خرید بهترین لپ تاپ HP

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

اگر به دنبال نوت بوکی هستید که سبک و با قیمت مناسب باشد، یکی از بهترین لپ تاپ های HP ممکن است خرید مناسبی برای شما باشد. از این گذشته، آنها به اندازه رقبا قوی هستند و به همان اندازه کاربردی به نظر می رسند و در عین حال باعث صرفه جویی در هزینه می شوند.

به عنوان مثال، بهترین دستگاه‌ های قابل حمل HP می‌توانند با محبوب‌ ترین پیشنهادات اپل و دل همراه شوند. اما، آنها دارای یک برچسب قیمت مقرون به صرفه و عملکرد خوب هستند. ضمن آن که مانند هر لپ‌تاپ دیگری در بازار دارای ویژگی‌ های غنی بوده و تقریباً تمام جایگاه‌های مرتبط با رایانه را پر می‌کنند.

چه به یک Chromebook مقرون به صرفه نیاز داشته باشید، چه به یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ یا یک لپ‌تاپ تجاری، چیزی در مجموعه بهترین لپ تاپ های HP پیدا خواهید کرد که این کار را انجام دهد. همچنین می‌توانید مدل‌هایی را برای هر بودجه‌ای پیدا کنید.

بهترین لپ تاپ های HP

لپ تاپ های برتر اچ پی

HP Elite Dragonfly G2

نسل دوم HP Elite Dragonfly همچنان عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی را حفظ کرده است. لپ تاپ تجاری چشمگیر اچ پی با طراحی هوشمند، عمر باتری عالی و قدرت ۲ در ۱ بازگشته است. البته، اکنون قدرتمندتر از همیشه است و از تراشه‌های Core نسل یازدهم اینتل، گرافیک Intel Iris Xe و اکنون صفحه‌نمایش ۴K استفاده می‌کند که نسبت به مدل‌های Full HD قبلی خود ارتقاء یافته است. در اینجا چیزهای زیادی در بهترین لپ تاپ های HP برای دوست داشتن وجود دارد و ممکن است به همان اندازه که هر سازنده ای می تواند به لپ تاپ تجاری کامل تبدیل شود، نزدیک است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی سایت H&M

HP Spectre x360 یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ ها برای سال‌ ها بوده است. HP Spectre x360 (2021) اکنون با پردازنده های نسل یازدهم اینتل Core، که عملکرد مناسبی را بهبود می بخشد، و دارای گرافیک یکپارچه بهتر Intel Iris Xe است، بهتر از همیشه است.

این بهترین لپ تاپ های HP ، همچنان دارای طراحی بی‌عیب و نقص ۲ در ۱ و شاسی بکر است که این لپ‌تاپ‌ها به آن معروف هستند، به این معنی که HP Spectre x360 (2021) یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ است که تا کنون ساخته شده است و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد.

در حالی که مطمئناً گران است، شما از امکانات اضافی عالی مانند ویژگی های امنیتی فوق العاده و بلندگوهای Bang & Olufsen برخوردار هستید. اگر به زیبایی ظاهری و عملکرد و کیفیت کلی اهمیت می دهید، این بهترین لپ تاپ های HP برای شما مناسب است.

بهترین لپ تاپ های HP

HP Envy 14-eb0000na

eb0000na یک انتخاب ایده آل برای هر فرد حرفه ای است که می خواهد کمی عملکرد بیشتر از لپ تاپ خود داشته باشد. این محصول، نه تنها دارای گرافیک مجزا است، بلکه یک صفحه نمایش ۱۲۰۰p 16:10 نیز دارد که به شما صفحه نمایش بیشتری می دهد. همچنین، در حالی که چند اشکال در قابلیت‌های صفحه لمسی وجود دارد و دارای قیمت گزافی است، Envy در مجموع یک لپ تاپ قابل حمل عالی با قدرت زیاد، خنک‌کننده عالی و ظاهری است که با لپ تاپ های برتر مطابقت دارد و از بهترین لپ تاپ های HP به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین روغن آرگان

 HP ZBook Studio G7

یک لپ تاپ قدرتمند برای افراد خلاق و گیمرهای می باشد که دارای طراحی جذاب است. قدرت خام و بدنه سبک می توانند دست به دست هم بدهند. HP ZBook Studio G7 گواه این موضوع است. با این حال، نه تنها لوازم داخلی مناسب و شاسی آلومینیومی آن نیستند که مجموعاً کمتر از چهار پوند وزن دارند، بلکه نقاط اصلی فروش آن هستند. این لپ تاپ اچ پی ، ترکیبی از صفحه کلید و ماوس قوی و بلندگوهای عالی آن نیز ارزش زیادی به آن اضافه می کند. هر چند نادر باشند، در اینجا یکی از قوی‌ترین لپ‌تاپ‌هایی است که تا به حال آزمایش شده و این یک انتخاب عالی و بهترین لپ تاپ های HP برای حرفه ای های خلاق است که در حین حرکت به قدرت زیادی نیاز دارند.

 HP Envy 15 (2020)

HP Envy 15 (2020) ممکن است برای متخصصان خلاقی باشد که به دنبال فرار از Macbook Pro هستند. با این حال، تطبیق پذیری آن، به لطف همه گزینه های قابل تنظیم هنگام خرید، آن را برای استفاده های مختلف ایده آل می کند. خواه به دنبال یک اولترابوک با قیمت مناسب باشید یا یکی که بتواند با بازی مقابله کند، این بهترین گزینه است. می توان آن را برای داشتن مقداری رم و فضای ذخیره سازی جدی، تا یک Intel i9 و همچنین Nvidia GeForce RTX 2060 و صفحه نمایش زیبای ۴K ارتقاء داد. حتی در پیکربندی پیشرفته‌اش، با قیمت مناسبی عرضه می‌شود، مخصوصاً در مقایسه با محصولات مشابه دل یا اپل این بهترین لپ تاپ های HP است.

بهترین لپ تاپ های HP

 HP Chromebook 14

HP Chromebook 14 ممکن است به اندازه سایر کروم‌بوک‌ها قدرتمند نباشد، اما این لپ‌تاپ کوچک چند مشخصه عالی دارد که به آن کمک می‌کند جایگاه شایسته‌ای را در میان لپ‌تاپ‌های برتر HP حفظ کند. این Aces شامل ایجاد تعادل خوب بین فضای کافی صفحه نمایش و قابلیت حمل و همچنین یک صفحه کلید شگفت آور عالی  مناسب است.

HP Envy x360 15 (2021)

در میان بهترین لپ تاپ های HP برای مصرف‌کنندگان، HP Envy x360 15 (2021) تقریباً در یک کلاس قرار دارد، یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ که قدرت قابل‌توجه CPU و GPU را با طراحی زیبا و در عین حال قوی، نمایشگر خیره‌کننده ترکیب می‌کند.

در واقع، اگر نمی خواهید مبلغ زیادی خرج کنید، به سختی می توانید ارزش بهتری برای ۲ در ۱ پیدا کنید. مجموعه عظیمی از پورت‌های آن، ارزش آن را حتی بهتر می‌کند، استفاده از آن به عنوان تبلت راحت ترین گزینه نیست، اما حتی پریمیوم ترین رقبا هم بی نقص نیستند، بنابراین به راحتی می توان این لپ تاپ را تهیه نمود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ساعت های هوشمند

Omen 15 (2020))

عملکرد درجه یک در HP Omen 15 طراحی شده است. این لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند نه تنها دارای عملکردی قوی است، بلکه دارای تصاویر و ویژگی‌های عالی است تا بازی شما را به سطح بالاتری برساند. این که بهترین لپ تاپ های HP  است، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی درخشان و ضد انعکاس با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و وب‌کم داخلی، گواه این موضوع است. همچنین این لپ‌تاپ ارزش بهره‌وری و چندوظیفه‌ای را دارد که آن را برای استفاده روزمره در محل کار ایده‌آل می‌کند. اما، در بازی جایی است که واقعاً می درخشد. برای خرید این لپ تاپ های اچ پی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]