تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,تیر,۰۳

بهترین چاپگرهای عکس رنگی فوری

نویسنده : تیم محتوا

آیا می‌خواهید عکس‌های کوچک را بدون دستگاه حجیم و سنگین چاپ کنید؟ چاپگرهای عکس رنگی فوری را در نظر بگیرید.  استفاده از آنها ساده بوده و تصاویری غنی و رنگارنگ ایجاد می کند که در ابعاد ۳.۴ در ۲.۱ اینچ ارائه می شوند. اگرچه خروجی چاپگرهای عکس فوری نمی تواند با کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده بر روی یک چاپگر عکس اختصاصی رقابت کند، اما این چاپگرها عکس های زیبایی تولید می کنند و به اندازه کافی کوچک و سبک هستند که قابل حمل باشند.

معیارهای انتخاب چاپگر قابل حمل

با در نظر گرفتن عوامل زیر، می توانید بهترین چاپگر قابل حمل را انتخاب کنید که نیازهای خاص شما را برآورده کند.

چاپگرهای عکس رنگی فوری

فناوری چاپ

در عصر حاضر، چندین روش چاپ فوری در چاپگرهای عکس رنگی فوری وجود دارد. رایج ترین نوع، “Polaroid”  نامیده می شود. این چاپگر از همان فیلم دوربین های سریع Instax Fujifilm و همچنین محصولات Polaroid Hi Print استفاده می کند. هنگامی که یک عکس از چاپگر خارج می شود، بلافاصله با مایع توسعه دهنده اشباع می شود و فرآیند تشکیل تصویر آغاز می گردد.

اما در تکنولوژی زینک، کاغذ زینک برای ایجاد تصویر نیازی به جوهر ندارد، زیرا با کریستال های رنگی تعبیه شده است که با گرم شدن تغییر رنگ می دهند. در چاپ تصعید رنگ،  همچنین به عنوان چاپگرهای زیر رنگ شناخته می شود، از گرما بر روی یک نوار برای اعمال لایه های متعدد جوهر در چهار رنگ مختلف بر روی یک ورق کاغذ استفاده می کنند.

در چاپگرهای عکس رنگی فوری، برای تضمین اینکه کاغذ می‌تواند به راحتی وارد و خارج از چاپگر شود، اکثر چاپگرهای تصعید رنگ حداقل به یک فضای چاپی در پشت خود نیاز دارند. این روش وقت گیر است زیرا هر تکه کاغذ عکس باید چهار بار از چاپگر عبور کند تا هر لایه رنگی قرار گیرد. با این حال، اگر زمان توسعه پولاروید را در نظر بگیرید، تصعید رنگ خیلی بد به نظر نمی رسد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون‌ JBL جی بی ال

بهترین چاپگرهای عکس قابل حمل ۲۰۲۳

چاپگر چرخشی hp

HP Sprocket یک نمونه عالی از چاپگرهای عکس رنگی فوری است، زیرا یکی از قابل حمل ترین مدل های موجود امروزی است. اندازه آن ۳.۱ x 4.6 اینچ و ۶.۱ اونس است و به راحتی در کیف شما قرار می گیرد. چاپ به طور انحصاری از دستگاه‌های iOS و Android با استفاده از برنامه HP’s Sprocket انجام می‌شود و آن را شبیه به رقبای خود می‌کند.

زیرا به عنوان لوازم جانبی تلفن و تبلت در نظر گرفته شده است و از بلوتوث به عنوان تنها گزینه اتصال آن استفاده می‌کند. با این حال، می‌توانید آن را در طول مجالس اجتماعی با خود بیاورید و به مهمانان دیگر نیز اجازه دهید به صورت بی‌سیم متصل شوند تا عکس‌های فوری و قابل اشتراک‌گذاری را به‌طور همزمان چاپ کنند.

متوسط چاپ تقریباً یک دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود. اگر به ظاهر آنها اهمیت می دهید، عکس ها ارزش تأخیر و هزینه را دارند. زیرا کیفیت چاپ یکی از بهترین هایی است که در در چاپگرهای عکس رنگی فوری مبتنی بر Zink دیده ایم. همچنین، به لطف بلوتوث ۵۰ و حالت خواب جدید HP Sprocket، حتی در هنگام خواب هم متصل می ماند، بنابراین در حالت غیرفعال باتری را هدر نمی دهد.

چاپگرهای عکس رنگی فوری

چاپگر Canon SELPHY Square QX10

SELPHY Square QX10 چاپ عکس مربعی ۲.۷ اینچی را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه شما تولید می کند. ممکن است از پیدا کردن یک پورت USB Micro B که در سمت راست چاپگر قرار دارد، شوکه شوید، اما فقط برای شارژ باتری و نه برای چاپ مستقیم از رایانه استفاده می شود.

مانند اکثر چاپگرهای عکس موبایل، این دستگاه دارای یک برنامه رایگان است که می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و حتی ایموجی ها را اضافه کنید. متأسفانه، اندازه این چاپگرهای عکس رنگی فوری بسیار بزرگتر از چاپگرهای دیگر است.

اندازه کاغذ به طور قابل توجهی گسترده تر از خود عکس است، در ۲.۸ در ۳.۳ اینچ، یک حاشیه در اطراف و پایین باقی می گذارد که می تواند مفید باشد اگر می خواهید توضیحی بنویسید تا به خود یادآوری کنید که کجا و چه زمانی این تصویر را ایجاد کرده اید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

این می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا کانن ادعا می‌کند که دستگاه آنها عکس‌هایی را چاپ می‌کند که می‌توانند یک قرن دوام بیاورند، اگر با دقت به آن‌ها توجه کنید. وقتی لایه پشتی را جدا می‌کنید، یک سطح خود چسب پیدا می‌کنید که به شما امکان می‌دهد چاپ‌های خود را به معنای واقعی کلمه در کتاب ضایعات خود بچسبانید تا نسل‌های بعدی پیدا کنند.

در چاپگرهای عکس رنگی فوری کانن، مجموع زمان برای هر چهار پاس یک چاپ تنها حدود ۴۳ ثانیه است که باعث می شود زمان چاپ بسیار سریعی داشته باشید. کیفیت تصویر عالی است، اگرچه نمی تواند کاملاً با چاپگرهای جوهرافشان عکس حرفه ای مطابقت داشته باشد. عمق زیادی در مشکی ها وجود دارد و جزئیات خوبی در هایلایت ها حفظ می شود، در حالی که رنگ ها زنده به نظر می رسند.

چاپگرهای عکس رنگی فوری

چاپگر گسترده Fujifilm Instax Link

مشابه Mini Link، چاپگر Fujifilm Instax Link Wide نتایج با کیفیت یکسانی را ایجاد می کند، اگرچه تقریباً دو برابر عرض، بدون اینکه قابلیت حمل را به خطر بیندازد. این چاپگر سبک وزن ۱۲ اونس بوده و ارتفاع۱.۳ اینچ دارد و این امکان را ایجاد می کند که به راحتی آن را در کیف خود قرار دهید.

این چاپگرهای عکس رنگی فوری قابل حمل می‌توانند چاپ عکس‌هایی در ابعاد ۳.۴ در ۴.۳ اینچ، با مساحت تصویر ۲.۴ در ۳.۹ اینچ و حاشیه سفید تولید کند که اگر می‌خواهید عکس‌های گروهی در مناظر بگیرید یا فقط جزئیات خود را به نمایش بگذارید، اندازه بسیار خوبی است.

علاوه بر این، یک پایه نیز در بسته گنجانده شده است تا بتوانید آن را در منزل خود نصب کنید. برای حمل و نقل نیز یک مچ بند گنجانده شده است. زمان شارژ شدن چاپگر نسبتاً کند است، حدود دو ساعت طول می کشد و بسته به مدت زمانی که دستگاه را بعد از هر چاپ روشن می گذارید، Instax می تواند تا ۱۰۰ چاپ با یک بار شارژ عمر باتری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های مدار بسته

در حالی که توسعه عکس ها حدود ۹۰ ثانیه طول می کشد، زمان واقعی چاپ نسبتا سریع در حدود ۱۲ ثانیه است. این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به روش‌های مختلفی تغییر دهید، از جمله اعمال فیلترها، ساختن پرینت‌های کلاژ، افزودن برچسب و متن، و مرتب کردن آنها در قالب‌های از پیش ساخته. حتی می‌توانید در این چاپگرهای عکس رنگی فوری، کدهای QR را که به وب‌سایت‌ها و ضبط‌های صوتی منتهی می‌شوند، اضافه کنید.

می توانید برای خرید این چاپگرهای کاربردی، از طریق زاکولا اقدام کرده و آن ها را از سایت های معتبری همچون آمازون خرید کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود