تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۲۵

بهترین هدفون های ال‌جی + هدست بلوتوثی

نویسنده : تیم محتوا

در این بررسی ما بهترین هدفون های ال‌جی را معرفی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد با پخش بی‌سیم بلوتوث به موسیقی گوش دهید و تماس بگیرید. این هدست‌ های ال‌جی، دارای دکمه‌های تماس و پخش شیک هستند که برای کنترل آسان در بالای هدست قرار گرفته‌اند و استفاده از آن‌ها برای مبتدیان راحت و بصری است.

امکانات هدفون LG

آنها همچنین دارای دکمه‌های راحتی دارند که به شما امکان می‌دهد کنترل‌های حجم و موسیقی سیال را داشته باشید که جایگزین دکمه‌های سنتی بالا و پایین برای گوش دادن راحت می‌شوند. علاوه بر این، این هدست‌های بلوتوث، به شما این امکان را می‌دهند که با یک باتری داخلی با کارایی بالا تماس‌های تلفنی را در حین حرکت انجام دهید که تا ۱۰ تا ۱۲ ساعت پخش مداوم موسیقی را فراهم می‌کند.

بهترین هدفون های ال‌جی همچنین دارای طراحی سبک وزن و بادوام با ویژگی های امنیتی اضافه شده هستند تا اطمینان حاصل شود که می توانید در حین گوش دادن به موسیقی، به راحتی ورزش کنید. ضمن آنکه دارای دفترچه راهنمای کاربر برای مرجع و کنترل آسان هستند. اگر به دنبال بهترین هدست‌های بلوتوث ال‌جی هستید، حتماً بهترین انتخاب‌های هدفون این برند را در زیر بررسی کنید!

بهترین هدفون های ال‌جی

هدست بلوتوث LG HBS-760

ال‌جی HBS-760 یکی از بهترین هدست‌های بلوتوث ال‌جی است که می‌توانید پیدا کنید که عملکرد صدای استریو عالی را ارائه می‌کند. این هدست دارای بلوتوث ۴.۱ با HFP 1.6، HSP، A2DP و AVRCP برای پخش موسیقی بی سیم با کیفیت بالا است.

این که از بهترین هدفون های ال‌جی می باشد، دارای یک باتری با کارایی بالا است که تا ۱۶ ساعت زمان مکالمه و ۱۱ ساعت پخش مداوم موسیقی را فراهم می کند. مدت زمان شارژ HBS-760 در حالت کامل کمتر از ۲ ساعت است.

کیفیت صدای LG HBS-760 واقعاً خوب است، با فناوری بلندگوی چهار لایه و میکروفون MEMS برای تماس‌های بدون دست شفاف. HBS-760 نسبتا سبک با ابعاد  x 6.73 x 0.64 5043 اینچ است و می توان آن را روی سر و گوش به راحتی قرار داد.

فناوری بلندگوی چهار لایه و قابلیت صدای HD همراه با میکروفون MEMS، HBS-760 را برای برقراری تماس‌های بدون دست بسیار عالی می‌کند. به راحتی به سبک کلاسیک دور گردن شما قرار می گیرد و عملکرد صدای فراگیر را ارائه می دهد.

صدا برای پخش موسیقی واضح است، با باس خوب، میدرنج و بلندی های خوب بدون هیچ گونه سختی کار می کند. صدا در HBS-760 به عنوان یکی از بهترین هدفون های ال‌جی، بسیار خوب است و شما می توانید صدا را به حداکثر برسانید در حالی که اعوجاج بسیار کمی را می شنوید. این هدست بلوتوث به دلیل طراحی ایمن مناسب برای دویدن یا فعالیت های ورزشی ایده آل است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیسه آب گرم از آمازون با تخفیف

هدست بلوتوث LG Tone Platinum HBS-930

LG Tone Platinum HBS-930  برای اجرای صدای با کیفیت ساخته شده است و یکی از بهترین هدست های بلوتوث ال جی است که می توانید پیدا کنید. خود هدست به گونه ای تنظیم شده است که صدایی با کیفیت بالا و موسیقی عالی را ارائه دهد. همچنین، دارای امضای صدای روشن تر با صدای بلندتر و اجرای دقیق صوتی است و برای گوش دادن به موسیقی کلاسیک یا کتاب های صوتی عالی است.

عملکرد و سطح صدا به اندازه ای قابل شنیدن است که هنگام ورزش در باشگاه یا دویدن در شرایط بیرونی به وضوح شنیده شود. HBS-930  دارای یک واحد بلندگوی چند لایه برای اعوجاج کمتر و پخش صدای شفاف است.

همچنین، به عنوان یکی از بهترین هدفون های ال‌جی ، با یک میکروفون MEMS دوگانه برای تماس‌های واضح و بدون هیچ گونه اعوجاج ارائه می‌شود. HBS-930 مجهز به بلوتوث است و بدون هیچ مشکلی به راحتی به هر دستگاه تلفن هوشمند بی سیم متصل می شود. اگر به دنبال هدست بلوتوث ال‌جی شیک و خوش‌طراحی هستید، HBS-930  قطعا انتخاب خوبی است.

بهترین هدفون های ال‌جی

هدست

بلوتوث LG HBS-910 Tone Infinim

ال‌جی HBS-910 صدایی شفاف و تماس‌های بدون هندزفری ارائه می‌دهد و اگر به دنبال یکی از بهترین هدست‌های بلوتوث ال‌جی با صدایی کامل هستید، انتخابی عالی است. به عنوان یکی از بهترین هدفون های ال‌جی، هدست در پشت سر واقعاً زیبا به نظر می رسد و از یک جاگیری مطمئن برخوردار است.

LG HBS-910 Tone Infinim دارای بلوتوث ۴.۱ است و از پروفایل های مختلف بلوتوث از جمله HSP، HFP، A2DP  و AVRCP با باتری داخلی که تا ۱۶ ساعت مکالمه را پشتیبانی می کند. مدت زمان پخش موسیقی در HBS-910   ۱۰.۵ ساعت است و با مدت زمان شارژ ۲ ساعت و زمان آماده به کار تا ۲۲.۵ ساعت ارائه می شود.

این هدست بلوتوث، دارای هدفون های جمع شونده برای مدیریت سیم، و یک رابط کاربر پسند با دکمه های تعبیه شده در سمت چپ و راست هدست است که کنترل تماس ها و پخش موسیقی را فراهم می کند. این هدست، برای یک تناسب ایمن و راحت دور گردن منحنی می شود و برای استفاده در فضای باز مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

هدست بلوتوث LG Tone Platinum HBS-1100

LG Tone Platinium HBS-1100  دارای ویژگی ها و طراحی شیک و مدرن با عملکرد صدای Hi-Fi است. همچنین، دارای یک طراحی صاف با تریم آلیاژ آلومینیوم برس خورده آنودایز شده است که با منحنی های ارگونومیک براق ارائه می شود و احساس برتری را ارائه می دهد.

این یکی از یکی از بهترین هدفون های ال‌جی است که قادر به اجرای صدای Hi-Fi است و با qualcomm aptX HD  برای پشتیبانی از موسیقی ۲۴ بیتی و پخش موسیقی با کیفیت بالا ارائه می‌شود. همچنین از صدای Harman Kardon Platinium پشتیبانی می‌کند که یک لمس اضافه شده خوب است.

اجرای موسیقی با کیفیت، کامل و دارای پاسخ باس خوب است. به خصوص از گوش دادن به کتاب های صوتی و پادکست ها در HBS-1100 لذت خواهید برد. ضمن آنکه موسیقی تمیز و شفاف است. علاوه بر این، HBS-1100 دارای یک واحد بلندگوی آرمیچر متعادل است که صدای تنظیم شده بهینه ای را ارائه می دهد که تمام جزئیات را در موسیقی و عملکرد صدا می گیرد.

همچنین می‌توانید با استفاده از HBS-1100 به عنوان یکی از بهترین هدفون های ال‌جی، تماس‌های بدون دست برقرار کنید. میکروفون در این هدست بسیار خوب کار می‌کند. این دارای دو میکروفون MEMS است که تماس‌های صوتی واضح را با حذف نویز پیشرفته حفظ می‌کند.

LG Tone Platinum HBS-1100 دارای طراحی منحصر به فردی است که به طور ایمن دور گردن شما می لغزد و در رنگ های مختلف برای استایل شخصی شما ارائه می شود. هدفون ها را می توان برای یک تناسب سفارشی گسترش داد. سیم ها با دکمه های جمع شدن هدفون به راحتی ذخیره می شوند.

نمای بیرونی این هدست بلوتوث از روکش آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده و کنترل های صوتی و مکالمه داخلی ساخته شده است که حس برتر را به هدست می دهد.

بهترین هدفون های ال‌جی

هدست بلوتوث LG Electronics HBS-770

LG Tone Pro HBS 770  به عنوان یکی از بهترین هدفون های ال‌جی، برای گوش دادن راحت و تماس های هندزفری طراحی شده است و یکی از بهترین هدست های بلوتوث ال جی با عملکرد کلی صدای عالی است. HBS 770  دارای سیم های بسیار ریز با مشخصات کم با فیبر کولار است که طراحی باریک را برجسته می کند.

هدست بلوتوث برای طراحی راحت با سبکی سبک در اطراف گردن طراحی شده است که تجربه گوش دادن راحت را فراهم می کند. دارای فناوری بلندگوی چهار لایه است که صدای متعادل و اعوجاج کمتری صدا را ارائه می دهد و برای گوش دادن به موسیقی و پادکست عالی است.

این هدست همراه با میکروفون‌های MEM دوگانه طراحی شده اند که کیفیت تماسی شفاف را ارائه می کنند. کیفیت تماس نیز، کاملاً مشخص و واضح است. هدست LG Tone همچنین دارای Tone & Talk 2.0 با خواندن پیامک و ویژگی‌های Voice Memo و Find Me است که به شما امکان می‌دهد از هدست خود برای ضبط یادداشت‌های صوتی با دستگاه جفت شده خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :معاملات بلک فرایدی آمازون

در نهایت، هدست بلوتوث HBS 770 دارای طراحی ظاهری شیک است و با پشتیبانی از ایرتیپ های گوش مغناطیسی، ایمن و ثابت می ماند. این هدست دارای گزینه های رنگی متعدد، حاشیه های بافت دار و نمای بیرونی بسیار براق است که هدست را متمایز می کند.

عملکرد صدای هدست Tone Pro واقعاً خوب است و فناوری بلندگوی چهار لایه و استریم بلوتوث aptX عملکرد صدایی با کیفیت بالا را بدون هیچ گونه اعوجاج در سطوح بلندی صدا ارائه می دهد. می توانید برای خرید یکی از بهترین هدفون های ال‌جی، از آمازون اقدام کنید. خرید از آمازون از طریق زاکولا، بسیار ساده و راحت است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود