تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,خرداد,۲۷

بررسی بهترین دستگاه بخور

نویسنده : تیم محتوا

 

انتخاب بهترین دستگاه بخور برای نیازهای شما، بسته به موضوع کارکرد، دارای اولویت است. با توجه به عملکرد، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید، مانند اندازه بخور و اینکه آیا می توانید چیزهای دیگر را درون آن قرار دهید. فراتر از آن، می توانید ترجیحات شخصی را در نظر بگیرید، اینکه با چه موادی ساخته شده است، اندازه آن و اینکه آیا با دکوراسیون شما مطابقت دارد یا خیر.

بهترین دستگاه بخور

بخور التراسونیک چگونه کار می کند و چه کاربردهایی دارد؟

فناوری اولتراسونیک هم در صنعت و هم در بخش خانگی کاربرد دارد. ما هر روز از انواع مختلف لوازم، دستگاه ها و ماشین آلات استفاده می کنیم. اما به ندرت در مورد اصولی که آنها روی آنها کار می کنند فکر می کنیم. از لامپ‌ها گرفته تا لپ‌تاپ‌ها، پدیده‌های علمی زیادی در کار هستند، اما ما توجه زیادی به مهندسی این ماشین‌ها نداریم. اما برخی مانند ما هستند که علاقه مندند بدانند کارها چگونه کار می کنند.

Fogger بهترین دستگاه بخور و دستگاهی است که در بسیاری از خانه ها یافت می شود. و کسانی که از اولتراسونیک استفاده می کنند، به دلیل مزایایی که نسبت به مه پاش هایی که از فناوری های دیگر استفاده می کنند، بسیار محبوب هستند.

مه‌پاش‌های اولتراسونیک The Crux مه ایجاد می کنند. یک مبدل پیزوالکتریک با فرکانس تشدید ۱.۶ مگاهرتز است که ارتعاشات پرانرژی تولید می کند که باعث می شود آب به مه تبدیل شود. مبدل نوساناتی با فرکانس بالا در سطح آب ایجاد می کند. این باعث می شود که آب به بخار تبدیل شود. امواج فشاری با فشار بالا بر روی سطح آب ایجاد خواهند شد که باعث می شود مولکول های بخار در هوا رها شوند.

پیشنهاد مطالعه :برندهای معتبر تی شرت های کلاسیک

اندازه ذرات آب در مه کمتر از ۵ میکرون است. مه پاش های التراسونیک که بهترین دستگاه بخور است را نمی توان خشک کرد. آنها برای عملکرد به مقدار کافی آب نیاز دارند. آب باید دیونیزه یا تقطیر شود. یک سنسور داخلی وجود آب را تشخیص داده و صفحه مبدل را فعال می کند.

در این نوع از دستگاه، مبدل ارتعاش می‌کند و باعث می‌شود آب به قطراتی تبدیل شود که تبخیر شده و به ذرات مه تبدیل می‌شود. بر خلاف مه پاش های حرارتی یا حرارتی، مه ایجاد شده توسط مه پاش مافوق صوت سرد و مرطوب است. این مه پاش ها دستگاه های کوچکی هستند. بهترین دستگاه بخور یک آداپتور AC/DC خارجی برای منبع تغذیه دارند. آنها مقرون به صرفه هستند.

check the best incense burner zakoolacom 04

موارد استفاده از مه پاش مافوق صوت

مه پاش هر وسیله ای است که مه ایجاد می کند. معمولاً مه ایجاد شده حاوی یک ماده برای بخور صورت است. یک مه پاش یا مستر اولتراسونیک از آب برای تولید مه استفاده می کند. امواج مافوق صوت بر روی آب متمرکز شده و باعث می شود آب به گازی با احساس خشکی تبدیل شود. امروزه از این مه پاش ها برای ایجاد مه در کلوپ های رقص و همچنین در دکوراسیون منزل و محوطه سازی استفاده می شود.

با توجه به ظرفیت آنها برای ایجاد رطوبت بالا، می توان از آنها در اتاق های جوانه زنی یا گلخانه ها برای تقویت رشد گیاهان استفاده کرد. همیشه می توانید از یک رطوبت ساز برای کنترل و نظارت بر سطوح رطوبتی که توسط مه ساز اولتراسونیک حفظ می شود استفاده کنید.

واحدهای مه پاش از یک مبدل پیزوالکتریک استفاده می کنند که فرکانس تشدید آن در حدود ۱.۶ مگاهرتز است. این ارتعاشات پر انرژی در بهترین دستگاه بخور باعث می شود که آب به ابری شبیه مه تبدیل شود و در نتیجه مه ایجاد شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند کنسول بازی

این مه پاش ها از امواج اولتراسونیک برای تولید مه استفاده می کنند که از ذرات آب به اندازه کمتر از ۵ میکرون تشکیل شده است. این مه می تواند به کوچکترین فضاها نفوذ کند و در نتیجه احتمال وجود آب آزاد را از بین می برد. طراحی مدار مه پاش مافوق صوت چندان دشوار نیست.

آنها به عنوان بهترین دستگاه بخور قطعات متحرک بسیار کمی دارند و به شرایط دما و فشار خاصی نیاز ندارند. این نوع طراحی و کار مه‌پاش‌های اولتراسونیک آن‌ها را به وسیله‌ای کم هزینه و کم هزینه تبدیل می‌کند. علاوه بر این، نصب و استفاده از آنها آسان است. این در مورد ایجاد مه آب ساده بود. اگر مواد شیمیایی محلول را به آب اضافه کنید چه؟ آیا مه پاش هنوز هم مه ایجاد می کند؟

بهترین دستگاه بخور

این باعث می‌شود مه‌پاش اولتراسونیک، ماشینی فوق‌العاده باشد. از همان اصل تشکیل مه می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. محلول را به آب در مه پاش اضافه کنید و مه آن می تواند استفاده شود، محلول های غذایی را به آب اضافه کنید و می توانید گیاهان خود را با مواد مغذی درمان کنید.

اکنون، چیزی در مورد مه‌پاش هیدروپونیک اولتراسونیک به عنوان بهترین دستگاه بخور وجود دارد. این وسیله ای است که مه مغذی تولید می کند و در سیستم هیدروپونیک استفاده می شود. سیستم هیدروپونیک چیست؟ هیدروپونیک روشی برای کشت گیاهان با استفاده از محلول های غذایی است.

پیشنهاد مطالعه :چگونه بهترین هدفون دی جی را انتخاب کنیم

نقش مه پاش اولتراسونیک در باغبانی هیدروپونیک چیست؟ برای تولید غبار اکسیژن دار در ناحیه ریشه گیاهان استفاده می شود. ذرات آبی که تولید می کند حدود ۵-۱۵ میکرومتر اندازه دارند و توسط ریشه گیاهان جذب می شوند. مه پاش های هیدروپونیک اولتراسونیک به تسریع روند رشد گیاه کمک می کند. این سیستم های فوق العاده و دستگاه بخور را از طریق زاکولا خرید کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود