بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برای برخی از افراد، داشتن کمی موهای بدن اشکالی ندارد، اما بسیاری، به دنبال ساده ترین و راحت ترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد در خانه هستند. گزینه های مختلفی بهترین دستگاه های از بین برنده موهای زائد وجود دارد. البته تراشیدن زیر بغل و پاها در حمام می تواند ساده باشد، اگرچه موها بسته به سرعت رشد آنها ممکن است به سرعت برگردند. به همین دلیل است که مردم به بهترین دستگاه ­های لیزر موهای زائد خانگی به عنوان گزینه های حرفه ای تر روی می آورند.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه های لیزر موهای زائد

اگرچه دستگاه های لیزر خانگی می توانند نتایج بسیار موثری ارائه دهند، کارشناسان توصیه می کنند که کاربران نباید انتظار داشته باشند که با این روش حذف، یک شبه از شر موهای زائد بدن خلاص شود. با این درمان، ممکن است حذف کامل تمام موها امکان پذیر نباشد.

با نازک شدن موها، حذف کامل آنها دشوارتر می شود. برخی از دستگاه های خانگی ممکن است به طور خاص برای بدن یا صورت بر اساس اندازه قطعه دست یا سهولت استفاده در مکان های مختلف طراحی شوند استفاده از ابزار روی صورت باید به روشی فوق العاده دقیق باشد و توجه ویژه ای به جلوگیری از برخی نواحی مانند اطراف ابروها و به طور کلی ناحیه چشم شود.

چه به دنبال خرید یک ابزار حرفه ای در بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی باشید یا در مورد گزینه های جدید، برای رفع موهای زائد در خانه کنجکاو باشید، این دستگاه های توصیه شده توسط متخصصان، جزو ایمن ترین و موثرترین ابزارهایی هستند که کار را به خوبی انجام می دهند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدست ریزر در سال ۲۰۲۲

دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد IPL Silk Expert

این دستگاه که با قیمت ۳۵۰ دلار در آمازون به قروش می رسد، توصیه شده توسط متخصص پوست است که از فناوری IPL استفاده می کند و دارای حسگری است که درمان را بر اساس رنگ پوست شما تطبیق می دهد. حالت سر خوردن آن می تواند برای پوشاندن سطوح بزرگتر مفید باشد و همچنین شامل یک سر دقیق برای کمک به رسیدگی به نواحی کوچکتر است که دسترسی به آنها دشوار است، مانند صورت، خط بیکینی و زیر بغل را پوشش می دهد.

این دستگاه اولین دستگاهی است که عملاً با سرعت ثابت چشمک می زند و فقط با زدن دکمه، کار را ادامه می دهد و بهترین نتیجه را برای شما فراهم می نماید.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

انتخاب تخصصی لیزر موهای زائد SILK’N

این دستگاه دستی یکی از بهترین دستگاه­های لیزر موهای زائد خانگی است که در دست گرفتن و استفاده از آن آسان می باشد و از فناوری IPL برای از بین بردن موها استفاده می کند. از طریق تکرار سریع نبض‌ها، جلسات درمانی سریع و مؤثر در خانه ارائه می‌شود.

این بهترین و ساده ترین محصول رفع موهای زائد موجود است. ماندگاری بسیار طولانی داشته و فناوری عالی را در خود جای داده است. ضمن آن که اندازه محصول نیز عالی است و به سادگی در دست قرار می گیرد.

بهترین دستگاه لیزر MiSMON

این دستگاه محبوب IPL برای کسانی که رنگ پوست روشن تا زیتونی با موهای تیره دارند، بهترین است و از سه مرحله برای کاهش رشد موهای بدن در طول چند هفته استفاده می کند. این یکی از بهترین دستگاه ­های لیزر موهای زائد خانگی است که می توانید از آمازون خرید کنید. برای این منظور، کارشناسان زاکولا نیز شما را یاری می کنند.

پیشنهاد مطالعه :انواع پاور بانک های سامسونگ

انتخاب تخصصی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ۴X

این محصول که با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود، یک ابزار کاربردی برای حذف موهای زائد است. این ابزار از Tria یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار برای لیزر موهای زائد خانگی است و نوک آن به اندازه‌ای کوچک است که مناطقی را که دسترسی به آن سخت است را هدف قرار دهد.

این دستگاه از لیزر دایود، همان نوع لیزری است که بسیاری از متخصصان در مطب استفاده می کنند و برای هدف قرار دادن ریشه مو استفاده می نمایند. بخش دستی لیزر به اندازه‌ای کوچک است که می‌تواند خطوط پوستی مانند زیر بغل، ناحیه بیکینی یا حتی صورت را در خود جای دهد.

IPL Silk Expert Pro 3

این دستگاه که از بهترین دستگاه ­های لیزر موهای زائد خانگی است، با قیمت ۲۵۰ دلار در آمازون به فروش می رسد. این یک دستگاه براون با رتبه برتر دیگر است که در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد. فقط در نه دقیقه موها را از روی بازوها و پاهای شما از بین می برد و برای پوست های روشن تا زیتونی ایده آل است. برای بین لمس کردن، این ابزار حتی شامل یک تیغ دستی و یک سر دقیق می باشد. این دستگاه دارای چراغ های نشانگر است که به شما می گوید آیا می توانید از آن روی پوست استفاده کنید.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

Flash&Go Jewel Hair Removal Device

این دستگاه قابل تنظیم از Silk’n از فناوری HPL (نور پالس خانگی) برای به حداقل رساندن موهای ناخواسته بدن با هدف قرار دادن رنگدانه در ساقه مو برای غیرفعال کردن رشد بدون آسیب رساندن به پوست اطراف استفاده می کند. این دستگاه که با قیمت ۳۵۹ دلار در آمازون به فروش می رسد، یکی از بهترین دستگاه­ های لیزر موهای زائد خانگی است که می توانید تهیه کنید.

این یک دستگاه لیزر موهای زائد دوست داشتنی است که برای خنک کردن لایه بالایی پوست شما تا ۵۰ درجه فارنهایت کار می کند تا خطر سوختگی احتمالی را به حداقل برساند و دارای پنج سطح قدرت برای یک تجربه قابل تنظیم است. این دستگاه، ظاهری مجلل دارد و اندازه آن کوچک است تا بتوانید به سادگی موها را بردارید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف مدارس برای کودکان

دستگاه حذف موهای زائد Flash&Go Pro

این دستگاه با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می شود و یک ابزار حرفه ای HPL که برای از بین بردن موهای بدن و صورت شما ساخته شده است، دارای پنج سطح قدرت برای انجام کار با لمس یک دکمه است. می توانید برای خرید این محصولات از بهترین دستگاه­ های لیزر موهای زائد خانگی ، از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارشات خود را در آمازون و دیگر سایت های معتبر خارجی، نهایی کنید.

 

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]