۵ بهترین مینی کیبورد

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین مینی کیبوردها که نوازندگان حرفه‌ای می ‌توانند برای برنامه‌های زنده و استودیویی از آن‌ها استفاده کنند کدامند؟ این مینی کیبوردها برای نوازندگان مبتدی هستند یا کسانی که فضای محدودی دارند مثلاً یک اتاق خوابگاه یا آپارتمان و کسانی که چند کیبورد روی صحنه دارند و نمی توانند در اطراف دسته ای از کیبوردهای بزرگ کار کنند!در اینجا ۷ بهترین مینی کیبورد و سینت سایزر وجود دارد که به شما امکان می دهد در هر مکان و هر زمان موسیقی خود را  بسازید.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

صفحه کلید دیجیتال Roland GO:Keys GO-61K

کیبورد دیجیتال Roland GO:Keys GO-61K یکی از بهترین مینی کیبوردها به دلیل کیفیت صدای شگفت انگیز و قیمت فوق العاده آن است، ناگفته نماند این کیبورد با ۵۰۰ صدای آماده پخش داخلی بسته بندی شده است که از صدای چشمگیر گرفته شده است.

بهترین از همه، استفاده از آن کاملاً آسان است و در واقع برای کسانی طراحی شده است که قبلاً هرگز واقعاً صفحه کلید استفاده نکرده اند! Roland GO:Keys  با یک عملکرد Loop Mix بصری طراحی شده است که به هر نتی که می‌نوازید پاسخ می‌دهد و صدای بسیار عالی را ارائه می دهد. این دستگاه ایده‌آل برای آهنگ ‌نویسی و طراحی ملودی‌ ها است.

شما اتصال بلوتوث دارید تا بتوانید آهنگ ‌ها و موسیقی ‌های پشتیبان را در بلندگوهای باکیفیت Roland GO:Keys  پخش کنید. در واقع، بلندگوهای ۲.۵ واتی موجود در این کیبورد، به عنوان یکی از بهترین مینی کیبوردها بسیار بهتر از اکثر بلندگوهای بلوتوث موجود هستند، بنابراین برای گوش دادن به موسیقی شما عالی است.

این سیستم سبک وزن است، می تواند با باتری یا آداپتور برق متناوب تغذیه شود و مقرون به صرفه است. یک مینی کیبورد عالی برای بازیکنان سطح ابتدایی و حرفه ای که به عنوان یکی از بهترین مینی کیبوردها شناخته می شود و می توان از آمازون آن را خرید.

بهترین مینی کیبوردها

سینتی سایزر آنالوگ پلی فونیک مینی لوگ Korg

از زمانی که سینتی سایزر آنالوگ Polyphonic Korg Minilogue عرضه شد، علاقه‌مندان در همه سطوح عاشق این سینتی‌سایزر آنالوگ پلی‌فونیک شده‌اند که به دلیل داشتن ۸ حالت صدای شاداب، ترتیب‌دهنده ۱۶ مرحله‌ای و ۱۰۰ حالت شامل آن است و دارای صداها با ۲۰۰ حافظه برنامه می باشد.

شما ۳۷ کلید و ۴۱ کنترل پانل اختصاصی در اختیار دارید که به شما امکان می دهد از مدارهای مصنوعی منحصر به فرد از جمله گزینه های ۲VCO، ۱VCF، ۲EG، ۱VCA و ۱LFO نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این، شما در این سیستم، کنترل کامل بر شکل موج منحصر به فرد دارید زیرا می توانید هارمونیک های نوسانگر را به خوبی تنظیم کنید.

همچنین یک مدولاتور حلقه و همچنین یک تاخیر با یک فیلتر بالاگذر برای تنظیم دقیق بیشتر وجود دارد. ترتیب سنج ۱۶ مرحله ای به تنهایی آن را به یکی از بهترین مینی کیبوردها تبدیل می کند زیرا می توانید از ضبط و دوبله در زمان واقعی لذت ببرید. پخش آن نیز کاملاً سرگرم کننده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون

مینی کیبورد یاماها reface CS Analogue Synthesizer

در مرحله بعد، سینت سایزر بسیار قابل حمل یاماها reface CS Analogue Synthesizer معرفی میشود که بخشی از سری بسیار محبوب صفحه کلیدهای کوچک و پیانو است. یکی از موارد مورد علاقه از این سری، CS Analogue Synth است که نسخه افسانه ای یاماها CS از گذشته را تکرار می کند.

شما یک مولد آهنگ پلی فونیک با ۸ صدای مختلف و ۵ نوع نوسانگر از جمله چند اره، پالس، همگام سازی اسیلاتور، مدولاسیون حلقه و مدولاسیون فرکانس دارید، بنابراین خیلی زود خسته نخواهید شد! همچنین می‌توانید صدای خود را از طریق لغزنده‌های صاف و کنترل‌های pitch blend تغییر دهید.

این سیستم به عنوان یکی از بهترین مینی کیبوردها تنها ۳۷ کلید دارد، بنابراین بسیار قابل حمل است و این واقعیت که شما می توانید دنیایی از صداها را از طریق برنامه رایگان reface iOS در iPhone و iPad خود ذخیره و مدیریت کنید، آن را برای نوازندگان تور و تولیدکنندگان موسیقی بسیار مفید می کند.

حتی می‌توانید نام، عکس و چندین برچسب را برای صداهای ذخیره‌شده اختصاص دهید، فهرست‌های مجموعه‌ای را برای صداهای خود ایجاد کنید و حتی با دوستان و اعضای گروه خود با استفاده از کدهای QR صداها را مبادله کنید که یک ویژگی عالی برای سازندگان موسیقی خواهد بود

بهترین مینی کیبوردها

مینی کیبورد Novation Launchkey 25 MK2 USB MIDI

در مورد صفحه کلیدهای mini MIDI، صفحه کلید Novation Launchkey 25 MK2 USB MIDI به راحتی یکی از بهترین هاست. این یک صفحه کلید MIDI جمع و جور، کاملا مقرون به صرفه و کاربرپسند است که برای نوازنده زنده Ableton با فضای محدود طراحی شده است.

این سیستم به عنوان یکی از بهترین مینی کیبوردها به قدری سبک است که بتوان آن را در کیف لپ تاپ خود حمل کرد و به اندازه کافی سخت است که در برابر برنامه تورهای یک نوازنده حرفه ای مقاومت کند. به دلیل سخت‌افزاری، کلیدهای حساس به سرعت، ۱۶ پد حساس به سرعت برای راه‌اندازی نمونه‌ها و ضربات و همچنین عقربه‌های خودکار روی کنترل DAW گزینه ای عالی است.

بهترین مینی کیبوردها

سینتی سایزر آنالوگ مونوفونیک آرتوریا میکروبروت

در حالی که در مورد ۲۵ ترکیب کلید هستیم، سینتی سایزر آنالوگ مونوفونیک Arturia Microbrute یکی از موارد مورد علاقه است و به لطف مجموعه ای از ویژگی های عالی، لیست بهترین صفحه کلیدهای کوچک را به راحتی از آن خود می کند. ابتدا فیلتر چند حالته افسانه ای Steiner-Parker را دارید که دنیایی از عمق پویا را ارائه می دهد. طراحی تماما آنالوگ تضمین می‌کند که از علاقه‌مندان به صدا نیز مراقبت می‌شود!

شما همچنین این سیستم به عنوان یکی از بهترین مینی کیبوردها دارای یک VCO 3 شکل، Overtone Generator، و توالی سنج گام مفیدی هستید که به شما در ایجاد موسیقی کمک می کند، در حالی که ماتریس مدولاسیون اجازه می دهد تا صدای بیشتری را مجسمه سازی کنید.

پیشنهاد مطالعه :شرایط بازگشت خرید در ایبی

علاوه بر این، شما دارای اتصال I/O سطح حرفه ای هستید تا بتوانید کنترلرهای MIDI خارجی و سایر دستگاه های ۵ پین را در کنار Microbrute خود وصل کنید. برای آن دسته از شما که فضایی برای برادر بزرگترش، MiniBrute، یا بودجه ندارید، این بهترین گزینه است و به راحتی یکی از جالب ترین موارد اضافه شده به راه اندازی لایو و استودیویی شماست. می توانید این این سیستمها را به عنوان یکی از بهترین مینی کیبوردها از طریق زاکولا از آمازون بخرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]