متمرکز کننده و یک دیفیوزر برای اطمینان از حالت دادن به موهای مجعد، موج دار یا صاف است. علاوه بر این، دارای سه تنظیم گرما است: گرم، گرم، سرد و تنظیمات دو سرعته.

سشوار پاناسونیک EH-KA2A-PP

یکی دیگر از بهترین سشوارهای پاناسونیک ، سشوار پاناسونیک EH-KA2A-PP است که یک سشوار منحصر به فرد بوده و هنگام خشک کردن موهای شما گره مو را باز می کند. این دستگاه، دارای ویژگی کاهش نویز است که در حین کار ۶۲ دسی بل صدای کم ایجاد می کند. برس مو از لابه لای تارهای شما می لغزد و موها را خشک کرده و آنها را صاف و ابریشمی می کند. برس رول ضخیم ایجاد فرهای ضخیم و بزرگ را آسان می کند و به حجم دادن کمک می نماید. این برس منحصر به فرد دارای دو گزینه تنظیم است که شامل باد خشک و باد سرد خواهد بود.

بهترین سشوارهای پاناسونیک

سشوار فشرده پاناسونیک EHNA27

سشوار کامپکت پاناسونیک EHNA27 نیز به عنوان  بهترین سشوارهای پاناسونیک مطرح است و نرمی مو را افزایش داده و آسیب های ناشی از برس زدن مکرر را کاهش می دهد. این سشوار رطوبت هوا را می گیرد تا ذرات غنی از رطوبت را به موها تزریق کند و در نتیجه درخشندگی و صافی مو را افزایش دهد. مجهز به یک نازل سریع خشک شدن برای جریان هوای نرم است که به شما کمک می کند موهای خود را به دلخواه حالت دهید. این دستگاه با ۳ تنظیم جریان هوای  زیاد، متوسط ​​و کم تغذیه می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید دستگاه اصلاح حیوانات خانگی

سشوار پاناسونیک EH-NE23-W

سشوار پاناسونیک EH-NE23-W دارای یک دسته تاشو برای ذخیره سازی فشرده است. دارای تنظیمات سه سرعته دما – توربو، تنظیم و سرد می باشد. این دستگاه به عنوان بهترین سشوارهای پاناسونیک ، تنظیمات دمایی مختلف اجازه می دهد تا انواع مو را به راحتی خشک کنید. ضمیمه جلویی به ارائه جریان هوای بهتر و یکنواخت کمک می کند و در صورت عدم نیاز می توان آن را جدا کرد. فرکانس این سشوار ۶۰ هرتز می باشد.

 خشک کن چرخشی Panasonic IonityEH-KE2A

خشک کن چرخشی پاناسونیک IonityEH-KE2A موهای نیمه خیس را به طور موثر خشک و حجم می دهد. مجهز به برس های ضربه ای و رول قابل جدا شدن است. با سه حالت سرعت  خشک، تنظیم و سرد، موهای شما را درخشان می کند. این سشوار مجهز به یک جفت برس سیلیکونی است که به راحتی موها را باز می کند. فناوری یونی حجم و درخشندگی بیشتری به موها می دهد. این چرخش خشک کن دارای سیم چرخشی ۳۶۰ درجه و موتور ۷۰۰ وات می باشد. به عنوان بهترین سشوارهای پاناسونیک ، طراحی ارگونومیکی دارد و دارای یک دسته راحت است.

بهترین سشوارهای پاناسونیک

سشوار پاناسونیک EH5305P کم صدا IONITY

سشوار پاناسونیک EH5305P کم صدا IONITY مجهز به موتور AC 100 ولت است. دارای سه تنظیم گرما  توربو، تنظیم و سرد است. تولید یون منفی موها را هیدراته نگه می دارد و به شما این امکان را می دهد که موهای خود را به دلخواه حالت دهید و درخشندگی و موهای صاف را به شما ارائه می دهد. این بهترین سشوارهای پاناسونیک است و نازل خشک کننده سریع، موها را به خوبی خشک می کند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین برند کفش تابستانی

خشک کن پاناسونیک یونیتی EH-NE72

خشک کن پاناسونیک IonityEH-NE72 مجهز به موتور ۲۰۰۰W برای خشک شدن سریع است. طراحی منحصر به فرد تقویت کننده درخشش، هوای گرم را از مرکز و هوای سرد را از طرفین می دمد. این ویژگی موها را درخشان و صاف نگه می دارد. حالت دهنده یونی درخشندگی طبیعی مو را در حین خشک شدن حفظ می کند. این سشوار مجهز به دو تنظیم دما و سه تنظیم سرعت می باشد. این دستگاه که بهترین سشوارهای پاناسونیک است، دارای یک پخش کننده نازل گرد است که به شما کمک می کند تا به مدل موی دلخواه برسید. این محصول سبک وزن، مناسب سفر و تاشو است.

 سشوار پاناسونیک EH-NA9A-RP

سشوار پاناسونیک EH-NA9A-RP یک سشوار ۱۲۰۰ واتی است که یون های منفی آزاد می کند. دارای اثر مراقبتی UV است که از مو در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. علاوه بر اینکه موها را خشک می کند، رطوبت و درخشندگی را نیز به موها می بخشد و آنها را سالم و براق می کند. مجهز به ۵ حالت زیبایی برای محافظت از پوست سر و مو در عین حفظ سلامت آنهاست. می توانید برای خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]