تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۱۹

بهترین کیت های مانیکور

نویسنده : تیم محتوا

بهترین کیت های مانیکور برای خانم ها یک ضرورت است، زیرا به شما کمک می کند تا ناخن های خود را در سلامت کامل و زیبایی لازم حفظ کنید. کیت مانیکور با ابزارهای مختلف، ژل ها، اقلام ماساژ و کرم هایی ارائه می شود که می تواند دستان شما را سالم نگاه دارد. آنها به شما کمک می کنند تا ناخن های خود را مرتب نگه دارید و ظاهری زیبا به آنها ببخشید. آنها جایگزین های مقرون به صرفه ای برای سالن ها هستند و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه زیادی برای کاربران می شود.

خرید کیت های مانیکور

بازار مملو از گزینه های بی پایان است و یافتن کیت مانیکور مناسب می تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین ست های مانیکور موجود را با بهترین امتیاز تهیه کرده ایم. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌ توانید ناخن ‌های مانیکور شده را همانند سالن ها در خانه داشته باشید، به این لیست بهترین کیت های مانیکور نگاه کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم بازی سگ

ست ناخن ۱۰ تکه Beauty Bon

این ست ناخن، یکی از بهترین کیت های مانیکور است که در آمازون  ۹.۹۹ دلار عرضه می شود. اگر به دنبال چیزی هستید که با قیمتی مقرون به صرفه به شما نتیجه ای با کیفیت سالنی در خانه بدهد، ست مانیکور Beauty Bon بهترین گزینه برای شماست. این کیت از جنس ۱۰۰% فولاد ضد زنگ ساخته شده است، شامل دو ناخن گیر، یک موچین، یک جفت قیچی زیبایی، یک عدد فشار یک لبه، یک عدد فشار V شکل، یک سوهان ناخن می باشد. این کیت همراه با کیف چرمی عرضه می شود.

بهترین ست مانیکور مانی پدی Anself

این ست هنگام خرید در آمازون  ۲۲.۲۷ دلار می باشد. ست مانی-پدی استیل ۱۰ در ۱ Anself تمام نیازهای مانیکور شما را برآورده می کند. ابزارها برای جلوگیری از خطر عفونت استریل شده اند و اگر آنها را به خوبی نگهداری کنید، حتی پس از چندین سال استفاده زنگ نخواهند زد.

علاوه بر این، این مجموعه که یکی از بهترین کیت های مانیکور می باشد، در یک کیف چرمی شیک PU ارائه می شود که حمل آن در سفر آسان است. این کیت مانی پدی همه کاره شامل ابزارهای ضروری برای مراقبت از دست و پا است. این شامل ناخن گیر و ناخن گیر، دستگاه اصلاح کوتیکول، موچین، یک جفت قیچی زیبایی و سوهان ناخن است.

بهترین کیت های مانیکور

 

ست مانیکور چند منظوره  ESARORA

این ست را می توان از آمازون با قیمت ۱۷.۹۹ دلار تهیه نمود. این کیت مانیکور ۱۸ تکه دارای تمام ابزار ضروری شما از ابزار ناخن دست و پا گرفته تا کیت مراقبت از صورت است. این ست ابزار تمام مشکی برای حمل آسان در یک کیف مسافرتی چرمی مشکی زیبا بسته بندی شده است.

درست مانند هر ست مانی پدی درجه یک دیگر که یکی از بهترین کیت های مانیکور می باشد، این مجموعه شامل ناخن گیر، سوهان ناخن، موچین، قیچی، گیره کوتیکول، گوشه گیر و ابزارهای رفع آکنه است. اما این همه ماجرا نیست! این مجموعه چند منظوره همچنین مجهز به چاقوی تمیز کننده ناخن، سه نوع پاک کننده پینه و یک کاسپیدال است. اگر گهگاهی از رفتن به سالن برای مانیکور کامل خسته شدید، بهتر است خودتان را با کیت آرایش ESARORA در خانه آماده کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید هدفون TAGRY True Wireless Earbuds

ست مانیکور برقی UTILYZE Electric Manicure

است ست با قیمت ۴۸.۲۴ دلار در آمازون ارائه می شود. داشتن ست مانیکور خود بهترین راه برای تمیز و براق نگه داشتن دست ها و ناخن هایتان در هر زمان که بخواهید است. وقتی یک ست مانیکور برقی دارید، کار شما را بسیار راحت تر و لذت بخش تر می کند.

کار با سیستم تک لمسی آسان است و LED قابل جدا شدن، مناطقی را که به سختی دیده می شوند در ناخن های شما روشن می کند. این کیت یکی از بهترین کیت های مانیکور بوده و شامل فرز، پاک کننده پینه، دیسک های شکل دهنده ناخن، مخروط های پولیش ناخن و پوشش محافظ قابل جدا شدن (جمع آوری پوست مرده و باقی مانده ناخن) است.

اکنون می‌توانید ناخن‌های خود را سوهان بکشید، شکل دهید، صاف کنید و به راحتی ناخن ‌های خود را تمیز نمایید.

بهترین کیت های مانیکور

ست مانیکور با دوام FAMILIFE L01

هنگام خرید در آمازون، این ست را با قیمت ۲۶.۹۹ دلار تهیه کنید. FAMILIFE که به دلیل تخصص خود در طراحی طیف گسترده ای از ابزارهای زیبایی شناخته شده است، مجموعه ای از مانیکور پدیکور را روانه بازار کرده است که هر آنچه را که برای ست مانیکور حرفه ای نیاز دارید را دارد.

این کیت یکی از بهترین کیت های مانیکور است و دارای ۱۱ ابزار می باشد که شامل ناخن گیر از فولاد ضد زنگ سنگین، گیره و موبر کوتیکول، فشار دهنده کوتیکول و لاک ناخن، موچین، قیچی، سوهان ناخن و گوش گیر می باشد. تمام ابزارها محکم، تیز و بادوام هستند. این محصول دارای جعبه کادویی درجه یک و کیف چرمی است که آن را به بهترین کالای هدیه نیز تبدیل می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های لپتاپ از آمازون

کیت مانیکور حرفه ای Keiby Citom

قیمت این محصول  ۹.۹۹ دلار است. اگر دوست دارید همیشه ناخن های خود را بدون صرف هزینه زیاد به خوبی نگهداری کنید، این کیت مانیکور و پدیکور ۱۲ در ۱ برای شما ایده آل خواهد بود. در ده سال گذشته، Keiby Citom در ساخت ابزارهای مانیکور با بهترین کیفیت تخصص داشته است و نام خود را در صنعت زیبایی به دست آورده است.

این که از بهترین کیت های مانیکور می باشد، به عنوان ست حرفه ای بادوام، فوق العاده تیز و زیبا شامل تمام ابزارهایی است که برای یک جلسه مانیکور، پدیکور، فرم دادن به ابروها، از بین بردن آکنه، تمیز کردن گوش، و لایه برداری دست و پا نیاز دارید. تمام قطعات از بهترین کیفیت فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و در یک کیس جمع و جور فانتزی و با کاربری آسان عرضه می شوند.

بهترین کیت های مانیکور

کیت آرایش ناخن Solingen

قیمت این محصول در آمازون ۳۴.۹۵ دلار است. این کیت، به دلیل ایجاد بهترین محصولات فولادی در جهان شناخته شده است. بنابراین، مطمئن باشید که برند به هیچ وجه شما را ناامید نخواهد کرد. این کیت ساخته شده از فولاد ضد زنگ با روکش نیکل، شامل هشت ابزار است که شامل قیچی ناخن و کوتیکول، ناخن گیر، موچین، سوهان ناخن شیشه ای، سوهان ناخن یاقوت کبود (برای پوشش ریز و درشت)، و فشار دهنده یا پاک کننده ناخن می باشد.

این کیت یکی از بهترین کیت های مانیکور است و در یک کیف چرمی عرضه می‌شود که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود است، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد. بدون شک، این محصول با کلاس و کاربردی است و چندین دهه، اگر نه بیشتر، دوام خواهد آورد. برای خرید این محصولات، می توانید با کارشناسان زاکولا تماس گرفته تا آنها خرید شما را انجام داده و کالا را در ایران به شما تحویل نمایند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود