تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۱۵

خرید بهترین ابزارهای گریم

نویسنده : تیم محتوا

یافتن بهترین ابزارهای گریم برای شما بستگی به نوع پوست و نیازهای خاص شما دارد. اما در کل، شما باید به دنبال محصولات باکیفیت باشید که توسط متخصصان بررسی و توصیه شده باشند. همچنین عاقلانه است که جزئیاتی را که برای شما مهم هستند، مانند سازگاری با محیط زیست یا قابل حمل بودن، بررسی کنید. در اینجا به معرفی چند مورد از بهترین برندهای لوازم گریم و آرایش می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب اپل واچ

Face Halo پاک کننده آرایش مدرن

این محصول در اصل یک دستمال شستشوی مخملی است که وقتی آن را خیس می کنید، هر اثری از محصول را از بین می برد که بدون نیاز به پاک کننده است. تنها کاری که انجام می دهید این است که پد را با آب خیس کنید، سپس به آرامی روی صورت خود با حرکات دایره ای بمالید تا آرایش صورت، لب ها و حتی چشم ها پاک شود. هر Halo قابل استفاده مجدد است.

یافتن بهترین ابزارهای گریم

اسفنج آرایشی اصلی Beautyblender

اسفنج ترکیبی آرایش بیوتی بلندر یکی از بهترین ابزارهای گریم است. این اسفنج فعال شده با آب به شما کمک می کند فونداسیون، هایلایترهای مایع، رژگونه های کرم و موارد دیگر را ترکیب کنید. و از آنجایی که قابل استفاده مجدد است، مطمئناً به ارزش پول خود خواهید رسید. فرموله شده برای جذب حداقل محصول برای کمک به آرایش شما بر روی صورت شما و عدم جذب (یعنی هدر رفتن) توسط اسفنج است. عمر بلندر خود را با تمیز کردن منظم آن با پاک کننده مایع بیوتی بلندر افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای عینک کوهنوردی

دستگاه لایه برداری پوست ضد پیری درمافلش لوکس

این ابزار درمپلنینگ خانگی با از بین بردن قدیمی‌ترین لایه سلول‌های مرده پوست، همراه با لکه‌های هلو و زباله‌های سطحی که در طول زمان روی پوست شما جمع شده‌اند، به ایجاد یک بوم صاف برای آرایش کمک می‌کند.

بافت، رنگ و درخشندگی پوست بلافاصله پس از یک بار استفاده از دستگاه بهبود یافته و به جذب موثرتر مراقبت از پوست کمک می کند و امکان استفاده از آرایش بی عیب و نقص را فراهم می کند. این که یکی از بهترین ابزارهای گریم است ممکن است به مرطوب شدن بهتر محصولات کمک کند زیرا می توانند به طور موثرتری به پوست نفوذ کنند

OrganizerBoxalls

این ابزار آرایشی چرخشی به شما کمک می کند تا آرایش، مراقبت از پوست و عطرهای شما را به طور منظمی برای دسترسی آسان نگه دارید. می‌توانید همه چیز را از برس‌های آرایش گرفته تا مراقبت از پوست را در این نگهدارنده چرخاندن آسان، با سینی‌های شفاف و قابل تنظیم برای سفارشی‌سازی و دید بهینه، ذخیره کنید.

یافتن بهترین ابزارهای گریم

کیت EcoTools Start the Day Beautifully

این ست برس آرایشی با کاربرد آسان، یکی از بهترین ابزارهای گریم است و همه چیزهایی را که برای یک مجموعه اولیه از برس های آرایشی نیاز دارید، ارائه می کند، که برای استفاده روزانه و مسافرت عالی است. با برس فونداسیون زاویه دار، برس کانسیلر، برس سایه چشم، خط زاویه دار و برس رژگونه، تمام پایه ها را می پوشانید.

برای بوت کردن، همه چیز بدون ظلم است و از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی (با ۲۰ درصد پنبه و ۸۰ درصد الیاف بامبو) ساخته شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک های کیف لپ تاپ

پاک کننده جوش سر سیاه Eunon

اگر از علاقه مندان به آرایش هستید، احتمالاً با وجود دانه های سرسیاه و بسته شدن منافذ از خواب بیدار شده اید. ظاهراً این دستگاه کثیفی را از منافذ شما پاک می کند. ابتدا صورت را بخار دهید تا منافذ باز شود و سپس دستگاه را به آرامی روی پوست خود بکشید تا از شر تمام کثیفی ها و منافذ مسدود شده خلاص شوید (با تمرکز روی مناطقی که مستعد ایجاد جوش های سرسیاه هستید). این یکی از بهترین ابزارهای گریم است که می توانید از آمازون خریداری کنید.

اعمال کننده ریمل هاتاپ شیلد

آیا تا به حال از ریمل فقط برای ضربه زدن به پلک یا ابروهای خود با استفاده از ابزاری خاص استفاده کرده اید؟ این “سپر” ریمل به شما کمک می کند ریمل را روی قسمت های بالایی و پایینی مژه ها بدون لکه های وحشتناک بمالید. روی چشم بگذارید، ریمل را آزادانه بزنید و نگران چیز دیگری نباشید ؟

یافتن بهترین ابزارهای گریم

بهترین برس های ماسک صورت BrushCuttte

دفعه بعد که جهت آماده شدن برای آرایش به سراغ ماسک صورت مورد علاقه خود می‌روید، از یکی از این برس‌ها استفاده کنید. هنگامی که از یک برس صورت مصنوعی برای اعمال ماسک خود استفاده می کنید، ممکن است در نهایت از محصول کمتری استفاده کرده و کاربرد یکنواخت تری داشته باشید. این ابزار را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای گریم از آمازون خریداری کنید.

اگر به دنبال محصولات و ابزارهای آرایشی درجه یک و با کیفیت هستید، می توانید به سایت های خارجی معتبری همچون آمازون بروید که در کنار تنوع بسیار بالا، امکان مقایسه برندها و محصولات را به شما داده و قیمت های متفاوتی را از این محصولات ارائه می کند تا هر کس بتواند مطابق با سلیقه و بودجه خود آنها را خریداری کند.

شما می توانید از طریق زاکولا به این سایت مراجعه کرده و سفارش خود را ارائه کنید. کارشناسان زاکولا، پرداخت ارزی آن را نهایی کرده و سپس کالای شما را در آدرس ایران تحویل می دهند. این یک راه سریع و مطمئن برای خرید بهترین ابزارهای گریم از سایت های خارجی معتبر است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود