بهترین هدفون های مخفی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

دستگاه‌های صوتی این روزها در اشکال و اندازه‌های مختلفی برای پاسخگویی به اولویت‌های مختلف عرضه می‌شوند. در حالی که برخی ممکن است هدفون هایی را بخواهند که برجسته باشند، برخی از افراد به دلایل خاص خود هدفون های مخفی را ترجیح می دهند.

انتخاب هدفون مخفی

هدفون های مخفی عمدتاً برای کسانی است که نمی خواهند در حال گوش دادن یا تماس گرفتن دیده شوند. اما، اینها همچنین برای کسانی که به سادگی می خواهند هدفون هایی بسیار سبک، ساده و قابل حمل برای استفاده روزانه داشته باشند، عالی هستند.

هدفون های مخفی

بهترین هدفون های مخفی

انتخاب بهترین هدفون می‌تواند مشکل باشد، زیرا نه تنها باید کوچک‌ترین هدفون را پیدا کنید، بلکه باید کاربردی نیز باشد. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد آنچه که باید به دنبال آن باشید آورده شده است:

پیشنهاد مطالعه :کاپشن های مردانه TACVASEN

NENRENT S570

هدفون های مخفی NENRENT S570 بسیاری از چیزها را به درستی و با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند. این هدفون ساده، مجزا و تکی است که کار را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب انجام می‌دهد و حتی برای افرادی با گوش‌های کوچک عالی است.

هدفون به راحتی سبک است و می تواند با اکثر اندازه های گوش جا بیفتد. با وجود اندازه کوچک، یک باتری ۶ ساعته دارد که در عرض ۱-۲ ساعت به طور کامل شارژ می شود. این می تواند بیشتر روز شما در دفتر کار دوام بیاورد و اندازه کوچک آن قابلیت حمل و ذخیره سازی آسان تر را فراهم می کند.

S570 دارای بلوتوث ۴.۱ است که اتصال چند نقطه ای دارد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا به ۲ دستگاه متصل شوند. مطمئناً یک ویژگی که می‌توانید در طول یک روز پرمشغله در محل کار از آن استفاده کنید. عملکرد هندزفری آن یکی از ثابت‌ترین و مفیدترین ویژگی‌های آن است که علاوه بر توانایی آن برای کمک به شما در انجام چند کار، گزینه ای عالی است.

شما می توانید هدفون های مخفی S570 را در سه رنگ بژ، مشکی و رزگلد تهیه کنید. رنگ بژ آن برهنه نامیده می‌شود که سایه روشن‌تری از رنگ است. برای کسانی که رنگ پوست روشن با رنگ هلویی دارند عالی است. این هدفون تنها دارای یک ایرتیپ است، اما بسته به محل راحتی شما می‌توان از آن با یا بدون آن استفاده کرد.

با این حال، هشدارهای صوتی مانند اعلان‌های برنامه، تماس‌ها، اعلان‌های باتری کم و پیام ها می‌توانند بیش از حد بلند باشند. متأسفانه، به نظر می رسد هیچ راهی برای تنظیم آن وجود ندارد. همچنین برای تماس ها بهترین نیست زیرا صدای میکروفون دارای نوسان است. ممکن است لازم باشد به هر کسی که در طرف دیگر تماس است هشدار دهید که گاه به گاه صدای انفجاری پخش شود.

هدفون های مخفی

GoNovate G11

هدفون های مخفی GoNovate G11 در مقایسه با S570 کمی بزرگتر است، اما رقیب خوبی برای هدفون مخفی مذکور است. با این حال، سبک تر از S570  است. به طور عمده، G11 به دلیل دکمه همه کاره قابل اعتماد خود مورد توجه است. این هدفون از بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می کند و پشتیبانی از چند نقطه با حداکثر دو اتصال را دارد.

همچنین، فقط در دو رنگ بژ و مشکی عرضه می شود. رنگ بژ آن تقریباً مشابه چیزی است که S570 ارائه می دهد، اما G11 دارای روکش مات است که به آن اجازه می دهد بافت و ظاهر پوست را بهتر تقریب کند. هدفون های براق بیشتر احتمال دارد نور را منعکس کنند و درخششی ایجاد کنند که ممکن است افراد متوجه آن شوند.

همچنین دارای دو گزینه ایرتیپ است که به کاربران این امکان را می دهد تا هدفون را بهتر در گوش خود قرار دهند. G11 می تواند تا ۶ ساعت کار کند اما شارژ سریع ندارد. این محصول دارای یک داک شارژ مغناطیسی مناسب و قابل حمل است که می توانید مستقیماً به هر پورت USB وصل کنید.

قبل از G11، GoNovate G10 وجود داشت. هدفون های مخفی G10 سبکتر و کوچکتر از جانشین خود است. با این حال، برخلاف G11، G10 شارژ مغناطیسی ندارد و فقط ۵.۵ ساعت بازی می کند. این دو همچنین به طور متفاوتی ساخته شده اند و G10 براق تر از G11 است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کرم نرم کننده مارک

AIYIBEN M2

AIYIBEN M2 ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه در این لیست باشد. با وجود قیمتی که دارد، هدفون دارای هر چیزی است که باید در هدفون های مخفی جستجو کنید. این کوچکتر از دو محصول قبلی ذکر شده در بالا است. با این حال، کمی سنگین تر است. در حالی که تغییر وزن زیاد نیست، اما پس از پوشیدن آنها در طول روز قابل توجه است.

این هدفون های مخفی همچنین دارای چهار گزینه رنگی براق سیاه، سفید، صورتی و سایه بسیار روشن بژ است. بر خلاف دیگران، رنگ بژ آن‌ها کم‌رنگ‌تر است و به قهوه‌ای روشن با رنگ زرد نزدیک‌تر می باشد. روکش براق آن می تواند نور را منعکس کند و توجه اطرافیان شما را به خود جلب نماید.

در داخل، هدفون از بلوتوث ۴.۱ استفاده می‌کند و حتی چند نقطه‌ای دارد. چیزی که یافتن آن در محدوده قیمت آن سخت است. می تواند تا ۶ ساعت موسیقی پخش کند اما شارژ سریع ندارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن میکروفون داخلی حذف نویز است. ورودی صدای واضح تری دریافت خواهید کرد و به نظر می رسد کیفیت صدا نسبت به قیمت آن نیز خوب است.

AIYIBEN همچنین دارای هدفون بلوتوث مونو دیگری به نام S530 است. این هدفون های مخفی قیمت پایین تری دارد. اما ظرفیت باتری کمتری نیز دارد و تنها ۲ ساعت پخش موسیقی دارد. همچنین دارای شکل قطره ای است که کمی بیرون گوش قلاب می شود. اگر هدفون های نامرئی می خواهید، AIYIBEN M2 همچنان انتخاب بهتری است.

در داخل جعبه سه گزینه ایرتیپ وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین تناسب را پیدا کنید. با وجود این، توانایی هدفون برای قرار دادن در گوش‌های کوچک نگران‌کننده است و با وجود استفاده از کوچک‌ترین ایرتیپ ها، هنوز هم می‌توانند بیفتند. همچنین در مورد کیفیت ساخت و دوام نیاز به بهبود دارد.

هدفون های مخفی

COOMAX Mini

COOMAX Mini کوچکترین و سبک ترین گزینه در این لیست است. اگر به دنبال یک وسیله ارتباطی هستید که مطمئناً نامرئی باشد، این وسیله ای است که باید به دنبال آن بروید. اندازه این هدفون در مقایسه با دیگر هدفون های مخفی است.

پیشنهاد مطالعه :خرید چاپگرهای سه بعدی 

آنقدر کوچک و سبک است که می تواند در نوک انگشت شما قرار بگیرد. همچنین به رنگ بژ می آید، اگرچه اهمیت چندانی ندارد. زیرا به اندازه کافی کوچک است که به طور کامل در گوش قرار می گیرد. برخلاف گزینه های قبلی، این هدفون از بلوتوث استفاده نمی کند و اتصال گیگاهرتز را انتخاب می کند.

این دستگاه دارای یک فرستنده و گیرنده سیمی و یک سیم پیچ القایی است که از طریق یک جک ۳.۵ میلی متری به تلفن شما و همچنین میکروفون تعبیه شده در سیم متصل می شود. برای خرید این هدفون های مخفی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]