بهترین مینی یخچال ها

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

مینی یخچال ها می‌توانند برای اتاق‌های خوابگاه و میزکار عالی باشند، اما آنها بسیار بیشتر از یک لوازم جانبی هستند. این وسایل کوچک می‌توانند فضای زیادی را در آشپزخانه‌های جمع و جور ذخیره کنند و  ذخیره‌سازی اضافی برای نوشیدنی‌ها و تنقلات در گاراژ یا دفتر کار شما را فراهم کنند. این یخچال ها که به عنوان یخچال های فشرده نیز شناخته می شوند، قیمت کمتری نسبت به یک یخچال معمولی دارند، انرژی کمتری مصرف می کنند و کسری از فضا را اشغال می کنند.

خرید یخچال های کوچک

اگر به دنبال یک یخچال جمع و جور برای جایگزینی مدل معمولی خود هستید یا نیاز به فضای اضافی برای یخچال دارید، طیف وسیعی از گزینه‌های مینی یخچال ها را می‌توانید انتخاب کنید. تعدادی از یخچال‌های کوچک با رتبه برتر از مارک‌هایی مانند Insignia و Whynter آورده شده است. می توانید این محصولات را از طریق زاکولا خرید کنید.

مینی یخچال ها

خرید مینی یخچال های کوچک

هنگام خرید یک یخچال کوچک، مهم ترین ویژگی هایی که باید به آن توجه کنید عبارتند از اندازه، قابلیت تنظیم، طراحی و سایر موارد اضافی مانند بخش فریزر. برخی از یخچال ها به طور خاص برای نگهداری قوطی ها یا بطری های شیشه ای طراحی شده اند که اگر می خواهید از یخچال فقط برای نوشیدنی استفاده کنید، می تواند مفید باشد.

هیچ اندازه مشخصی برای مینی یخچال ها وجود ندارد، بنابراین باید فضای خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که مناسب است. به ظرفیت نیز توجه کنید. این نشان می دهد که واقعاً چقدر غذا می توانید در یخچال جا دهید. بیشتر یخچال‌های کوچکی در بازار وجود دارند، بین ۲ تا ۵ فوت مکعب ذخیره می‌شوند.

برخی از یخچال ها دارای ویژگی های قابل تنظیم هستند، مانند قفسه ها یا کشوهای قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان. برخی دیگر دارای یک در برگشت پذیر هستند که می تواند در هر دو جهت باز شود و به شما امکان می دهد مینی یخچال ها را در هر جایی از اتاق قرار دهید.

برخی از برندها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، به عنوان مثال می توانید فریزر را جدا کنید تا مواد غذایی منجمد را بیشتر سرد نگه دارید. قفسه های درب داخلی که می توانند به طور خاص قوطی ها یا بطری ها را در خود جای دهند یا درهای شیشه ای شفاف که به شما امکان می دهد محتویات یخچال خود را بدون باز کردن آن مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه :ساندبارهای برتر سامسونگ

انتخاب مینی یخچال ها

در اینجا چند گزینه مینی یخچال ها با رتبه برتر در بین مارک های مختلف آورده شده است. اگر به دنبال فضای بیشتری هستید، برخی از یخچال ها در اندازه های بزرگتر با قیمت بالاتری عرضه می شوند. حتماً مدل های مرتبط را بررسی کنید تا مدلی متناسب با فضای خود پیدا کنید.

یخچال کوچک RCA، یخچال ۳.۲ فوت مکعبی

این یخچال کوچک، گزینه ای با امتیاز بالا با میانگین امتیاز ۴.۴ ستاره از بیش از ۱۲۰۰۰ بررسی در آمازون، هم زیبایی ظاهری و هم فضای ذخیره سازی اضافی را برای خانه شما فراهم می کند. این دستگاه دارای یک فریزر داخلی و ترموستات قابل تنظیم است و دارای یک در برگشت پذیر است که به آن اجازه می دهد در هر نقطه از اتاق شما قرار بگیرد. این یخچال در هشت رنگ شامل سبز، بنفش و آبی عرضه می شود.

مینی یخچال ها

یخچال قابل حمل ۴ لیتری AstroAL

این مینی یخچال های مقرون به صرفه، که دارای امتیاز متوسط ​​۴.۴ ستاره از بیش از ۲۵۰۰۰ بررسی در آمازون است، می‌تواند محتویات آن را هم خنک و هم گرم نگه دارد، دمای آن بین ۳۲ تا ۱۵۰ درجه فارنهایت است و ظرفیت آن ۴ لیتر است. این یخچال دارای آداپتورهایی برای اتصال به دیوار می باشد و دارای یک دسته است که به راحتی می توانید آن را هر کجا که می روید با خود ببرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای پوشاک کودکان

یخچال و فریزر دوکاره آوانتی

با این مینی یخچال ها ی دو کاره، به راحتی بین سرد نگه داشتن نوشیدنی ها و وعده های غذایی یخ زده جابه جا شوید. این مدل بسته به نحوه تنظیم دما، هم فریزر و هم یخچال را دوبرابر می کند. دارای درب برگشت پذیر، فضای ذخیره سازی ۱.۴ فوت مکعبی و کنترل دما است.

یخچال مینی تک در ۱.۷ فوت مکعبی بلک + دکر

این یخچال شیک و جمع و جور دارای یک قفسه برای نگهداری و ذخیره سازی اضافی برای بطری ها و قوطی ها است که آن را برای اتاق های خوابگاه، کمپینگ های RV یا آپارتمان های کوچک ایده آل می کند. این مینی یخچال ها دارای سینی فریزر و کنترل دمای قابل تنظیم است.

مینی یخچال ها

یخچال فشرده رترو گالانز

با این یخچال کوچک یکپارچه سازی با سیستم عامل که ظاهری براق و رنگارنگ دارد، فضای ذخیره سازی مواد غذایی را بدون از بین بردن طراحی اضافه کنید. دارای ۳.۳ فوت مکعب فضای ذخیره سازی است و دارای دو قفسه شیشه ای قابل جابجایی و قفسه های اضافه شده در درب برای قوطی ها و سایر تنقلات است. این یکی از بهترین مینی یخچال ها به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت امگا

یخچال کوچک Insignia 2.6 فوت مکعبی

به دنبال یخچالی مقرون به صرفه برای اتاق خوابگاه خود هستید؟ این یخچال جمع و جور، که دارای امتیاز متوسط ​​۴.۵ ستاره از بیش از ۶۵۰۰ بررسی در Best Buy است، دارای سه قفسه و ذخیره سازی اضافی برای قوطی ها و بطری ها در در است. دارای دمای قابل تنظیم است و دارای درب برگشت پذیر برای قرار گرفتن در هر فضایی است. برای خرید این محصولات بی نظیر و کاربردی که دارای دوام و کاربری بسیار مناسبی هستند، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

می توانید سفارش خود را برای خرید این محصولات در سایت خارجی ثبت کرده و برای پرداخت ارزی و تحویل آن در ایران، از طریق کارشناسان زاکولا اقدام نمایید تا یک محصول بی نظیر و اصل را در آدرس خود تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]