تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۹

بهترین کرم های مرطوب کننده

نویسنده : تیم محتوا

استفاده از بهترین کرم های مرطوب کننده ، امروزه یکی از مهم ترین برنامه های مراقبت از پوست است. چه به دنبال یک گزینه سبک تر برای استفاده در طول روز باشید، یا یک نسخه فوق العاده برای درخشندگی کامل، فرمول های بی شماری را برای انواع پوست های چرب، خشک و مختلف وجود دارد. می توانید آن ها را از آمازون خرید کنید. در این زمینه، زاکولا شما را یاری می کند.

مرطوب کننده UV دوگانه La Roche-Posay Toleriane Repair

یک شکایت رایج در مورد کرم‌های ضد آفتاب و حتی مرطوب‌کننده‌های با SPF این است که می‌توانند در رنگ‌های برنزه تا عمیق پوست را تیره نشان دهند. مرطوب کننده دوگانه ترمیم کننده Toleriane La Roche-Posay با طیف گسترده SPF 30.  لوسیون صورت حاوی آب حرارتی باعث لغزش و لغزش آرایش نمی شود و با پوششی شفاف به سرعت جذب می شود.

بهترین کرم های مرطوب کننده

کرم کادالیه کرو

Premier Cru The Cream  از Caudalie دارای سه ماده فعال است که آنقدر خوب هستند که بهترین کرم های مرطوب کننده محسوب می شود. این فرمول در به حداقل رساندن چین و چروک ها کمک می کند، به دنبال آن اسید هیالورونیک برای جبران رطوبت، و آخرین اما نه کم اهمیت ترین، قندهای مشتق شده از ملخ عسل است که در مدت سه دقیقه پوست را سفت می کند.

۳/۲۷

مرطوب کننده کرم هیالورونیک آبی  Laneige Water Bank

شیشه مربعی شکل آبی روشن روی پس زمینه سفید کرم مرطوب کننده کرم هیالورونیک آبیی، به جذابیت آن افزوده است. در ثانیه ای که این کرم هوادار برنده جایزه Allure Best of Beauty را مصرف می کنید، می دانید که این کرم موفق است. این واقعا سبک و مرطوب کننده است و پر از برخی از بهترین آبرسان های موجود مانند اسکوالان، سرامیدها و اسید هیالورونیک است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای سویشرت

کرم ترمیم کننده اولترا بیوتی

اگر اگزما یا پوست حساسی دارید، کرم ترمیم کننده زیبایی اولترا برنده جایزه First Aid Beauty برای شما مناسب است. این مرطوب کننده غلیظ که با بلغور جو دوسر کلوئیدی تسکین دهنده ساخته شده است، هرگونه لکه یا لکه خشک را بدون تحریک پوست آبرسانی می کند. بهترین کرم های مرطوب کننده را می توانید از آمازون خرید کنید.

 

مرطوب کننده کمپلکس امگا پائولا

Paula’s Choice  در خانواده امگا+، مرطوب کننده ای عالی است که دارای سرامیدها، روغن های گیاهی و گواوا و میوه شور سرشار از آنتی اکسیدان برای تغذیه پوست خشک است.

بهترین کرم های مرطوب کننده

کرم تسکین دهنده قرمزی  Aveeno Calm + Restore

با مقداری از کرم تسکین دهنده قرمزی Aveeno Calm + Restore به اندازه یک نخود پوست خود را آرام کنید. این بهترین کرم های مرطوب کننده، سرشار از ویتامین B5 و سرامید است که قرمزی را از بین می‌برد و پوست شما را آرام می‌کند. به علاوه، آرد جو دوسر دارد که هر پوست بافتی را صاف می کند.

مرطوب کننده پپتید  Inkey List

قیمت مرطوب‌کننده پپتید The Inkey List با مجتمع پپتیدی یک درصد و پروتئین ژل رویال صاف‌کننده خاص، مناسب است. این کرم غنی از کره شیا با تنها ۱۵ دلار، ۱۰ برابر قیمت بیشتر مرطوب کننده ها را از بین می برد، پوست را عمیقاً مرطوب و صاف می کند و در عین حال به سرعت جذب می شود تا حسی غیر سنگین ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ترازوهای هوشمند

مرطوب کننده ژل بدون روغن فارماسی دیلی گرینز

مرطوب کننده ژل بدون روغن فارماسی دیلی گرینز فرمول احساس خوبی به تمام معنا دارد. این که بهترین کرم های مرطوب کننده استبافت ژل سبک وزن آن وقتی از شیشه خارج می‌شود، به‌طور رضایت‌بخشی منقبض است و هنگام استفاده از آن در پوست ذوب می‌شود.

این مرطوب‌کننده همچنین شامل ترکیبی مانند چهار دوز اسید هیالورونیک (برای آبرسانی فوق‌العاده)، عصاره پاپایا (برای لایه‌برداری ملایم)، و عصاره دانه مورینگا (برای از بین بردن ناخالصی‌ها) است که پوست را شبنم‌تر و درخشان‌تر می‌کند.

مرطوب کننده حباب اسلم دانک

مرطوب کننده اسلم دانک حباب که با آب برگ آلوئه و عصاره گل هویا لاکوسونا ساخته شده است، مطمئناً دقیقاً همان کاری را که نامش بیان می کند، یعنی هیدراته انجام می دهد. از این مرطوب کننده در روز یا شب استفاده کنید تا ظاهری نرم و شبنم دار را نشان دهید که هرگز چرب یا سنگین به نظر نمی رسد.

بهترین کرم های مرطوب کننده

مرطوب کننده قابل پر کردن مجدد  Glow Recipe Plum Plump

Glow Recipe به عنوان یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده و پر سر و صداترین برندهای اینترنت با درخشان ترین فرمول ها شناخته می شود و زیبایی کرم هیالورونیک Plum Plump Refillable Refillable آن نیز گواه دیگری است.

ژل-کرم فرم گرفته رنگ اسطوخودوس فوق‌العاده خود را از سه نوع مختلف آلو (کاکادو، ایلاوارا و بوردکین) و قدرت تجدید رطوبت شدید خود را از پنج وزن اسید هیالورونیک دریافت می‌کند. آن را دو بار در روز روی صورت و گردن خود بمالید تا درخشش درخشان و جهش سالمی داشته باشید که پوست را چاق و شبنم به نظر می‌رساند.

این برند همچنین تعهد پایداری خود را افزایش داد و غلاف های جایگزینی را ارائه کرد که در صورت نیاز به ذخیره مجدد در ظرف شیشه ای قرار می گیرند. این یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده می باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع دستکش و کلاه زمستانی

کرم مرطوب کننده ایر-ویپ سوپر فود

بافت این کرم فوق العاده بی وزن است، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد. کرم مرطوب کننده Superfood Air-Whip Youth to the People’s Best of Beauty، سرشار از مواد گیاهی مانند اسفناج و کلم پیچ است که فرمول غنی از آنتی اکسیدان را به یک دستگاه لاغر، سبز و مبارزه با رادیکال های آزاد تبدیل می کند. روزانه آن را زیر ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر قرار دهید. برای خرید این محصولات از فروشگاه اینترنتی آمازون، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

کارشناسان زاکولا بر اساس تجربه و تخصص خود در این حوزه، برای خرید محصول از آمازون اقدام کرده و پرداخت ارزی سفارش شما را انجام می دهند. در نهایت، کالا در آدرس ایران به شما تحویل خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود