تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۲۹

بهترین لپ تاپ های لنوو

نویسنده : تیم محتوا

بهترین لپ تاپ های لنوو به طور مداوم در رتبه ‌بندی بهترین لپ ‌تاپ‌ ها قرار دارند. از لپ‌تاپ‌های تجاری عالی ThinkPad گرفته تا مدل های شیک Yoga و مقرون‌به‌صرفه IdeaPad، لنوو چیزی را برای همه انواع کاربران لپ ‌تاپ ارائه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

انواع لپ تاپ لنوو

لنوو حتی اگر بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری یا بهترین لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ موجود در بازار باشد، لنوو همیشه لپ‌تاپ‌هایی خواهد داشت که در میان بهترین آنها قرار می‌گیرد. جای تعجب نیست که لنوو برخی از لپ‌تاپ‌های فوق العاده، از ThinkPads متمرکز بر تجارت گرفته تا لپ‌تاپ‌های بازی محور Legion را می‌سازد. در واقع، Lenovo ThinkBook Plus Gen 3 جایزه بهترین نوآوری را در بهترین نمایشگاه CES 2022 دریافت کرد.

اگر هنوز مطمئن نیستید در میان بهترین لپ تاپ های لنوو ، کدام مدل را بخرید، این بررسی را دنبال کنید. لنوو مجموعه‌ای از ایستگاه‌های کاری جدید مجهز به AMD را در سری ThinkPad خود اعلام کرده است. ادعا می شود که P14s سبک ترین ایستگاه کاری لنوو با وزن ۲.۸۲ پوند است و دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ با وضوح حداکثر ۲۴۰۰*۳۸۴۰ WQUXGA است. در مورد P15v، انتظار می‌رود پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A2000، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ۲۱۶۰*۳۸۴۰ UHD باشد.

بهترین لپ ‌تاپ‌ های لنوو

بهترین لپ تاپ های لنوو کدامند؟

ThinkPad X1 Carbon نه تنها بهترین لپ تاپ های لنوو است، بلکه یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است. X1 Carbon برای کاربران تجاری و همچنین دانش‌آموزان یا کاربران عادی که خواهان یک دستگاه سبک وزن هستند، بسیار مناسب است.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، ThinkBook 13 گزینه عالی دیگری است. سرعت بالا، صفحه کلید راحت و عمر باتری مناسبی دارد. برای گیمرها، Legion 5 Pro یک انتخاب عالی است و بسته به پیکربندی شما، می‌تواند جدیدترین بازی‌های AAA را انجام دهد و اگر بودجه بسیار کمی دارید، Chromebook Duet یک دستگاه جداشدنی ۲ در ۱ فوق العاده است که فقط ۲۷۹ دلار به فروش می رسد. اگر از طرفداران سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو هستید، Lenovo Legion 5 در مقابل Lenovo Legion 7 را بررسی کنید.

لپ تاپ های برتر لنوو

Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9

لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon لنوو بار دیگر بهترین لپ تاپ های لنوو ، به لطف طراحی زیبا و عملکرد سریع آن است. لنوو چندین تغییر عالی در نسخه نسل نهم مدل تجاری پرچم‌دار خود اعمال کرد. علاوه بر عملکرد سریع پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل، عمر باتری حماسی، اسپیکرهای چهارگانه قدرتمند، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی جدید با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و پورت‌های فراوان، همه در یک شاسی بسیار سبک وزن دریافت می‌کنید.

اما هنوز هم آن ویژگی‌های کلاسیک ThinkPadطراحی بادوام (با استحکام MIL-STD-810G)، بهترین صفحه‌کلید در کلاس خود و زیبایی‌شناسی سیاه قرمز که X1 Carbon را به عظمت می‌رساند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گوشی‌ های شیائومی

Lenovo Yoga 9i

جانشین Yoga C940 عالی، Lenovo Yoga 9i یک فرمول اثبات شده را انتخاب کرده و آن را اصلاح می کند. بهبودهای ظریف طراحی، عمر باتری طولانی (۱۱:۱۵) و پردازنده های نسل یازدهم اینتل به روز شده، Yoga 9i را به جانشینی شایسته برای یکی از برترین لپ تاپ های ۲ در ۱ سال گذشته تبدیل کرده است.

همانطور که از لپ تاپ های سری Yoga انتظار دارید، Yoga 9i دارای یک شاسی پریمیوم، فوق العاده قابل حمل و یک لولای منحصر به فرد است که به عنوان یک بلندگوی نوار صوتی چرخان عمل می کند. به عنوان یک نمونه ۲ در ۱، این لپتاپ می تواند ۳۶۰ درجه بچرخد تا Yoga 9i را به تبلت تبدیل کند تا بتوانید بدون صفحه کلید در راه، فیلم تماشا کنید.

وقتی صحبت از مشاهده محتوا می شود، صفحه نمایش ۱۰۸۰۴K موجود است. Yoga 9i واضح، پر جنب و جوش و روشن است. با وجود تمام اصول اولیه، Yoga 9i دارای ویژگی های اضافه است که شامل یک پوشش وب کم، یک اسلات برای قلم بهبودیافته Active Pen و یک حسگر اثر انگشت است.

بهترین لپ ‌تاپ‌ های لنوو

Lenovo ThinkPad X1 Yoga (نسل ۶، ۲۰۲۱)

ما هنوز هم فیبر کربن مشکی مات را که در اکثر ThinkPads یافت می شود، اما ThinkPad X1 Yoga آلومینیومی و منیزیمی یک تغییر فوق العاده در سرعت است. نه تنها طراحی باریکی دارد، بلکه این ۲ در ۱ تبدیل پذیر دارای صفحه نمایش روشن و بهترین صفحه کلید در کلاس و عمر باتری طولانی است. اینها با هم ترکیب می شوند تا بهترین لپ تاپ های لنوو را برای همه کسانی که به دنبال یک لپ تاپ تبدیل شونده هستند، بسازند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی فیلا Fila

همچنین موارد اضافی، همچون شکاف داخلی قلم و پوشش برای وب کم، را دارد. ThinkPad X1 Carbon را به خاطر شاسی بسیار سبکش انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید از قلم استفاده نمایید یا طراحی قابل تبدیل را ترجیح می‌دهید، قطعاً Lenovo ThinkPad X1 Titanium Yoga با طراحی بادوام و در عین حال بسیار سبک، کارها را بهبود می بخشد.

بهترین لپ ‌تاپ‌ های لنوو

Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 4

لنوو نمی‌توانست نام بهتری برای ThinkPad X1 Extreme Gen 4 انتخاب کند. نقطه قوت فوق‌العاده اینجاست. این لپ‌تاپ ۱۶ اینچی، پر از داخلی‌های شدید مانند پردازنده‌ی مرکزی نسل یازدهم اینتل Core i7 و گرافیک قدرتمند سری ۳۰ انویدیا، ساخته شده است تا رقبای خود را از بین ببرد. می توانید بهترین لپ تاپ های لنوو را از طریق زاکولا از سایت های خارجی تهیه کنید. زاکولا شما را برای پرداخت ارزی و تحویل در ایران، یاری خواهند کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود