تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۱۱

بهترین ماسک های شب

نویسنده : تیم محتوا

وقتی نوبت به دستیابی به پوستی درخشان می‌رسد، بهترین ماسک های شب با کیفیت بالا، بخش مهمی از انتخاب های مراقبت از پوست است که از سد پوستی حمایت می ‌کند و علائم پیری را به حداقل می‌رساند. آنها در طول خواب، هیدراتاسیون بدن را دوباره متعادل می‌کند. در اینجا برخی از بهترین محصولات از برندهای مختلف ارائه می شود که می توانید از سایت های خارجی خرید نمایید. در این خصوص، زاکولا شما را یاری می کند.

ماسک خواب سیکا ضد حساسیت  Laneige

ماسک خواب سیکا  Laneigeبرای قرمزی پوست شگفت انگیز است و به آرامش پوست کمک می کند. محفوظ نگه داشتن پوست با ماسک شب، آبرسانی را در طول شب حفظ می کند. همانطور که از نامش پیداست، این درمان شبانه حاوی cica  (مخفف سنتلا آسیاتیکا)، یک ماده فوق ستاره است که التهاب را آرام می کند و در عین حال خراش ها، لک ها و بافت را التیام می بخشد.

فرمول ملایم و در عین حال موثر، از اسکوالان و کره شی برای مرطوب کردن و تغذیه، به علاوه عصاره مخمر تخمیر شده ۴ استفاده می کند تا هر یک از مواد را حتی مفیدتر کند. قیمت ۳۴ دلار است و مواد موثره آن شامل مخمر تخمیر شده، کره شی، اسکوالان، سنتلا آسیاتیکا می باشد و به عنوان تسکین دهنده، تقویت کننده، آبرسان طراحی شده است.

بهترین ماسک های شب

ماسک شبانه عسل  CosRx Propolis

CosRx به عنوان یکی از بهترین ماسک های شب ، فرمول های موثر و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد و این ماسک فوق العاده سبک برای یک شب عالی است. ماده اصلی بره موم است، محصول جانبی زنبور عسل با خواص تسکین دهنده و شفابخش چشمگیر می باشد.

این را نیز باید متذکر شویم که درصد کمی از مردم ممکن است واکنش آلرژیک به بره موم داشته باشند، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از اینکه آن را روی صورت خود بکشید، ابتدا کمی روی بازوی خود آزمایش کنید. مواد موثره در این ماسک، بره موم، عسل، ژل رویال است و به عنوان شفابخش، آبرسان و تسکین دهنده شناخته می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دریل های شارژی

ماسک ژل شبانه Olay Luminous

این مرطوب‌کننده فوق‌العاده شرکت  Olay، تمام نقاط قوت را برای چاق شدن و محافظت از پوست از بین می‌برد. ویتامین E7 آنتی اکسیدان پوست شما را آرام می کند و از سد پوستی حمایت می کند، در حالی که مرطوب کننده هیالورونیک اسید  برای تامین آبرسانی بسیار مورد نیاز عمل می کند.

در حالت کلی، بهترین ماسک های شب ، در سطح عمیق‌تری عمل می‌ کنند تا آبرسانی کرده و از تماس رادیکال‌های آزاد و آلودگی به پوست شما جلوگیری نمایند. ترکیبات فعال این ماسک، ویتامین E، اسید هیالورونیک، نیاسینامید بوده و از مزایای آن می توان به آبرسان، حجیم کننده و محافظ بودن آن اشاره کرد.

بهترین ماسک های شب

ماسک شب سفت کننده چای سیاه تازه

این ماسک حاوی اسید هیالورونیک، پپتیدها و عصاره چای سیاه است که منبع کافئین سفت کننده است. کافئین، عروق خونی را منقبض می کند و بنابراین می تواند میزان تجمع مایعات را کاهش دهد. ترکیبات فعال در ماسک شب شامل چای سیاه، اسید هیالورونیک، پپتید است و از مزیت های آن می توان به سفت کننده، آبرسان و صاف کننده اشاره نمود. می توانید این ماسک را از سایت های معتبری همچون آمازون با قیمت مناسب خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی هدفون های Pioneer DJ

ماسک خواب براق هندوانه با دستور Glow

اجازه ندهید بسته بندی زیبا شما را فریب دهد. این ماسک خواب برنده جایزه از Glow Recipe حاوی AHA های قدرتمند (آلفا هیدروکسی اسید) برای لایه برداری است که به آرامی انجام شده و ایجاد پوستی صاف تر، پرپشت تر و درخشان تر را فراهم می کند.

ترکیبات فعال این ماسک، اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک و اسید هیالورونیک بوده و از جمله فواید آن می توان به لایه بردار، حجیم کننده و آبرسانی پوست اشاره کرد. شما می توانید چه در طول شب و چه فقط برای ۱۰ دقیقه از آن آستفاده کنید، ۱۰۰٪ پوست را حجیم و درخشان می کند. این یکی از بهترین لایه‌بردار ها بوده و بیشترین تاثیر را دارد.

بهترین ماسک های شب

 رتینول پیشرفته مراقبت از پوست دکتر دنیس گراس

اگر به لایه برداری جزئی علاقه دارید، ماسک تجدید بافت یک شبه رتینول پیشرفته مراقبت از پوست دکتر دنیس گراس به اضافه لایه ‌برداری بازسازی‌ کننده بافت یک‌روزه فرولیکرا دوست خواهید داشت. این که از بهترین ماسک های شب است، حاوی رتینول، باکوچیول و اسید فرولیک، خطوط ریز، بافت ناهموار و سایر علائم پیری نوری را در زمانی که در خواب هستید، از بین می برد.

ترکیبات فعال در این ماسک، رتینول، اسید فرولیک، باکوچیول است و از مزیت های آن می توان به صاف کننده، بازسازی کننده، سفت کننده و آبرسان اشاره نمود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند چکمه های زمستانی

REN Clean Skincare Evercalm

این که از بهترین ماسک های شب است، پوست واکنش پذیر را آرام می کند. بهترین گزینه برای شما REN Evercalm است، یک ماسک ترمیم کننده یک شبه که سد پوستی را تسکین می دهد، مرطوب می کند و از آن محافظت می کند. در یک کارآزمایی بالینی، بیش از ۹۰ درصد از افراد متوجه افزایش هیدراتاسیون و داشتن پوستی آرام‌تر شدند.

ترکیبات فعال در این ماسک شامل اکسید روی، عصاره میوه شور، آرنیکا و جلبک بوده و به عنوان ماسک با کیفیت بالا، دارای مزیت هایی همچون تسکین دهنده، پف کننده و مغذی است که بدون هیچ گونه حساسیت و ضرری، بر روی پوست شما قرار گرفته و پوستی شاداب و درخشان را برای شما فراهم خواهد کرد.

در صورتی که قصد دارید از بهترین ماسک های شب استفاده کنید، می توانید از میان برندهای معتبر، در سایت آمازون خرید کرده و سفارش خود را از طریق زاکولا در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود