تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مهر,۰۹

خرید بهترین استندهای موبایل

نویسنده : تیم محتوا

آیا به هم ریختگی میزتان شما را به دنبال یک پایه تلفن همراه جدید می‌فرستد؟ ممکن است بتوانید از بهترین استندهای موبایل برای تماشای ویدیو، کنفرانس ویدیویی یا نگه داشتن تلفن خود به عنوان یک صفحه کمکی روی میز خود استفاده می کنید.

استندهای موبایل

دنیای الکترونیک بسیار وسیع است و تعیین محصولی که نیازهای شما را برآورده کند می تواند کار سختی باشد. چه در جستجوی یک ایستگاه شارژ جدید، کابل usb-c، کابل لایتنینگ یا سه پایه آیفون باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بتوانید محصول مورد نظر خود را بیابید. در این خصوص و خرید این محصولات از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین استندهای موبایل

رتبه های برتر پایه های گوشی همراه

Omoton

Omoton Adjustable مدل مورد علاقه بسیاری از کاربران است. این که بهترین استندهای موبایل است، به خاطر زیبایی شناسی و طراحی کاربرپسند، طرفداران زیادی دارد. این، آنقدر بزرگ است که روی یک میز به هم ریخته خودنمایی کند.

برخلاف بسیاری از گزینه‌های دیگر، این پایه بدون شک می‌تواند تبلتی با هر اندازه‌ای را بدون خطر واژگونی و ایجاد آشفتگی بیشتر در خود نگه دارد. مکانیزم تنظیم لولایی سفت آلومینیومی در جای خود باقی می ماند. اما به سرعت و به راحتی قابل تنظیم می باشد. این پایه برای استفاده با یک دست عالی عمل می کند، زیرا پایه سیلیکونی آن به طور ایمن روی دسکتاپ شما نصب می کند.

اگر می خواهید تعداد و اندازه اشیاء روی میز خود را به حداقل برسانید یا کاهش دهید، ممکن است اندازه Omoton را انتخاب نکنید. این پایه تاشو نیست و آسان‌ترین گزینه هم برای نگهداری نخواهد بود. علاوه بر این واقعیت که بزرگتر از برخی از محصولات دیگر در این بررسی است، اما Omoton به عنوان بهترین استندهای موبایل و یک محصول درجه یک است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گجت های کاهش وزن و لاغری

Lamical

لمیکال قابل تنظیم تاشو ما را تحت تاثیر مشخصات جمع و جور، پایه و پشتی لاستیکی خود و دامنه قابلیت تنظیم قرار داد. این مدل همه کاره به راحتی گوشی یا تبلت را در خود جای می دهد و به دلیل سادگی و طراحی تاشو، مورد استفاده ما برای سفر است. همچنین استفاده از آن با هدفون یا هنگام شارژ کردن گوشی بسیار آسان است.

نکته قابل توجه در خصوص جمع و جور بودن و قابل تنظیم بودن آن این است که قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد. Lamical ارتفاع زیادی از روی میز نمی گیرد که در بیشتر مواقع مشکلی ایجاد نمی کند. پس از آزمایش طیف گسترده ای از پایه های تلفن همراه، متوجه شدیم که تنظیم زاویه بسیار مهمتر از گزینه های تنظیم ارتفاع است.

بهترین استندهای موبایل

UGreen Portable

UGreen Portable بهترین استندهای موبایل می باشد. این پایه، ساده، سبک و جمع و جور است. این فقط دو تکه پلاستیک است که توسط یک لولای افزایش یافته و اصطکاکی به هم وصل شده اند. همانطور که لولا را بیشتر باز می کنید، دیدی با زاویه کمتر خواهید داشت.

این سبک ترین و فشرده ترین پایه ای است که در این جا معرفی می شود. نقاط تماس برای پایداری لاستیکی شده اند، و به عنوان پایه دیجیتال مینیمالیستی، UGreen تقریباً بدون توجه به یک میز دفتر کار، به خوبی مستقر می شود. هیچ راهی برای تنظیم ارتفاع وجود ندارد.

اگر بخواهید کابل برق یا هدفون را به تلفن خود وصل کنید، به نمای افقی منتقل خواهید شد. نمای عمودی به لبه کوتاه و تمیز و بدون استفاده از تلفن شما نیاز دارد. ما هیچ مشکلی با ساخت UGreen نداشتیم، اما کمی ضعیف به نظر می رسد.

پیشنهاد مطالعه :خرید پاستل های روغنی ۴۸ رنگ

OutdoorGearLab

OutdoorGearLab به‌عنوان بهترین استندهای موبایل شناخته شده است. برای بهینه سازی زمان خود در دفتر کار، این پایه، به یکی از ابزارهای تخصصی تبدیل شده است. این می تواند، برای مرتب نگه داشتن فضای کاری شما به خوبی کار کند.

این پایه، از نظر تطبیق پذیری، پایداری، قابلیت حمل، سهولت استفاده و زیبایی شناسی، در طول دوره آزمایش مقایسه و ارزیابی شده است. هر معیار به صورت جداگانه بررسی شد و همه محصولات به طور مستقیم با هم مقایسه شدند و هر معیار نیز در طول استفاده در “دنیای واقعی” ذکر شد. کالیبره کردن ارزیابی‌های ذهنی و عینی برای یکدیگر نتایج اثبات شده و معتبر ما را به دست می‌دهد.

بهترین استندهای موبایل

تجزیه و تحلیل و نتایج آزمون

برای آزمایش به‌ عنوان بهترین استندهای موبایل ، عمدتاً از آنها در زندگی روزمره خود استفاده می کردیم. سپس، برای افزایش استفاده روزانه خود، مشاهدات رسمی انجام دادیم. هر محصول انبار شده را وزن و اندازه گرفتیم. لولا را تا کرده و باز کردیم و به دنبال سایش و معرفی قابلیت ها بودیم. ما هر مدل را با دو اندازه مختلف تلفن همراه و یک تبلت کوچک امتحان کردیم و هر کدام را با و بدون سیم شارژ وصل شده آزمایش کردیم.

به جز نگهدارنده تلفن همراه B-Land، همه مدل‌ها تقریباً قیمت یکسانی دارند. همانطور که گفته شد، B-Land همچنین از نظر تطبیق پذیری و گزینه های پوشیدنی منحصر به فرد است، که اگر به طور خاص به دنبال چنین ویژگی هایی هستید، می تواند هزینه بیشتری را به ارمغان بیاورد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین لپ تاپ های لنوو

به همین ترتیب، اگر فکر ذخیره ساعت هوشمند خود در کنار تلفن شما اولویت بالایی دارد، Omoton 2-in-1 این گزینه را با قیمت کمی بالاتر از مدل های دیگر شامل می شود. برای کسانی که به یک مدل محکم نیاز دارند، گزینه های فلزی موجود در آلومینیوم Omoton ارزش طولانی مدت بیشتری را در سرمایه گذاری شما ارائه می دهند.

زیرا نسخه های پلاستیکی ممکن است راحت تر شکسته شوند. اگر کاملاً مطمئن نیستید که به‌عنوان بهترین استندهای موبایل شما چه جایگاهی را در فضای کاری شما پر می کند، Omoton بیشترین ارزش را ارائه می دهد. برای خرید این پایه های کاربردی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و محصول سفارشی خود را در آدرس ایران دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود