تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۱۰

بهترین وب سایت های خرید آنلاین در عمان

معرفی سایت نویسنده : تیم محتوا

مراکز خرید زیادی در عمان وجود دارد که می‌توانید جدیدترین مد، لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و موارد دیگر را خریداری کنید. در همین حال، اگر ترجیح می دهید در خانه بمانید، نگران نباشید زیرا وب سایت های خرید آنلاین زیادی نیز وجود دارد! در عمان، خرید آنلاین در بین مشتریان بسیار محبوب است. شما می توانید لباس، وسایل، انواع اقلام را سفارش دهید! تنها با چند کلیک، می توانید اساساً همه چیزهایی را که نیاز دارید از بهترین سایت های آنلاین در عمان بخرید و درب منزل تحویل بگیرید!

سایت های آنلاین در عمان

نکته جالب در مورد خرید آنلاین این است که می توانید انواع مختلفی از محصولات را خریداری کنید! این مقاله، لیستی از بهترین وب سایت های خرید آنلاین در دسترس مشتریان در عمان را در اختیار شما قرار می دهد. برخی از این فروشگاه ها در عمان مستقر هستند، در حالی که برخی دیگر در کشورهای نزدیک (مانند امارات متحده عربی) و حتی دورتر (مانند بریتانیا، چین) مستقر هستند. با این حال، همه آنها در خاورمیانه شعبه دارند و البته همه آنها را در عمان به مشتریان تحویل می دهند!

Amazon.ae

آمازون در میان وب سایت های خرید آنلاین پیشرو در جهان است و مشتریان در عمان می توانند از طریق Amazon.ae خرید کنند. این فروشگاه آنلاین که یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان است، دارای بیش از ۳۰ دسته بندی محصول مانند مد، کتاب، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر است.

این وب‌سایت به زبان‌های عربی و انگلیسی موجود است، بنابراین ثبت سفارش برای ملیت‌های مختلف آسان می‌شود. همچنین قیمت ها به ریال عمانی نمایش داده شده است تا بتوانید به راحتی سفارش خود را به همراه هزینه ارسال و زمان تحویل محاسبه کنید.

بهترین سایت های آنلاین در عمان

 کلئوپاترا وب

کلئوپاترا وب فروشگاه آنلاین معتبری در عمان است. این یک مقصد «یک مرحله‌ای» برای کسانی است که می‌خواهند لوازم الکترونیکی (مانند تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی، تلویزیون)، محصولات زیبایی، جواهرات، ساعت و بسیاری موارد دیگر بخرند.

 

 

از جمله برندهای الکترونیکی معروفی که در کلئوپاترا به عنوان یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان خواهید یافت عبارتند از: آلکاتل، آمازون، اپل، کانن، دل، گوگل، هیتاچی، اچ پی، هوآوی، JBL، کداک، لنوو، لاجیتک، نوکیا، اوپو، پاناسونیک، فیلیپس، سامسونگ، شارپ، سونی، توشیبا، ویوو و یاماها. علاوه بر این، مارک هایی مانند Boss، Gucci و Versace نیز در دسترس هستند!

پیشنهاد مطالعه : بهترین کفش های پیاده روی

 جازپ

یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین پیشرو در خاورمیانه Jazp است. بیش از ۵۰۰ برند را ارائه می دهد. تلفن‌های همراه اپل، سامسونگ و شیائومی به همراه برندهای مختلف لپ‌تاپ‌های بازی، نوت‌بوک‌ها، بلندگوها، یخچال‌ها و تلویزیون‌های هوشمند در دسترس هستند.

به همین ترتیب، شما در یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان، بسیاری از لوازم آشپزخانه مانند سرخ کن های هوا، همزن دستی، قهوه ساز و بسیاری دیگر را خواهید یافت! در بخش «زیبایی و سلامتی»، جازپ محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، تجهیزات پزشکی، عطرها و رایحه‌های زیادی را نیز ارائه می‌کند.

اگر محصولات کودک همان چیزی است که شما نیاز دارید، پس نگران نباشید زیرا اقلام زیادی برای انتخاب دارید، از جمله کالسکه، لباس کودک، پوشک، لوازم جانبی و اسباب بازی.

 جولیشی

Jollychic یکی از پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است. در اینجا، تعداد زیادی لباس، کیف، کفش، محصولات کودک، لوازم الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر پیدا خواهید کرد. یکی از بهترین چیزهای این فروشگاه ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده است.

قابل ذکر است که Jollychic  به عنوان یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان در اردن، عربستان سعودی، ترکیه، چین، ایالات متحده آمریکا و امارات شعبه دارد. از ژوئن ۲۰۱۸، این شرکت بیش از ۳۵۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

بهترین سایت های آنلاین در عمان

Mumzworld

طبق وب سایت رسمی آن، Mumzworld در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد، زمانی که گروهی از والدین/کارآفرینان از طیف وسیعی از محصولات موجود به صورت آنلاین راضی نبودند. آنها همچنین مشاهده کردند که مراکز خرید گاهی اوقات شلوغ هستند، بنابراین آنها می خواستند تجربه خرید بهتری را برای والدین پرمشغله آنلاین ارائه دهند.

و به این ترتیب، Mumzworld متولد شد. امروزه این بزرگترین فروشگاه آنلاین نوزاد در خاورمیانه است که محصولات کودک و بچه با کیفیت بالا را به مشتریان امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، کویت، بحرین و البته … عمان ارائه می دهد.

Mumzworld محصولاتی را برای نوزادان، کودکان نوپا، کودکان و نوجوانان نیز ارائه می دهد. آنها به عنوان یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان لباس، لوازم جانبی کودک، تجهیزات مهد کودک، محصولات حمام، کتاب، وسایل مسافرتی و خیلی چیزهای دیگر دارند!

 نامشی

نامشی یک فروشگاه مستقر در دبی است که یکی از بزرگترین وب سایت های خرید آنلاین مد در خاورمیانه است. این آخرین روندهای مد را برای مردان، زنان و بچه ها نیز فراهم می کند! مجموعه زنان Namshi دارای برندهایی مانند Aldo، Adidas، DKNY، Ella است.

در همین حال، مشتریان مرد از مرور محصولات American Eagle، Calvin Klein، Fila، Jack & Jones، Reebok  و غیره لذت خواهند برد. در مورد کیف، کمربند، جواهرات، روسری، عینک آفتابی، ساعت و سایر لوازم جانبی، خریداران نامشی می توانند از برندهای برتر مانند کاسیو، کوچ، مایکل کورس، ری بن، سواچ و بسیاری دیگر انتخاب کنند!

پیشنهاد مطالعه : ساعت های غواصی henry jay

NEXT

NEXT یکی از بزرگترین خرده فروشان بریتانیا و به عنوان یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان است. بیش از ۳۰ سال است که لباس ها و لوازم جانبی با کیفیت بالا ارائه می دهد! در حال حاضر، بیش از ۶۵۰ فروشگاه NEXT در سراسر جهان وجود دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین «خرده‌فروشی الکترونیکی» مد در اروپا است.

OpenSooq

OpenSooq  با بیش از ۲ میلیارد بازدید ماهانه صفحه، پلتفرم شماره یک طبقه بندی عربی در خاورمیانه است. در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کند و شبکه ای ایجاد می کند که در آن کالاها، خدمات و مشاغل می توانند ارائه شوند!

OpenSooq دارای بیش از ۱۲۰ دسته محصول، از جمله کتاب، مجلات، اتومبیل، لباس، لوازم الکترونیکی، مبلمان، تلفن همراه، بازی های ویدیویی و غیره است. در حال حاضر در ۱۹ کشور از جمله عمان، الجزایر، بحرین، مصر، قطر، عربستان سعودی و امارات فعالیت می‌کند.

بهترین سایت های آنلاین در عمان

OurShopee

یکی دیگر از پلتفرم‌های خرید آنلاین پیشرو و در حال رشد در منطقه، OurShopee است. به ویژه در عمان، بحرین، کویت، قطر و امارات متحده عربی محبوبیت دارد. OurShoppe طیف گسترده ای از محصولات را در دسته بندی های مختلفی ارائه می کند.

این دسته بندی ها شامل مراقبت از نوزاد و مادر، لباس و کیف، عینک و ساعت، گل و گیاه، بازی و لوازم جانبی، بهداشت و زیبایی، لوازم خانگی، مبلمان منزل، آشپزخانه و غذاخوری، لپ تاپ و کامپیوتر. ، موبایل و تبلت، ورزش و تناسب اندام، لوازم التحریر و اداری، سوپرمارکت، ابزار و سخت افزار، اسباب بازی هستند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین نوت بوک از ایبی

 سیووی

Sivvi یک فروشگاه آنلاین مستقر در دبی و یکی از بهترین سایت های آنلاین در عمان است که دارای مارک های مد برای مردان، زنان و کودکان است. در اینجا، لباس، کفش، کیف، اکسسوری، محصولات زیبایی و مبلمان زیادی نیز خواهید یافت. از برندهای برتری که در Sivvi خواهید یافت می‌توان به آدیداس، کالوین کلین، گس، کیکو میلانو، نایک، پوما، تد بیکر لندن و ورو مودا اشاره کرد.

برای خرید آنلاین از عمان می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید و با کمترین کارمزد، کالای سفارشی خود را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود