خرید بهترین کیبوردهای مکانیکی از آمازون

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین کیبوردهای مکانیکی در حال تبدیل شدن به ابزارهای کاربردی در رایانه ها هستند. آنها با صفحه کلیدهایی که معمولاً در لپ‌تاپ‌ها یافت می‌شوند، متفاوتند، زیرا از «سوئیچ‌های مکانیکی» برای اعمال فشار کلید استفاده می‌کنند. کلیدهای مکانیکی شامل قطعات متحرک می باشند، اغلب یک فنر و نقاط تماس فلزی بوده و یک مدار را کامل می کنند، اما همه کلیدهای مکانیکی یکسان نیستند.

انواع کیبورد

انواع مختلفی وجود دارد که حس‌ها و صداهای مختلف را ارائه می‌دهند، اما بیشتر سوئیچ‌ها را می‌توان خطی، کلیکی یا لمسی توصیف کرد که لامسه برای تایپیست‌ها و سوئیچ‌های خطی رایج‌ترین نوع برای بازی است. سوئیچ های کلیکی در میان علاقه مندان محبوب هستند، زیرا یک کلیک رضایت بخش و متمایز ارائه می دهند که به شما امکان می دهد از ثبت یک کلید مطلع شوید.

بهترین کیبوردهای مکانیکی

انتخاب صفحه کلید مکانیکی

اساساً، هنگام انتخاب یک صفحه کلید مکانیکی، همه چیز به ترجیحات شخصی خلاصه می شود و با گزینه های زیادی در بازار، مطمئناً بهترین کیبوردهای مکانیکی پیدا خواهید کرد که متناسب با تقاضای شما باشد.

بهترین صفحه کلید مکانیکی  Keychron Q6

یکی از بهترین صفحه کلیدها Keychron Q6 است. این صفحه کلید، برای نوک انگشتان، بسیار روان است و از طراحی باورنکردنی با قطعات باکیفیت برخوردار می باشد. روی واشر نصب شده است، به این معنی که برد مدار درون قاب معلق است.

بنابراین، وقتی روی آن تایپ می‌کنید، تایپ سفت به نظر نمی‌رسد و در عوض، کمی جهش وجود دارد که احساس رضایت‌بخشی را منتقل می‌کند. به علاوه، این طراحی فضایی را برای نه یک، بلکه دو لایه فوم میرایی صدا در کیس ایجاد می‌کند که برای تجربه تایپ بی‌صدا و لذت‌بخش، صدای پینگ و جغجغه‌های سوئیچ‌ها و تثبیت‌کننده‌ها را کاهش می‌دهد.

بخش باورنکردنی این واحد در حال حاضر، به عنوان بهترین کیبوردهای مکانیکی محدوده سفارشی سازی و تعمیر پذیری آن است. هر واحد با یک جعبه ابزار همراه است که همه تجهیزات مورد نیاز برای ساختارشکنی صفحه کلید را دارد. اگر می‌خواهید فوم بیشتری اضافه کنید تا تجربه تایپ حتی بی‌صداتری داشته باشید یا سوئیچی را جایگزین کنید که خراب می‌شود، می‌توانید به راحتی خودتان این کار را انجام دهید. همه چیز، از درپوش های کلید گرفته تا فوم قاب در پایین، قابل تعویض هستند، بنابراین می توانید یک واحد سفارشی را که مناسب شماست تهیه کنید.

لازم به ذکر است که یک صفحه کلید Q در هر اندازه ای وجود دارد، از Keychron Q2 برنامه نویسی و سازگار با تایپیست گرفته تا TenKeyLess Keychron Q3 و حتی Keychron Q8 با کلیدهای تقسیم شده و دارای سبک ارگونومیک.

صرف نظر از اینکه برای چه اندازه و مدلی استفاده می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که تجربه تایپ با کیفیتی را دارید که سال‌ها آن را حفظ خواهید کرد. می توانید در بهترین کیبوردهای مکانیکی، برخی از دکمه ها را تغییر دهید و در حین حرکت آن را سفارشی کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید کیف و قاب گوشی نوکیا

SteelSeries Apex Pro

اگر از همه گزینه های سفارشی سازی بالقوه Keychron Q6 که قبلاً ذکر شد راضی نبوده اید، SteelSeries Apex Pro  را بررسی کنید. این واحد از پیش ساخته شده فقط یک نوع سوئیچ دارد، اما اینها کلیدهای مکانیکی معمولی شما نیستند. سوئیچ های OmniPoint در داخل از آهن ربا برای ثبت فشار کلید استفاده می کنند تا مکانیزم فیزیکی ثابت. با توجه به این فناوری، می توانید نقطه فعال یا حساسیت هر یک از کلیدهای خود را تنظیم کنید.

در عمل، این بدان معناست که اگر کلیدهای A و D فوق‌العاده حساس را برای حرکات در حین بازی می‌خواهید، می‌توانید نقطه تحریک را برای ۱.۵ میلی‌متر در فشار کلید تنظیم کنید. یا اگر نقطه تحریک عمیق تری را برای تایپ ترجیح می دهید، می توانید آن را نیز تغییر دهید.

در حالی که نقطه فعال‌سازی یکی از ویژگی‌های مهم بهترین کیبوردهای مکانیکی است، اما ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد، مانند تأخیر فوق‌العاده کم، عبور USB برای اتصال هدست یا دانگل ماوس، تکیه‌گاه زیبای مچ، دکمه تنظیم صدا. حتی یک صفحه نمایش OLED در گوشه بالا سمت راست برای نمایش گیف ها، تنظیمات سیستم یا صفحه کلید وجود دارد.

بهترین کیبوردهای مکانیکی

Razer Pro Type Ultra Design

اگرچه Razer بیشتر به خاطر تجهیزات جانبی بازی خود شناخته شده است، Razer Pro Type Ultra برای استفاده در دفتر طراحی شده است، به این معنی که راحتی و عملکرد اداری را در اولویت قرار می دهد، اما تاخیر چند میلی ثانیه ای را حفظ می کند که Razer به آن معروف است و آن را به یک انتخاب همه کاره برای کار و بازی تبدیل می کند.

این که یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی است، از نظر ویژگی‌های اداری، یک تکیه‌گاه مچ دستی راحت و قابل جدا شدن و یک پوشش نرم بر روی کلاه‌کلیدهای خود دارد تا چسبندگی بیشتری داشته باشد. این همچنین یک واحد بی سیم با عمر باتری بیش از ۲۰۰ ساعت با خاموش کردن نور پس زمینه است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش  asics

شبیه به SteelSeries Apex Pro، این صفحه کلید فقط با یک گزینه سوئیچ در هنگام پرداخت ارائه می شود. با این حال، شما نمی‌توانید حساسیت را مانند SteelSeries تنظیم کنید، که کمی منفی است زیرا سوئیچ‌های رنگی زرد Razer برای تایپ کردن بسیار حساس هستند.

بنابراین، در حالی که احتمالاً در طول روز هیچ گونه خستگی انگشت یا مچ دست احساس نمی کنید، ممکن است در ابتدا کمی بیشتر در معرض اشتباهات تایپی باشید تا زمانی که به صفحه کلید عادت کنید. اگرچه فشار کلید صاف برای بازی احساس خوبی دارد، ممکن است مقاومت یک سوئیچ لمسی را برای تایپ بخواهید، در این صورت، Razer Pro Type را بررسی کنید، نسخه قبلی این کیبورد که دارای سوئیچ های لمسی Razer Orange است.

بهترین کیبوردهای مکانیکی

ویژگی های Keychron K10

این دستگاه یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی است که با سوئیچ‌های Gateron G Pro انتخابی شما عرضه می‌شود. ویژگی بارز این صفحه کلید سازگاری با سیستم و اتصال بی سیم است. یک ضامن در بالای برد برای جابه‌جایی بین سیستم‌های Windows و macOS وجود دارد و صفحه‌کلید دارای کلیدهای مخصوص سیستم برای کلیدهای اصلاح‌کننده است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند صفورا

می توانید این صفحه کلید را با استفاده از بلوتوث به سه دستگاه به طور همزمان وصل کنید یا از آن به صورت سیمی استفاده کنید و عمر باتری باورنکردنی است و به شما امکان می دهد با یک بار شارژ بیش از ۲۰۰ ساعت استفاده کنید و نور پس زمینه خاموش باشد. اگرچه این یک مدل مقرون به صرفه است، اما دارای یک آرایه کامل از نور پس‌زمینه RGB است، هرچند شایان ذکر است که هیچ نرم‌افزار همراهی برای سفارشی کردن آن وجود ندارد. برای خرید یکی از بهترین کیبوردهای مکانیکی، از آمازون، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]