تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۱۰

خرید بهترین دستگاه حشره کش

نویسنده : تیم محتوا

هوای گرم و در نتیجه فصل پشه‌ها در راه است و محصولات حشره کش که گاهی باعث سردرد می ‌شوند، نمی‌توانند جلوی آن را بگیرند. یک حشره کش عالی، راه حل موثر و بی بو برای مشکل پشه را ارائه می دهد که استفاده از آن به سادگی کلید یک چراغ است. در اینجا، بهترین دستگاه حشره کش در کارایی متفاوت آورده شده است. می توانید با بررسی هر یک، متناسب با نیاز خود خرید کنید.

همه شما آماده هستید که روی صندلی راحتی استراحت کنید، به باغ گل خود سر بزنید یا از آشپزی در حیاط خلوت با دوستان خود لذت ببرید. تنها چیزی که می تواند سرگرمی شما را مختل کند، حشرات  از مگس و پروانه گرفته تا آن پشه های مزاحم که روی غذای شما معلق می مانند، در صورت شما وزوز می کنند و گاز می گیرند.

اگر با اسپری های بازدارنده و مشعل های حشره کش، شانسی نداشتید، اجازه ندهید که این موضوع  شما را آزار دهد. در اینجا خواهید دید که چگونه بهترین آنها را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنید و بدانید چرا محصولات زیر بهترین دستگاه حشره کش در این خصوص هستند.

بهترین دستگاه حشره کش

نکات مهم در انتخاب حشره کش

دستگاه های دفع حشرات، بیش از آنچه فکر می کنید وجود داشته اند. یک نمونه اولیه دارای یک چراغ الکتریکی و یک تکه طعمه بود که در یک قفس برقی قرار گرفته بود. حشرات که توسط نور و طعمه جذب شده بودند، هنگام لمس قفس دچار برق گرفتگی شدند.

بسیاری از بهترین دستگاه حشره کش امروزی بر روی همین مفهوم ساده کار می‌کنند. آنها دارای یک نور فرابنفش (UV) هستند که حشرات نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. هنگامی که حشرات سعی می کنند به نور برسند، از یک شبکه سیمی برق دار عبور می کنند که در تماس آنها را می کشد. حشرات مرده سپس در یک سینی جمع آوری قابل جابجایی می ریزند که می توان آن را هر چند وقت یکبار تخلیه کرد. معمولاً هر ۲ تا ۷ روز، بسته به شیوع آفات به این کار نیاز است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین مارک های عینک

استفاده در فضای داخل یا خارج

هنگام انتخاب بهترین دستگاه حشره کش ، برای فضای داخلی یا خارجی، عوامل زیر را در نظر داشته باشید.

منبع انرژی:

دستگاه های حشره کش، بر روی منابع انرژی مختلفی کار می کنند که اکثر آنها مدل های برقی هستند. یک حشره‌گیر برقی اگر در فضای باز باشد به یک پریز بیرونی نیاز دارد. از طرف دیگر، از یک سیم کشی استفاده کنید، اما مطمئن شوید که برای استفاده در فضای باز برچسب گذاری شده است.

حشره‌کش‌های سبک وزن و قابل حمل با باتری، همراهان خوبی در سفرهای کمپینگ، مهمانی‌های فضای باز و سایر فعالیت ‌های خارج از منزل هستند. بهترین دستگاه حشره کش می توانند از درختان آویزان شوند یا روی میز قرار گیرند. زاپرهای نوع راکتی، گزینه دیگری که با باتری کار می کند، مانند مگس کوب های برقی هستند که اشکالاتی را که با آنها در تماس است شوکه می کنند.

خورشید به جدیدترین و همه کاره‌ ترین دستگاه‌های حشره کش در فضای باز نیرو می‌دهد. فقط آنها را در طول روز در زیر نور خورشید قرار دهید تا باتری های داخلی آنها شارژ شود و آنها را در غروب روشن کنید تا آفات را در خانه یا در حال حرکت از بین ببرید.

بهترین دستگاه حشره کش

فضای باز در مقابل فضای داخلی

در حالی که بهترین دستگاه حشره کش عملکرد یکسانی را انجام می دهند، زاپرهای فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که بهتر از عناصر داخلی مقاومت کنند. آنها همچنین با طراحی بزرگ تری ارائه شده و سینی های جمع آوری بزرگتری دارند. واحدهای حلق آویز برقی، یک گزینه محبوب و جذاب برای پاسیو یا محل نشیمن هستند.

گزینه‌های حشره کش داخلی گاهی اوقات دارای لامپ‌های UV سفید هستند، برخلاف رنگ بنفش عمیق که گاهی اوقات در مدل‌های فضای باز دیده می‌شود. بهترین محصولات باگ زاپر داخلی معمولاً وسایل دیواری و واحدهای میز هستند، زیرا نصب آنها در داخل خانه آسان‌تر است. برخی از انواع بهترین دستگاه حشره کش ، هم در داخل و هم در خارج به خوبی کار می کنند، بنابراین قبل از خرید برچسب را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه :خریدی جذاب از حراجی های تابستانی ترکیه

ارزش شوک

شبکه برق دار در زاپرهای حشره پلاگین و فانوس به طور ایمن در یک قفس پلاستیکی قرار دارد تا از تماس سهوی انگشتان به شبکه و دریافت ضربه جلوگیری کند. زاپرهای راکتی که به آنها «مگس کش برقی» نیز گفته می شود، می تواند داستان متفاوتی باشد.

دکمه ای را روی دسته راکت فشار دهید تا شبکه برقی شود، سپس سر راکت را به سمت مگس ها یا سایر حشرات بچرخانید. اگر با باگ ها تماس پیدا کند، از بین می روند. اما مراقب باشید، هر کس، اعم از انسان یا حشره، که با فشار دادن دکمه شبکه را لمس کند، دچار شوک می شود. برای جلوگیری از آسیب های تصادفی، به دنبال یک زاپر دستی با لایه محافظ باشید. حیوانات خانگی را خارج از محدوده حرکت نگه دارید و به بچه ها یادآوری کنید که مگس کش های برقی اسباب بازی نیستند.

بهترین دستگاه حشره کش

طعمه

بسیاری از حشرات پرنده جذب نور می شوند، اما حشرات غیر گزنده مانند سوسک های و پروانه ها را بیش از حشراتی که گزنده هستند همچون پشه و مگس را می کشند. بهترین دستگاه حشره کش که پشه‌ها را می‌کشند، اثربخشی خود را با طعمه‌ای حاوی اکتنول، ماده شیمیایی موجود در نفس و عرق انسان که پشه‌ها آن را غیرقابل مقاومت می‌دانند، افزایش می‌دهند.

Octenol به شکل طعمه های کوچک و بسته بندی شده ای عرضه می شود که به داخل سینی جمع آوری دستگاه می چسبد. این روش، پشه ها را تا ۳ ماه جذب می کند. یا یک زاپر دستی بگیرید و پشه ها را به صورت دستی شکار کنید. یک زاپر به سبک راکتی نیز یک انتخاب عالی برای بهترین پشه گیر در داخل خانه است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت های جی شاک

منطقه تحت پوشش

هنگام خرید بهترین دستگاه حشره کش در فضای باز، محصول باید دارای یک منطقه تحت پوشش فهرست شده باشد، اغلب بر اساس سطح زمین تعیین می شود. در حالی که هیچ استاندارد صنعتی وجود ندارد، معمولاً یک منطقه پوشش بزرگتر به معنای نورهای UV روشن تر در زاپرها است تا اشکالات آنها را از فاصله دورتر ببینند.  برای خرید این دستگاه های کاربردی، از طریق زاکولا می توانید اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود