خرید بهترین شارژرهای آیفون

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین شارژرهای آیفون به شما کمک می کنند تا آیفون خود را در کمترین زمان شارژ کنید. اگر شما فردی هستید که دائماً از تلفن خود استفاده می کنید، این قطعات مفید کیت ارزش سرمایه گذاری را دارند. تا همین اواخر، هر آیفون با یک شارژر ۵ واتی عرضه می‌شد، اما در سال ۲۰۲۳، حتی بهترین آیفون‌ها از iPhone 14 Pro Max تا iPhone SE (2022) بدون شارژر عرضه می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید مینی پروژکتور برای آیفون

شارژر های سریع و قدرتمند

اگر هنوز یک شارژر قدیمی ۵ واتی دارید، این بسته‌های برق از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند و اینجاست که شارژرهای ۲۰ واتی با صرفه‌جویی در زمان وارد می‌شوند. آیفون‌ها همچنین از استانداردهای شارژ متفاوتی برای بسیاری از تلفن‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، بنابراین اگر سرعت بسیار مهم است. ، به دنبال اندازه گیری های قوی PD (Power Delivery) باشید.

همه ما مطمئن هستیم که اپل با خط آینده آیفون ۱۵ به USB-C تغییر می‌دهد، بنابراین ارزش آن را دارد که هنگام بررسی گزینه‌های زیر این را در بهترین شارژرهای آیفون در نظر داشته باشیم.

بهترین شارژرهای آیفون

بهترین شارژرهای آیفون ۲۰۲۳

در اینجا برخی از شارژرهای آیفون که دارای مشخصات فنی قابل توجهی هستند، آورده شده است:

 آداپتور برق ۲۰ واتی USB-C اپل

دلایل خرید:

  • سریعترین آداپتور برق آیفون اپل تا کنون
  • کیفیت معمولی اپل
  • دلایلی برای اجتناب

شارژری که اپل برای آیفون ۱۲ یا بالاتر شما توصیه می‌کند، همان شارژری است که آرزو می‌کنید همراه با خرید نه چندان ارزان شما همراه باشد. با ۲۰ وات، یک شارژر سریع است، بنابراین در مقایسه با استفاده ساده از کابل شارژ، سرمایه‌گذاری ارزشمندی است، اما احتمالاً از این واقعیت که باید هزینه اضافی بپردازید، ناامید خواهید شد، به خصوص که در طرح شارژ تلفن هوشمند، ۲۰ وات شارژ نمی‌شود.

 

با این حال، اگر می خواهید بهترین شارژرهای آیفون بخرید، حداقل می دانید که یک محصول با کیفیت دریافت خواهید کرد. این طراحی مینیمالیستی تمیزی دارد که برای دستگاه‌های اپل بسیار خوب کار می‌کند، و استفاده از آن فوق‌العاده ساده است و به راحتی یکی از بهترین شارژرهای برند آیفون است.

 

پیشنهاد مطالعه : خرید ماشین اصلاح وال اصل

آداپتور برق ۱۸ واتی USB-C اپل

دلایل خرید:

  • +۱۸W بسیار سریعتر از ۵W است
  • کیفیت معمولی اپل
  • دلایلی برای اجتناب

اپل این شارژر را برای آیپد پرو و آیفون ۸ یا جدیدتر توصیه می کند که همگی از شارژ سریع پشتیبانی می کنند. ناامید کننده است که اپل دیگر این شارژر سریع را با هیچ یک از تلفن های خود ارائه نمی کند. اما اگر یک کاربر سنگین آیفون هستید، این یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

تفاوت بین شارژر ۱۸ واتی به عنوان یکی از بهترین شارژرهای آیفون و شارژر قدیمی ۵ واتی چشمگیر است: با اولی می توانید در عرض نیم ساعت حدود ۵۰ درصد شارژ را از حالت تخت دریافت کنید، اما دومی بسیار بیشتر طول می کشد. شایان ذکر است که با این شارژر کابلی نخواهید داشت. آه

این نیز واضح است که به اندازه شارژر ۲۰ واتی اپل قدرتمند نیست، اما تفاوت بسیار ناچیز است، و اگر دستگاه شما نمی تواند از ۲۰ وات حداکثر استفاده را ببرد، این یک شرط مطمئن است.

بهترین شارژرهای آیفون

Anker PowerPort Speed Plus Duo

دلایل خرید:

  • شارژ سریع برای آیفون
  • درگاه USB-A نیز دارد
  • دلایلی برای اجتناب

اگر نمی خواهید پول بیشتری به اپل برای شارژری که در وهله اول باید همراه گوشی شما می‌آورد بدهید، این شارژر را به عنوان یکی از بهترین شارژرهای آیفون انتخاب کنید. برخی از شارژرهایی که به عنوان شارژرهای سریع تبلیغ می‌شوند فقط برای دستگاه‌های اندرویدی سریع هستند، نه اپل. با این حال، این یک شارژر سریع ۴۲ واتی است که با همه آیفون ها کار می کند و آیفون ۸s را به بعد شارژ می کند.

این نیمی از قیمت اپل است و یک USB-C پرسرعت برای شارژ سریع و یک USB-A دوم برای دستگاه های دیگر دارد. با توجه به قدرت بالا در اینجا، اگر دستگاه‌های دیگری دارید که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند (از جمله دستگاه‌هایی که از شارژ با قدرت بالاتر نسبت به آیفون‌ها پشتیبانی می‌کنند) یک شرط عالی است.

این به طور بالقوه برای دستگاه‌های اپل نیز مقاوم‌تر است، زیرا در آینده ممکن است آیفون‌هایی با شارژ سریع‌تر را ببینیم که می‌توانند از شارژر ۴۲ واتی بهره کامل ببرند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین کفش فوتبال داخل سالن

Anker PowerPort Atom III

دلایل خرید:

  • بسیار قدرتمند
  • نسخه دو پورت موجود است
  • کوچکتر از معادل اپل

اگر می خواهید لپ تاپ خود را به خوبی آیفون خود با یکی از بهترین شارژرهای آیفون شارژ کنید، این یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. این در دو مدل، یک درگاه تک و دیگری با درگاه USB-A دوم عرضه می شود.

PowerPort Atom III دارای ۶۰ وات قدرت است و تقریباً می تواند هر چیزی را که بتوانید به پورت USB-C متصل کنید شارژ کند. در ۶۰ وات هنوز نمی‌تواند برخی از دستگاه‌ها (مانند برخی از تلفن‌های اندرویدی) را با حداکثر سرعت شارژ کند، بنابراین اگر قصد دارید از آن با دستگاه‌هایی غیر از آیفون خود استفاده کنید، مطمئن باشید که یکی از سریع‌ترین شارژرهایی است که اپل را نیز تامین می‌کند.

از طرف دیگر، اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که آیفون خود را شارژ کنید، این کار مقرون به صرفه نیست و به طور بالقوه می توانید شارژر ارزان تری تهیه کنید که این کار را به همان خوبی انجام دهد. بنابراین قبل از خرید یکی از بهترین شارژرهای آیفون، به آنچه نیاز دارید توجه کنید.

بهترین شارژرهای آیفون

 شارژر PD 30W TeckNet

دلایل خرید:

  • سه پورت برای چندین دستگاه
  • شارژ سریع در مقایسه با رقبا

بیشتر ما در خانه‌هایی زندگی می‌کنیم که بیش از یک نوع دستگاه برای شارژ وجود دارد. به همین دلیل است که این شارژر شرکت TeckNet راه حل خوبی است: دارای یک پورت USB-C 18 واتی با Power Delivery برای شارژ سریع آیفون شما و همچنین دارای دو درگاه USB-A است که می توانید از آنها برای شارژ دستگاه های دیگر به طور همزمان استفاده کنید.

این دستگاه یکی از بهترین شارژرهای آیفون بوده و نسبتا حجیم است. این شارژر، ایمن است و قدرت کافی برای شارژ مجدد بزرگترین آیفون را با سرعت بالا ارائه می دهد. سه پورت به این معنی است که این گزینه برای سفر نیز مناسب است.

اگر تمایل دارید هر بار فقط یک دستگاه را شارژ کنید، ما چیزی کوچکتر با پورت های کمتر و احتمالاً قیمت کمتر یا قدرت بالاتر را توصیه می کنیم، اما اگر از چندین گجت با باتری استفاده می کنید، این یک انتخاب عالی است. می توانید این دستگاه های قدرتمند را از طریق زاکولا از آمازون خرید کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]