تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۳۰

بهترین دستگاه های رطوبت ساز

نویسنده : تیم محتوا

یک رطوبت ساز هوا به رطوبت محیط می افزاید و به تسکین پوست خشک و حتی تسکین علائم سرماخوردگی مانند گرفتگی بینی یا سرفه در شب و هنگام فصول خشک کمک می کند. اما اینها تنها مزایای مرطوب‌کننده نیستند. بهترین دستگاه های رطوبت ساز ، در واقع می‌تواند تنفس را آسان‌تر کنند تا با احساس آرامش و طراوت بیشتری از خواب بیدار شوید. برای خرید این تجهیزات کاربردی، می توانید به سراغ سایت آمازون بروید

دستگاه مرطوب کننده

چه به دنبال مرطوب‌کننده‌ای باشید که علائم آلرژی را بهبود بخشد، کودک خود را آرام کند یا به شما کمک کند بدون خارش چشم‌ها و گلو خارش به خواب بروید، در اینجا چند دستگاه مرطوب‌کننده معرفی شده اند. در اینجا همه چیز را از دستگاه‌های مرطوب‌کننده برای اتاق خواب شما گرفته تا دستگاه‌هایی که برای فضاهای بزرگ‌تر مانند کل آپارتمان در نظر گرفته شده است.

گزینه‌هایی از مرطوب‌کننده‌ها برای نوزادان و گیاهان ارائه شده است. این تجهیزات به شما کمک می کنند تا کیفیت هوای داخل خانه را حفظ کنید، از بهترین سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل گرفته تا تصفیه کننده هوا، رطوبت گیر و موارد دیگر بهره ببرید.

هر کدام بهترین دستگاه های رطوبت ساز از نظر سهولت استفاده و عملکرد، بصری بودن کنترل‌ها، ظرفیت مخزن و موارد مشابه ارزیابی شده اند. در اینجا لیستی از این تجهیزات ارائه می شود:

بهترین دستگاه های رطوبت ساز

مرطوب کننده التراسونیک هوشمند کلاسیک ۳۰۰S

قیمت: ۸۰ دلار در آمازون

مزایا و مشخصات:

  • آسان برای استفاده و پر کردن
  • سرعت رطوبت رسانی به هوای بالا
  • ابعاد ۹.۶ × ۷.۵ × ۱۳.۴ اینچ
  • وزن ۴.۳ پوند
  • ظرفیت مخزن آب ۶ لیتر
  • اندازه اتاق ۲۱۵ تا ۵۰۲ فوت مربع

این Levoit یکی از بهترین دستگاه های رطوبت ساز است که برای اتاق خواب ها و سایر مناطق بزرگ خانه مناسب خواهد بود. همچنین فضاهایی که به رطوبت اضافی نیاز دارند، مانند اتاق بازی یا اتاق نشیمن تا ۵۰۰ فوت مربع را نیز پوشش می دهد.

طبق گفته های این برند، می تواند تا ۶۰ ساعت در یک مخزن آب تنظیم شده در پایین ترین سطح رطوبت کار کند، به این معنی که نیازی نیست هر روز آن را دوباره پر کنید. مرطوب‌کننده‌های Levoit در طول تاریخ در تست‌های آزمایشگاهی بهترین عملکرد را داشته‌اند و امتیازات بالایی را برای سهولت استفاده به دست آورده‌اند.

این مدل نیز دارای یک مخزن شفاف با دهانه بزرگ در قسمت بالایی است که باعث می شود در صورت نیاز به راحتی آب اضافه کنید. همچنین دارای یک حالت خودکار است که سطوح مه را روی ۴۰ تا ۵۰ درصد یا سطوح رطوبت موردنظر شما تنظیم می کند.

برای کسانی که به دنبال اتصال خانه هوشمند هستند، این مرطوب‌کننده می‌تواند پس از راه‌اندازی آن در برنامه VeSync توسط Amazon Alexa یا Google Assistant به صورت صوتی کار کند. به علاوه، اگر می خواهید از آن برای رایحه درمانی استفاده کنید، به عنوان یکی از بهترین دستگاه های رطوبت ساز، یک سینی برای روغن های ضروری گنجانده شده است.

پیشنهاد مطالعه : آشنایی با بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی

مرطوب کننده Mistaire Enrichment

قیمت: ۴۰ دلار در آمازون

مزایا و مشخصات:

  • فشرده – جمع و جور
  • با کمترین میزان سرو صدا
  • کار با یک دکمه آسان برای استفاده است
  • ابعاد ۱۰.۹ x 9.2 اینچ ۶.۹ اینچ
  • وزن ۱.۳۵ پوند
  • ظرفیت مخزن آب ۱.۵ لیتر
  • اندازه اتاق تا ۲۴۵ فوت مربع

با داشتن بیش از ۱۰۰۰۰۰ بررسی در آمازون با میانگین امتیاز ۴.۴ ستاره، نادیده گرفتن این مرطوب کننده یکی به عنوان یکی از بهترین دستگاه های رطوبت ساز سخت است. نه تنها از طراحی شیک و صرفه جویی در فضا برخوردار است، بلکه عملکرد بی صدای آن ممکن است باعث شود فراموش کنید که در وهله اول از یک مرطوب کننده استفاده می کنید. خوشبختانه، یک ویژگی خاموش شدن خودکار وجود دارد که زمانی که سطح آب پایین است یا مخزن به درستی تنظیم نشده است، مفید است، اگرچه باید بتوانید آن را اجرا کنید.

بهترین دستگاه های رطوبت ساز

رطوبت ساز هوشمند  OasisMist 450S

قیمت: ۸۰ دلار در آمازون

مزایا و مشخصات رطوبت ساز:

  • دارای مه سرد و گرم
  • می توان از طریق برنامه یا دستیارهای صوتی سازگار کار کرد
  • استفاده و حمل آسان
  • دارای نازل دوگانه برای تنظیم جریان غبار
  • ابعاد ۱۰.۸ × ۶ اینچ ۱۱.۹۷ اینچ
  • وزن ۵.۳ پوند
  • ظرفیت مخزن آب ۴.۵ لیتر
  • اندازه اتاق ۲۱۵ تا ۴۳۰ فوت مربع

پیشنهاد مطالعه :لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

یکی دیگر از مرطوب‌کننده‌های هوشمند Levoit، این انتخاب فوق‌العاده بی‌صدا به عنوان یکی از بهترین دستگاه های رطوبت ساز خواهد بود. بر خلاف سایر مرطوب کننده ها، این دستگاه بسته به علائم یا زمان سال به شما امکان انتخاب بین مه گرم و سرد را می دهد.

همچنین دارای یک نازل دوگانه است تا بتوانید دقیقاً جایی که مه می رود را تنظیم کنید. در آزمایش ‌های انجام شده، کنترل سطوح رطوبت را با دکمه‌های لمسی پاسخ‌دهنده آسان دیده شده و مخزن ۴.۵ لیتری در طول شب به خوبی دوام می‌آورد. بهتر از همه، مخزن آب دارای طراحی از بالا پر شده با دهانه بزرگ است و به لطف دسته راحت حمل آن به سینک بسیار آسان خواهد بود.

همچنین از اینکه می‌توانید از طریق برنامه VeSync یا دستیارهای صوتی سازگار با دستگاه مرطوب‌کننده کار کنید و تنظیمات را برنامه‌ریزی کنید، لذت می‌برید.

بهترین دستگاه های رطوبت ساز

مزایای رطوبت ساز چیست؟

اضافه کردن بهترین دستگاه های رطوبت ساز به اتاق خواب یا هر اتاق دیگری در خانه، هوای خشک را با رطوبت بسیار مورد نیاز از بین می برد تا بتوانید سطح رطوبت ایده آل داخل خانه را بین ۳۰ تا ۵۰ درصد حفظ کنید. یکی از مهمترین فواید رطوبت ساز این است که به شما کمک می کند راحت تر نفس بکشید. اما این بدان معنا نیست که دستگاه های مرطوب کننده فقط برای مبتلایان به آسم یا کسانی که آلرژی دارند مناسب است.

به طور کلی، استنشاق بیش از حد هوای خشک می‌تواند منجر به خونریزی از بینی شود و تنفس را برای همه سخت کند. با افزودن رطوبت به هوا، می‌توانید به روان کردن راه‌های هوایی خشک، رفع گرفتگی بینی، تسکین سرفه‌های مداوم و حتی مبارزه با خروپف کمک کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بطری های آب فیلتردار

جمع بندی

انتخاب یکی از بهترین دستگاه های رطوبت ساز حتی می‌تواند با کاهش از دست دادن آب در پوست و جلوگیری از خارش یا ترک خوردن لب‌ها، احساس شادابی و طراوت بیشتری به شما بدهد. رطوبت سازی که ۳۰ تا ۴۰ درصد رطوبت را به هوا برمی‌گرداند، تمام سطوح در معرض دید شما را مرطوب می‌کند.

از آنجایی که پوست شما مرطوب تر است، جای زخم، چین و چروک و لکه های صورت کمتر دیده می شود. برای خرید این محصولات از آمازون و تحویل در ایران، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود