بهترین صفحه کلید برای کار و بازی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر به دنبال افزایش بهره وری خود باشید، اینها بهترین لوازم جانبی تایپ برای این کار هستند. زمان زیادی را روی صفحه کلید خود، همراه با یک ماوس راحت می گذرانید. می‌توانید آن ساعات را تا حد امکان دلپذیر کنید، به‌خصوص اکنون که بسیاری از ما در خانه کار می‌کنیم. چه یک لپ‌تاپ عالی داشته باشید یا یک رایانه رومیزی آماده بازی، می توانید ده‌ها صفحه کلید را با طیف قیمتی بالا و پایین خریداری کنید. اینها بهترین صفحه کلید برای کار و بازی و هر چیز دیگری هستند.

پیشنهاد مطالعه :لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

صفحه کلید  Das 4

اگر می خواهید یک صفحه کلید مکانیکی استفاده کنید، باید به انتخاب سوئیچ خود توجه داشته باشید. ده ها نوع وجود دارد و همه آنها کمی متفاوت هستند. بدون اینکه خودتان آنها را لمس کنید، دشوار است که بدانید کدام یک برای شما مناسب است. برندهای معتبری همانند لاجیتک و ریزر سوئیچ‌های مختص خود دارند که کار را پیچیده‌تر می‌کند.

بهترین صفحه کلید برای کار و بازی

انواع صفحه کلیدها

مهم نیست که چه کسی آنها را می سازد، بهترین صفحه کلید برای کار و بازی به طور کلی در یکی از سه نوع موجود هستند:

  • کیبوردهای کلیکی معمولاً مقاومت بسیار کمی در حرکت میانی دارند و به دنبال آن با فشار دادن کلید تا انتها، یک کلیک تند می شود.
  • کیبوردهای لمسی رفتار مشابهی دارند، اما پس از مقاومت در میان ضربه، کلیک کمتری دارند.
  • کیبوردهای خطی صاف، سریع و حساس هستند – مانند ماشه های مو در کنترلر بازی.

پیشنهاد مطالعه :بهترین فروشگاه عطر در دبی کدام است؟

صفحه کلید  Logitech G Pro X

هر کسی یک نوع صفحه کلید مورد علاقه خود را دارد، اما معمولاً قبل از اینکه صفحه کلید خود را دریافت کنید، باید انتخاب کنید. اگر تصمیم گرفتید که می خواهید بهترین صفحه کلید برای کار و بازی دیگری را برای کلیک بیشتر یا صدای بیشتر امتحان کنید؟ شما باید یک صفحه کلید کاملا جدید تهیه کنید.

Logitech G Pro X  با ارائه کیت‌های کلید این مشکل را حل می‌کند تا بتوانید هر کلید را سفارشی کنید، از سه نوع سوئیچ انتخاب کنید:

  • صفحه کلید GX Blue Clicky برای کلیک واضح‌تر و فشار دادن کلید ضخیم‌تر
  • GX Red Linear برای ساکت‌تر، روان‌تر
  • GX Brown Tactile با یک ضربه نرم و بازخورد لمسی

بهترین صفحه کلید برای کار و بازی زیر ۱۰۰ دلار

در اینجا می توانید کیبورد را تهیه کنید:

صفحه کلید مکانیکی لاجیتک G413

صفحه کلیدهای مکانیکی مقرون به صرفه با نام های تمام عیار بودند اما با پوشش پلاستیک پوشیده می شدند. G413  لاجیتک نمی‌تواند از این زیبایی‌شناسی دور باشد. در اینجا، همان شاسی مشکی کم ‌رنگ، همان سوئیچ‌ های مکانیکی و حتی همان نورپردازی Lightsync RGB را که در مدل‌های گران‌تر لاجیتک دریافت می‌کنید، مشاهده خواهید کرد. اگر به کیبورد گیمینگ علاقه ندارید، این برند انتخاب بسیار خوبی است.

بهترین صفحه کلید برای کار و بازی

Razer Huntsman Mini

یک صفحه کلید ۶۰ درصد دارای درصدی از کلیدهایی است که معمولاً در یک کیبورد با اندازه معمولی یافت می شود. نومپد و کلیدهای جهت نما بریده شده اند و شما موارد ضروری را در اختیار خواهید داشت. Razer Huntsman Mini  در این اندازه برای بازی مناسب است.

بهترین صفحه کلید برای کار و بازی به اندازه یک صفحه کلید با اندازه کامل پاسخگو و سریع است، اما فضای میز بسیار کمتری را اشغال می کند. قطعات بسیار منظم و مرتب در آن تعبیه شده است. به‌علاوه، مانند Huntsman Elite بزرگ‌تر (۱۷۹ دلار)، Mini با کیت‌های درپوش کلید Razer سازگار است، بنابراین می‌توانید طرح رنگ خود را سفارشی کنید.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

سفارشی سازی صفحه کلید

اگر علاقه مند به سفارشی کردن صفحه کلید مکانیکی خود هستید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، تنوع محصولات آمازون به شما امکان می دهد نوع سوئیچ ها، درپوش کلیدها و حتی رنگ کابل را برای صفحه کلید خود انتخاب کنید.

می‌توانید آن را به حال خود رها کنید، اما اگر می‌خواهید برد را بیشتر سفارشی کنید، با ابزارهایی برای برداشتن و جایگزینی هر درپوش کلید و سوئیچ همراه با قطعات یدکی هر یک ارسال می‌شود. این گزینه ها برخی از ویژگی های خوب را مانند کلید تغییر صدا در سمت چپ کیبورد، LED های RGB به طور مناسب و نرم افزار برای سفارشی سازی هر یک از دکمه ها یا نقشه برداری مجدد برای به افزایش بهره وری شما نیز تعبیه شده است.

بهترین صفحه کلید برای کار و بازی

خرید بهترین صفحه کلید برای کار و بازی

شما می توانید در دسته بندی های آمازون، مطابق با نیاز خود، جهت خرید بهترین صفحه کلید برای کار و بازی اقدام کرده و کیبوردی کاربردی را با قیمت مناسب و طول عمر بالا تهیه کنید. این ابزارهای کارآمد می توانند در فضای کار و یا بازی شما را یاری کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]