معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

به گفته متخصصان پوست، هنگامی که آب و هوا تغییر می کند، مراقبت از پوست شما نیز باید انجام شود. هوای خنک‌تر رطوبت کمتری را در خود نگه می‌دارد و باعث می‌شود پوست ما خشک و پوسته پوسته شود. هنگامی که پوست شما خشک است، توانایی نگه داشتن آب را نیز از دست می دهد و رطوبت به احتمال زیاد تبخیر می شود زیرا سد پوستی به خطر افتاده است. با سرد شدن هوا، باید یک مرطوب‌کننده غنی‌تر را برای آبرسانی پوست خود در نظر بگیرید. در اینجا بهترین کرم های مرطوب کننده معرفی شده اند.

درمان خشکی پوست با کرم آبرسان

وقتی صحبت از درمان خشکی پوست می شود، بسیاری از مردم فکر می کنند که روش صحیح این است که روغن را روی صورت خود بمالند. در حقیقت، شما می توانید در روغن استحمام کنید اما هیچ کاری برای آبرسانی مجدد به پوست شما انجام نمی دهد.

پوست شما حتی ممکن است خشکی را با تولید روغن بیشتر جبران کند. برای از بین بردن خشکی پوست، توصیه می کنم از یک آبرسان محصولی حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنید و یک مرطوب کننده در بالای آن قرار دهید تا مانع از دست رفتن رطوبت شود.

علاوه بر جلوگیری از خشکی، استفاده منظم از بهترین کرم های مرطوب کننده صورت می تواند به کاهش خطوط و چین و چروک، تسکین سوزش پوست و حتی جلوگیری از جوش زدن کمک کند. حتی اگر تابستان پشت سر ماست، مطمئن شوید که یک ضد آفتاب روزانه را به برنامه خود اضافه می کنید.

بهترین کرم های مرطوب کننده

کرم صورت آبرسان-پپتید سه گانه Barrier+

۵۴  دلار در  SEPHORA

این محصول، یک مرطوب‌کننده عالی است که آب را در پوست نگه می‌دارد و می‌تواند به ظاهر درخشان‌تر آن کمک کند. کرم صورت Skinfix’s Barrier+ Triple Lipid-Peptide توصیه می شود، زیرا «پر از سرامیدها و اسیدهای چرب است که پوست را تازه می کند. برای بهترین نتیجه، دکتر کیم استفاده از فرمول فوق آبرسان را در شب توصیه می کند تا کرم بتواند کار خود را در طول شب انجام دهد.

مرطوب کننده ژل هیدرو بوست واتر

۱۸ دلار در آمازون

 

این محصول یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده محسوب می شود، این مرطوب کننده دارای گواهی هیئت مدیره در پزشکان پوست کانکتیکات را دارد. این کرم حاوی گلیسیرین و اسید هیالورونیک است که هر دو مرطوب کننده هستند، بنابراین این محصول پوست را هیدراته می کند، از سد پوستی حمایت می کند و همچنین به حفظ رطوبت کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه :آمازون مهندسی آینده آمازون را در بلژیک راه اندازی کرد

کرم Glicoisdin 8 Soft

۸۰  دلار در DERMSSTORE

دکتر Onyeka Obioha، بنیانگذار Boutik Dermatology در لس آنجلس، این کرم را که با اسید گلیکولیک، سرامید، روغن گل گاوزبان و ویتامین E ساخته شده است، برای اصلاح لکه های تیره و ایجاد پوستی صاف تر توصیه می کند.

این محصول به عنوان یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده محسوب می شود و آب‌رسان است و حاوی اسید گلیکولیک لایه‌بردار است که گردش سلولی را افزایش می‌دهد و هیپرپیگمانتاسیون را هدف قرار می‌دهد. همچنین برای درمان خطوط ریز و چین و چروک و بافت زبر پوست طراحی شده است.

این کرم فوق العاده برای انواع پوست، به خصوص پوست های خشک ساخته شده است و باید در هفته اول استفاده یک شب در میان روی پوست تمیز و خشک استفاده شود، سپس هر شب.

بهترین کرم های مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده CERAVE

۱۵ دلار در والمارت

این کرم مرطوب کننده و ملایم است و آن را به بهترین انتخاب برای افرادی که پوست حساس یا مستعد اگزما دارند تبدیل می کند. همچنین دارای مهر پذیرش از انجمن ملی اگزما است. به عنوان یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن آنکه سرامید عنصری است که برای دست نخورده نگه داشتن سد پوستی حیاتی است.

همچنین برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار عالی است. اگر فقط یک یا دو بار در هفته در طول زمستان استفاده شود. کرم تسکین دهنده می تواند برای بدن و دست شما نیز استفاده شود و هم به صورت تیوپی و هم در مدل کاسه ای عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مدل های کیندل آمازون

این فرمول دارای تعادل مناسبی از لیپیدها و آب است، بنابراین بدون چسبندگی یا چرب بودن، فوق العاده آبرسان است و به سرعت خشک می شود. او توصیه می کند که یک بار در شب یا دو تا سه بار در روز در صورت داشتن پوست مستعد اگزما، از آن استفاده کنید.

می توانید روی صورت، گردن، سینه و بازوها بمالید. فقط یک لایه نازک، به طور یکنواخت پخش شود. اگر اگزما دارید، بهتر است بلافاصله بعد از حمام، زمانی که پوست هنوز کمی مرطوب است، از این محصول به عنوان یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت آن حفظ شود.

بهترین کرم های مرطوب کننده

مرطوب کننده شب اسید هیالورونیک DIFFERIN

۱۰ دلار در هدف

افرادی که پوست مستعد آکنه دارند باید از محصولاتی با مواد غیر کومدوژنیک برای کمک به کاهش جوش استفاده کنند. به عنوان یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده، این آبرسان روزانه با اسید سالیسیلیک فرموله شده است تا به باز کردن منافذ پوست و از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک کند، بنابراین آب‌رسانی می‌کند و به آرامی به درمان آکنه‌های خفیف یا جوش‌های گاه به گاه کمک می‌کند.

همچنین بدون پارابن، فتالات، سولفات و سیلیکون حلقوی که ممکن است پوست حساس و مستعد آکنه را تحریک کند، فرموله شده است. از آنجایی که قوام بالایی دارد، وقتی به اضافه کردن لایه‌های اضافی مانند کرم ضد آفتاب یا آرایش روی آن نیازی ندارید، می توانید در زمان شب از آن استفاده کنید. پس از شستن در حالی که هنوز مرطوب است، به پوست ضربه بزنید تا رطوبت آن بسته شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین محصولات مراقبت از کودک

خرید بهترین کرم های مرطوب کننده

برای خرید بهترین کرم های مرطوب کننده می توانید به سراغ سایت آمازون رفته و در دسته بندی کرم های آبرسان، برند مورد نظر خود را بیابید. برای خرید و پرداخت ارزی این محصول، این امکان را دارید تا از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]