تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۲۶

بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

نویسنده : تیم محتوا

اغلب برای افرادی که گوش‌های کوچکی دارند، یافتن یک جفت هدفون که به راحتی در آن قرار می‌گیرند، دشوار است. بسیاری از هدفون های داخلی ایرتیپ های نسبتاً بزرگی دارند که باعث فشار به قسمت‌های مختلف گوش می‌شوند و به مرور زمان باعث خستگی و درد می‌شوند. خوشبختانه، برخی از هدفون‌های کوچک وجود دارند که قسمت‌های خارجی مجرای گوش را لمس نمی‌کنند. می توانید بهترین مینی هدفون های بلوتوثی را از آمازون خرید کنید.

بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

هدفون های کوچک بلوتوث دار

Apple AirPods Pro (نسل دوم) واقعاً بی‌سیم

Apple AirPods Pro  نسل دوم Truly Wireless بهترین هدفون برای گوش های کوچک است. این هدفون‌های رده بالا نسل بعدی Apple AirPods Pro Truly Wireless هستند و برخلاف مدل قبلی خود، به جای سه سری، چهار سری ایرتیپ دارند و جدیدترین آنها یک جفت بسیار کوچک است.

در حالی که کاربران هنوز با تکان خوردن جوانه‌ها از گوش‌هایشان مشکل دارند، برخی از افراد ایرتیپ های سیلیکونی پیش‌فرض را با نوک فوم تعویض کرده‌اند. فوم می تواند به شکل منحصر به فرد گوش شما شکل بگیرد و راحتی، تناسب و پایداری جوانه ها را بهبود بخشد.

این محصول که یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی است دارای EQ تطبیقی است، بنابراین صدای آن به‌طور خودکار با شکل منحصربه‌فرد گوش‌های شما تنظیم می‌شود. مشخصات صدای گرم آنها برای ژانرهایی مانند پاپ و جاز مناسب است، اگرچه فاقد هرگونه ویژگی سفارشی سازی داخلی صدا هستند تا به شما کمک کند آنها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

آنها همچنین دارای یک سیستم حذف نویز (ANC) هستند و می توانند مقدار بسیار خوبی از صدای محیط را مسدود کنند که برای رفت و آمد یا کار در یک دفتر پر سر و صدا خوب است. با روشن بودن ANC، فقط شش ساعت به طور مداوم دوام می آورند، اما کیف حمل آنها چهار شارژ اضافی دارد.

پیشنهاد مطالعه :اسباب بازی های آموزشی کودک

Sony LinkBuds S Truly Wireless

اگر به دنبال عملکرد پرقدرت با قیمت پایین تر در یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی هستید، ارزش آن را دارد که Sony Linkbuds S Truly Wireless را در نظر بگیرید. آنها طراحی سبک وزنی دارند که به اندازه سایر گوش های داخلی این تولید کننده فشار زیادی به گوش شما وارد نمی کند.

آنها همچنین خیلی عمیق جا نمی شوند و دارای چهار مجموعه ایرتیپ با اندازه های مختلف هستند تا به شما کمک کنند بهترین تناسب را داشته باشید. در حالی که آنها به اندازه Apple AirPods Pro نسل دوم Truly Wireless  احساس خوش ساخت یا ممتازی ندارند، اما یک سیستم ANC مشابه قدرتمند را در خود جای داده اند که می تواند صدای کم و همچنین صدای محیط و صدای بلند را مسدود کند.

این هدفون ها دارای چند ویژگی اضافی هستند که به برجسته شدن آنها کمک می کند. نمایه صدای گرم آنها را می توان با استفاده از EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده برنامه همراه آنها به دلخواه تنظیم کرد. آنها همچنین از جفت شدن چند دستگاه پشتیبانی می کنند.

به این معنی که می توانید آنها را به عنوان یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی، به طور همزمان به رایانه شخصی و تلفن هوشمند خود متصل کنید. آنها بیش از هفت ساعت به طور مداوم دوام می آورند، اگرچه کیف حمل آنها بیش از دو بار شارژ اضافی دارد تا شما را در حال حرکت تامین کند.

بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

Anker Soundcore Space A40  واقعاً بی‌سیم

اگر به دنبال برچسب قیمتی میان رده هستید، بهترین هدفون بلوتوثی برای گوش‌های کوچک که می توانیم معرفی کنیم Anker Soundcore Space A40 Truly Wireless هستند. آنها با پنج مجموعه ایرتیپ گوش ارائه می شوند تا به شما کمک کنند بهترین تناسب ممکن را داشته باشید.

طراحی سبک وزن و خوش ساخت آنها نیز به عمق گوش شما وارد نمی شود، اگرچه هنوز هم می توانند احساسی شبیه به پیستون را در هنگام قرار دادن آنها ایجاد کنند. این جوانه ها مملو از ویژگی های پیشرفته هستند کمک می کند تا آنها را از سایرین در این محدوده قیمت متمایز کند.

سیستم ANC آنها به عنوان یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی، بسیار شبیه به Sony LinkBuds S Truly Wireless عمل می کند، بنابراین می توانید انتظار سطح بالایی از عایق صدا را داشته باشید، چه در حال رفت و آمد به محل کار باشید و چه در شیفت کاری خود در دفتر کار کنید.

آنها همچنین دارای عمر باتری مداوم بیش از هشت ساعت با ANC روشن هستند و کیف حمل آنها حتی چهار بار اضافی را نیز نگه می دارد. این جوانه ها دارای مشخصات صدای گرمی هستند که برای ژانرهایی مانند فولک و جاز که از کمی رونق بیشتر بهره می برند، مناسب است.

با این حال، می‌توانید با استفاده از EQ و تنظیمات پیش‌تنظیمی برنامه همراه آن‌ها، صدای آن‌ها را مطابق میل خود تنظیم کنید. آنها از LDAC نیز پشتیبانی می کنند، که کدک اختصاصی سونی برای صدای Hi-Res است. متأسفانه، کیفیت ضبط میکروفون آنها ضعیف است، و گفتار در فاصله دور و شبیه به صدا است، که اگر تماس های زیادی برقرار کنید، عالی نیست.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب اپل واچ

Beats Flex Wireless

به عنوان یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی برای گوش های کوچک در سطح بودجه ای Beats Flex Wireless  ها هستند. اگر به دنبال هدفون هایی هستید که قیمت مناسب داشته باشد، این هدفون با کابل گردنی دارای طراحی جوانه کوچکی است.

آنها همچنین تناسب بسیار عمیقی در داخل گوش ندارند و دارای پنج سری نوک گوش هستند. اگرچه آنها به اندازه انتخاب میان رده ما قابل تنظیم نیستند، طراحی منحصر به فرد آنها در چند رنگ چشم نواز ارائه می شود و دارای یک تراشه W1 برای جفت شدن با دستگاه های اپل شما هستند.

علیرغم نداشتن باله های پایدار یا قلاب های گوش که به آنها کمک می کند در جای خود بمانند، برای تمرینات به اندازه کافی پایدار خواهند بود. به عنوان یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی نمایه صدای باس سنگین آنها ضربات، رونق و مشت بیشتری را به همراه می آورد و آنها را برای ژانرهای غنی از باس مانند EDM و هیپ هاپ مناسب می کند، اگرچه ممکن است برخی شنوندگان آن را طاقت فرسا بدانند.

آنها همچنین دارای عمر باتری مداوم نسبتا طولانی و تقریباً ۱۱ ساعت هستند. متأسفانه، حتی با وجود داشتن یک برنامه همراه، کنترل های بسیار محدودی را ارائه می دهد.

بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

Apple AirPods (نسل دوم) واقعاً بی‌سیم

اگر کانال‌های گوش کوچکی دارید و می‌خواهید از دردسر امتحان کردن ایرتیپ گوش خودداری کنید، ممکن است بخواهید Apple AirPods نسل دوم را به عنوان یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی بررسی کنید، که بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای گوش‌های کوچک هستند.

محفظه پشتی اگرچه آنها نسل قبلی ایرپادهای اپل (نسل سوم) Truly Wireless هستند، اما کمی کوچکتر هستند. به لطف طراحی یک‌اندازه آن‌ها که فاقد ایرتیپ گوش است، به عمق گوش شما نمی‌روند. یعنی راحتی آنها به شکل گوش شما بستگی دارد.

از آنجایی که پشت باز هستند، برای جلوگیری از نویز پس‌زمینه نیز مناسب نیستند، بنابراین برای رفت‌وآمدهای پر سر و صدا یا ادارات ایده‌آل نیستند. با این حال، اگر می خواهید در حال حرکت از محیط اطراف خود آگاه باشید، ممکن است همچنان این طرح را ترجیح دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای شارژر

این هدفون ها صدایی متعادل و روشن دارند که برای ژانرهایی مانند کلاسیک یا پادکست مناسب است. با این اوصاف، آنها برای بازتولید یک باس ضعیف و بی‌سابقه تلاش می‌کنند و فاقد ویژگی‌های سفارشی‌سازی صدا هستند تا به شما کمک کنند صدایشان را مطابق میل خود تنظیم کنید.

از طرف دیگر، اگر کاربر اپل هستید، تراشه H1 آنها جفت کردن یکپارچه آنها به عنوان یکی از بهترین مینی هدفون های بلوتوثی را با سایر دستگاه های iOS شما آسان می کند. آنها فقط بیش از چهار ساعت زمان پخش مداوم دارند، اما اگر نیاز به شارژ باتری آنها دارید، کیس آنها پنج بار شارژ اضافی را نگه می دارد که در کوتاه مدت مفید است. برای خرید این محصولات می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود