تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۱۴

بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

نویسنده : تیم محتوا

از میان تمامی کنسول‌های بازی فعلی، هیچ‌کدام از موفقیت پایدار نینتندو سوییچ لذت نبرده‌اند. سوئیچ که در ابتدا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، چند سال قبل از سیستم ‌های فعلی پلی‌استیشن ۵ و سری ایکس ‌باکس، بیش از ۱۰۰ میلیون واحد فروخته است و هفتمین کنسول بازی پرفروش‌ترین کنسول ساخته شده است. از آن زمان، نینتندو چند نسخه مختلف از این کنسول را تولید کرده است که شامل Switch Lite و Switch OLEDمی شود. بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ را می توانید از آمازون خریداری کنید که در بلک فرایدی، با قیمت مناسبی عرضه می شود.

مدل های کنسول نینتندو

سه مدل کنسول سوییچ تفاوت‌هایی با هم دارند، اما شباهت های زیادی دارند. هر کدام مزایا و معایبی دارند و هر کدام برای شما مناسب است به ترجیحات بازی شما بستگی دارد. بررسی جزئیات هر مدل سوییچ به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام یک به بهترین وجه متناسب با سبک شما است.

بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

کنسول های برتر نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ یک کنسول فوق العاده است. طراحی ترکیبی آن به کاربران اجازه می دهد از بازی ها هم در خانه و هم در حال حرکت لذت ببرند و کتابخانه بازی شگفت انگیز آن سرگرمی های بی حد و حصر را برای همه ارائه می دهد. با این حال، مهم است که قبل از تصمیم گیری برای خرید، جزئیات بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ را بدانید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی Kelme

برای تنظیم اینکه کدام کنسول برای شما مناسب است، نگاهی به عادات و نیازهای بازی خود بیندازید. آیا با اعضای خانواده یا دوستان خود بازی می کنید و از شما می خواهد چندین پروفایل کاربری ایجاد کنید؟ آیا شما یک گیمر انفرادی هستید که معمولاً هنگام رفت و آمد یا مسافرت از سوئیچ استفاده می کنید؟

آیا شما یک طرفدار فوق العاده نینتندو سوییچ هستید که می‌خواهید تصاویری شگفت‌انگیز برای یک تجربه بازی همه جانبه‌تر داشته باشید؟ البته بودجه یکی دیگر از موارد است. اگر بازی‌های مورد علاقه‌ای دارید، باید مطمئن شوید که می‌توانید آن‌ها را روی کنسولی که انتخاب می‌کنید بازی کنید.

بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

سوئیچ نئون آبی/قرمز Joy-Con مدل -۰۱

سوئیچ اصلی بسیاری از حساسیت های طراحی نینتندو را در یک محصول شگفت انگیز ترکیب می کند. کنسول خانگی قبلی نینتندو، Wii U، در فروش شکست خورد، اما ایده های منحصر به فرد زیادی داشت، یعنی یک کنترلر تبلت قابل حمل محسوب می شد. نینتندو بهترین این ایده ها را تکرار کرد و بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ را ایجاد کرد، کنسولی عالی که تجربه بازی به همان اندازه لذت بخش را در خانه یا در حال حرکت ارائه می دهد.

 

شاید در نتیجه، مدل پایه Nintendo Switch همه کاره‌ترین آنها باشد و برای خانواده‌هایی با گیمرهای متعدد بهترین باشد. فرم فاکتور کنسول کوچک و قابل حمل برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان عالی است و کنترلرهای Joy-Con با قابلیت جدا شدن دوگانه امکان یک دور سریع بازی دو نفره را در هر مکانی فراهم می کند.

نظارت بر زمان پخش و خریدهای آنلاین با تنظیمات حساب کاربری داخلی و کنترل‌های والدین آسان است، همچنین ایجاد چندین بازیکن را ایجاد می کند. همه این‌ها در بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ، همراه با مجموعه‌ای باورنکردنی از بازی‌ها، بزرگترین مزیت‌های Nintendo Switch هستند. اشکال اصلی این است که تنها با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، نمی توانید آخرین بازی ها را دانلود کنید.

سوئیچ اصلی در سال ۲۰۱۹ ارتقاء باتری قابل توجهی را دریافت کرد. مدل جدید ۲۰۱۹ دارای بسته بندی قرمز رنگ است و دارای شماره مدل HAC-001(-01)» است. هنگام خرید یک سیستم سوئیچ معمولی جدید، حتما یکی از این مدل های جدیدتر (-۰۱) را خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آرایشی نیکس Nyx

بهترین برای بازی در حال حرکت نینتندو سوئیچ Lite

Switch Lite  که دو سال پس از عرضه Switch اصلی منتشر شد، یک چرخش ساده و مقرون به صرفه در کنسول اصلی است. همچنین دارای یک ضریب فرم کوچکتر است که باعث می شود Switch Lite یک کنسول عالی برای مسافران مکرر باشد که علاقه کمتری به بازی چند نفره یا در خانه دارند.

برای خانواده هایی که به دنبال اضافه کردن کنسول سوییچ دوم به بازی خود هستند، Switch Lite نیز یک انتخاب عالی است که در لیست بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ قرار دارد. مهمترین تفاوت بین سوییچ و سوئیچ لایت این است که لایت فقط برای موبایل است.

این سیستم به تلویزیون یا مانیتور متصل نمی ‌شود، با ایستگاه اتصال همراه نیست و از کنترل ‌های HD rumble یا دوربین حرکتی پشتیبانی نمی‌کند .همچنین دارای Joy-Cons داخلی و غیر قابل جدا شدن است، بنابراین شیک‌تر است اما کمتر همه کاره است.

با این حال، مجموعه ویژگی‌های کمی کاهش‌یافته، همراه با برچسب قیمت بسیار کاهش یافته، Switch Lite را به یک برنده واضح برای گیمرهای معمولی تبدیل می‌کند. اگر در حال حاضر یک کنسول نینتندو سوییچ دارید و قصد دارید Switch Lite را به ترکیب اضافه کنید، مهم است که توجه داشته باشید که نینتندو به طور خاص در مورد مدیریت حساب و محتوای قابل دانلود است. حتماً قبل از خرید بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ، تفاوت‌های مجوزهای بین کنسول سوئیچ “اصلی” و “غیر اصلی” را مطالعه کنید.

بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

نینتندو سوئیچ OLED

جدیدترین محصول اضافه شده به سری سوییچ و بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ ، Switch OLED در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شد و دارای ارتقاهای کوچک اما قابل توجهی در صفحه نمایش و طراحی سیستم سوئیچ است. در حالی که تغییرات زیاد نیستند، Switch OLED نزدیک‌ترین چیز به Switch Pro است و به همین دلیل برای گیمرهای جدی مناسب است.

بزرگترین تفاوت بین Switch OLED و سایر مدل های Switch صفحه نمایش است. یک پنل OLED بزرگ و پر جنب و جوش که از پنل های LCD موجود در سایر مدل های Switch برتری دارد. با حاشیه ‌های کوچک ‌تر و رنگ‌ های غنی‌تر، بازی در حال حرکت با Switch OLED بسیار لذت‌بخش است.

پیشنهاد مطالعه :خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی ۲۰۲۲

خارج از ارتقاء صفحه نمایش، OLED چند پیشرفت کوچک اما قابل توجه در طراحی سوییچ ایجاد می کند، البته با قیمت بالاتر است. در این محصول که بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ حافظه داخلی دو برابر شده و به ۶۴ گیگابایت رسیده است، اگرچه ما همچنان توصیه می کنیم هر سیستم سوییچ را با کارت microSD جفت کنید.

همچنین، سینی اتصال دارای یک پورت اینترنت LAN برای اتصال بهتر در حین انجام بازی‌های آنلاین رقابتی، مانند  Super Smash Bros. Ultimate  و Splatoon 3 است. در نهایت، پایه پایه با طراحی تمام کنسول ارتقا یافته است. به طور کلی، Switch OLED برای طرفداران بزرگ بازی‌های نینتندو که بدشان نمی‌آید هزینه بیشتری برای تجربه بازی بهتر بپردازند، مناسب‌تر است. می توانید برای خرید این محصولات از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود