تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۲۱

بهترین هدفون های حذف نویز

نویسنده : تیم محتوا

با وجود تعداد زیادی هدفون حذف نویز خوب، نام بردن از یک مدل به عنوان بهترین هدفون حذف نویز به طور کلی دشوار است. با این اوصاف، چند هدفون مورد توجه کاربران را معرفی کرده ایم. هدفون هایی مانند  Sony WH-1000XM5، Bose QuietComfort Earbuds 2  و Apple AirPods Pro 2 می‌شوند. هدفون‌های جدید WF-1000XM5 سونی نیز درجه یک هستند.

حذف نویز محیط

برخی از این انتخاب‌ها هدفون‌هایی با اندازه کامل و برخی دیگر هدفون‌های بی‌سیم واقعی هستند. اما همه آنها چند چیز مشترک دارند. آنها نه تنها قابلیت های بسیار خوبی برای حذف نویز صدای محیط ارائه می دهند، بلکه دارای تناسب راحت، صدای بسیار خوب و عملکرد تماس صوتی قوی هستند. اینها فاکتورهای کلیدی خواهند بود که در این لیست بهترین هدفون حذف نویز قرار گرفته اند.

WH-1000XM5  بهترین هدفون حذف نویز سونی

قیمت در آمازون: ۳۴۸ دلار

عمر باتری: دارای امتیاز تا ۳۲ ساعت

حذف نویز: بله (ANC)

چند نقطه ای: بله

نوع هدفون: هدفون بی سیم روی گوش

ضد آب: بدون رتبه IP

وقتی محصولی دارید که بسیاری از مردم آن را دوست دارند، تغییر می تواند نگران کننده باشد. چنین موردی برای WH-1000XM5 سونی، نسل پنجم هدفون های سری ۱۰۰۰X مطرح است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ با نام MDR-1000X Wireless عرضه شد و با پیشرفت در هر نسل، محبوبیت فزاینده ای پیدا کرد.

در طول سال‌ها، سونی تغییراتی در طراحی ایجاد کرده است، اما هیچ چیز به اندازه آنچه که با WH-1000XM5 انجام داده است، نیست. به غیر از قیمت بالاتر ۳۴۹ دلاری، بسیاری از این تغییرات خوب هستند. سونی با عملکرد تماس صوتی و همچنین حذف نویز بهتر و صدای دقیق تر، بهبودهای چشمگیری ایجاد کرده است. بنابراین به عنوان بهترین هدفون حذف نویز شناخته می شود.

بهترین هدفون حذف نویز

Bose QuietComfort Earbuds

قیمت در آمازون: ۲۹۹ دلار

عمر باتری: دارای امتیاز تا ۶ ساعت

حذف نویز: بله (ANC)

چند نقطه ای: خیر

نوع هدفون: هدفون های بی سیم

ضد آب: بله IPX4 ضد پاشش آب

نسل دوم QuietComfort Earbuds 2 Bose نه تنها حدود ۳۰٪ کوچکتر از مدل های قبلی خود است، بلکه بدنه آنها حدود ۴۰٪ کوچکتر و واقعاً جیبی است. آنها به لطف سیستم کالیبراسیون صدای CustomTune جدید Bose که صدا را برای گوش شما سفارشی می کند، دارای بهترین حذف نویز در کلاس و صدای بهبود یافته هستند.

عملکرد تماس صوتی نیز به میزان قابل توجهی بهتر از Earbuds اصلی QuietComfort است. این هدفون شرکت بوز نیز، بهترین هدفون حذف نویز شناخته می شود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هارد دیسک های گیمینگ

سونی WF-1000XM5

قیمت در آمازون: ۲۹۸ دلار

عمر باتری: دارای امتیاز تا ۸ ساعت

حذف نویز: بله

چند نقطه ای: بله

نوع هدفون: هدفون های بی سیم

ضد آب: بله IPX4  ضد پاشش

هنگامی که هدفون های WF-1000XM4 سونی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، برای کسانی که به دنبال بهترین هدفون حذف نویز ، یک انتخاب عالی بود. آنها البته بزرگ هستند و برای گوش های خاص مناسب نیستند. واضح است که سونی هنگام طراحی نسل بعدی هدفون‌های حذف نویز پرچم‌دار WF-1000XM5، این نگرانی‌ها را جدی گرفت.

XM5 ها نه تنها کوچکتر هستند، بلکه عملکرد بهتری را نیز در سراسر صفحه ارائه می دهند، با حذف نویز، صدا و تماس صوتی بهتر.

بهترین هدفون حذف نویز

سونی  CH-720N

قیمت در آمازون: ۱۳۰ دلار

عمر باتری: دارای امتیاز تا ۳۵ ساعت

حذف نویز: بله

چند نقطه ای: بله

نوع هدفون: هدفون بی سیم روی گوش

ضد آب: بدون رتبه IP

هدفون بهبود یافته حذف نویز سطح پایه سونی، CH-720Ns، کمی حالت پلاستیکی دارد، اما سبک وزن و بسیار راحت است. البته، آنها به خوبی WH-1000XM5s نیستند. اما آنها بیشتر از آنچه به نظر می رسند عالی هستند و عملکرد کلی آنها یک پله بالاتر از مدل قبلی خود، CH-710N است. می توان از آنها به عنوان بهترین هدفون حذف نویز یاد کرد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین دستگاه های اسپرسو ساز

Beats Studio Pro

قیمت در آمازون: ۲۵۰ دلار

عمر باتری: دارای امتیاز تا ۴۰ ساعت

حذف نویز: بله (ANC)

چند نقطه ای: خیر

نوع هدفون: هدفون بی سیم روی گوش

ضد آب: بدون رتبه IP

هدفون های استودیو بیتز یکی از محبوب ترین هدفون های تمام دوران هستند که در سال ۲۰۰۸ به عنوان هدفون سیمی عرضه شدند. این نسل چهارم آنها است و قیمت و ظاهری مشابه با مدل قبلی خود دارند. از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند اما تغییرات بزرگی در داخل دارند که آنها را به طور قابل توجهی هدفون بهتری می کند.

با این حال، به دلیل انتخاب در چیپست ها و یکی از ویژگی های از دست رفته قابل توجه، این هدفون کاملا دقیق نیست. اما بررسی ها نشان می دهد که آنها به عنوان بهترین هدفون حذف نویز شناخته می شوند.

بهترین هدفون حذف نویز

هدفون حذف نویز با ارزش برتر Anker

قیمت در آمازون: ۱۰۰ دلار

عمر باتری: دارای امتیاز تا ۵۵ ساعت

حذف نویز:  بله (ANC)

چند نقطه ای: خیر

نوع هدفون: هدفون بی سیم روی گوش

ضد آب: بدون رتبه IP

Soundcore Space One که در سه گزینه رنگی موجود است، جدیدترین هدفون حذف نویز Anker است و قیمت مناسبی در حدود ۱۰۰ دلار دارد و مجموعه ای از ویژگی های قوی همراه با کیفیت صدا و عملکرد خوب را ارائه می دهد.

آن‌ها نمی‌توانند از نظر صدا با بسیاری از مدل‌های حذف نویز ممتاز رقابت کنند، اما برای صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان، چیز زیادی را در بخش صدا از دست نخواهید داد. آنها اندکی از آن کیفیت طبیعی و تصفیه شده ای که در مجموعه ای از هدفون های عالی به دنبال آن هستید، ندارند. اما Space One ارزشش را دارد و با وضوح مناسب و وضوح بیس قابل مقایسه با مدل های گران تر است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بطری های آب فیلتردار

خرید بهترین هدفون حذف نویز

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون حذف نویز هستید، می توانید در سایت خرده فروشی آمازون، از بین مارک های معتبر جهانی، گزینه دلخواه را متناسب با اولویت های خود خریداری کنید. در صورتی که برای خرید از آمازون مساله دارید، از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید. در زاکولا، کارشناسان صورتحساب شما را نهایی کرده، هزینه ارزی آن را پرداخت می کنند و کالای شما را در صحت کامل و مدت زمان مشخصی، در آدرس ایران تحویل خواهند داد.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود