خرید بهترین ماساژورهای سر

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هیچ چیز مانند ماساژ موهای سر، آرام بخش نیست. می توان گفت که ساده ترین لذت های زندگی را رقم می زند. این امکان وجود دارد که یک آرایشگر حرفه ‌ای، انگشتانش را هنگام کار بر روی موهای شما، از لای تارهای مو عبور ‌دهد که باعث ایجاد شادی و آرامش خاصی می‌ شود. این در حالی است که می توانید این حس را بدون استفاده از نوک انگشتان متخصص آرایشگر و تنها با خرید بهترین ماساژورهای سر بازسازی کنید.

ماساژور سر چیست

ماساژورهای پوست سر، ابزارهای دستی هستند که باعث می ‌شوند هر برنامه مراقبت از مو در سالن احساس شود. اگرچه، این فقط در مورد احساس خوب نیست. این برس‌ ها همچنین می‌توانند به بلند کردن تجمع پوست سر، رسوب شامپو و حمایت از گردش خون و شروع رشد موی سالم کمک کنند. در زیر بهترین ماساژورهای پوست سر که همه این کارها را انجام می دهند، آورده شده است.

بهترین ماساژورهای سر

بهترین ماساژورهای پوست سر

Jupiter Scalp Brush

این که از بهترین ماساژورهای سر است، دارای موهای نازک و انعطاف پذیر می باشد که به آرامی هرگونه آلودگی انباشته شده را از بین می برد. یا با حرکات دایره ای روی موهای خشک ماساژ دهید، یا از آن برای اسکراب در شامپو خود با ضربه های ملایم استفاده کنید. می توانید آن را با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید.

Mount Lai Jade Massaging Gua Sha Comb

تجربه ای واقعاً آرامش بخش را با این برس داشته باشید، زیرا یشم در طب سنتی چین (TCM) به دلیل توانایی آن در بیرون کشیدن انرژی منفی تبلیغ می شود. اگرچه، ممکن است بخواهید آن را برای استفاده خارج از حمام استفاده کنید. به خصوص پس از استفاده از روغن درمانی یا ماسک مو بسیار دوست ‌داشتنی است. با بهترین ماساژورهای سر ، پس از پوشاندن ساقه موها، ریشه‌هایتان را با حرکات سبک و دایره ‌ای شانه کنید. این محصول، با قیمت ۵۲ دلار به فروش می رسد.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل

Mount Lai Jade Massaging Gua Sha Comb

ماساژور Briogeo کاملاً تا کف دست شما قالب می‌گیرد و نوک‌های لاستیکی آن روی موها ملایم است. با این محصول، موها به راحتی در هنگام شانه کردن حرکت کرده و آرامش لازم را ایجاد می کند. فقط به یاد داشته باشید که از حرکات دایره ای کوچکتر استفاده کنید و از ضربه های بزرگ خودداری نمایید تا گره هایی در موهای خود ایجاد نکنید. این محصول، با قیمت ۱۸ دلار عرضه می شود.

Manta Mirror Brush

این که از بهترین ماساژورهای سر است، برای نازک‌ترین و ظریف‌ترین موها به اندازه کافی ملایم است. هر یک از موهای برس Manta دارای حرکت کامل ۳۶۰ درجه است، بنابراین هرگز به نقطه تنشی که باعث شکستگی می شود نمی رسد. این محصول را با قیمت ۳۲ دلار تهیه کنید.

بهترین ماساژورهای سر

Curltastic Shampoo Massage Brush

این محصول که یکی دیگر از ابزارهای کانتور است، به عنوان ماساژور برای فرها و کویل های ضخیم مناسب است. موهای بزرگ‌تر روی این برس به راحتی می‌توانند به رشته‌های متراکم‌تر نفوذ کنند و دوست‌داشتنی‌ترین ماساژی را که پوست سر شما می‌تواند حس کند، ارائه دهد. این برس را با قیمت ۱۶ دلار تهیه کنید

Yeamon Electric Hair Shampoo Brush

بگذارید این ماساژور برقی که از بهترین ماساژورهای سر است، همه کارها را برای شما انجام دهد. با سه حالت لرزش با فرکانس بالا برای تحریک ملایم پوست سر، نیازی نیست نگران شستشوی شدید آن باشید. به علاوه، ضد آب است، بنابراین می توانید همچنان از آن در زیر اسپری استفاده کنید. قیمت آن تنها ۱۶ دلار است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برندهای لباس ورزشی دخترانه

Vitagoods Scalp Massaging Shampoo Brush

یکی دیگر از گزینه های برقی این محصول است که برای به دست آوردن همان نتایج سوزن سوزن شدن پوست سر، لازم نیست از حرکات دایره ای استفاده کنید. این ابزار دستی است، بنابراین فشار را کنترل می‌کنید و در سه رنگ پوسته آب نباتی عرضه می‌شود. برس شامپو ماساژ پوست سر ویتاگودز با قیمت ۱۵.۹۹ دلار عرضه می شود.

GranNaturals Wooden Shampoo Brush

این اسکرابر پوست سر دارای موهای نرم و سیلیکونی است که به اندازه کافی بر روی پوست نرم هستند و در عین حال به اندازه کافی سفت هستند تا به طور موثر تجمع و کثیفی را از بین ببرند. به این معنی است که با بهترین ماساژورهای سر، پوست سر شما احساس نیرومندی و تمیزی کامل خواهد داشت و هرگز از بین نمی‌ رود. پس از ماساژ دوست داشتنی خود، حتی می توانید از ریشه تا نوک آن را برس بزنید تا به هدایت محصول اضافی از موهایتان و پایین آمدن زهکشی کمک کند. قیمت این محصول، ۱۰ دلار است.

Hairstory Scalp Brush

می توانید از این برس برای ماساژ روغن پوست سر برند Aceite de Moska استفاده کنید. شما حتی سلامت موهایتان را باور نخواهید کرد. این محصول ۱۶ دلار عرضه می شود.

بهترین ماساژورهای سر

مزایای استفاده از برس پوست سر

با استفاده از یک برس سر، از تمام مزایای منحصر به فرد ماساژ پوست سر به همراه چند مزیت خاص برای دوش گرفتن استفاده می کنید:

  1. پوست سر را تحریک می کند و رشد مو را تشویق می کند.

ترکیب برس ها و بهترین ماساژورهای سر به شل شدن پوست سر و افزایش لطافت کمک می کند. استرس باعث سفت شدن پوست سر و مانع از گردش خون و رشد مو می شود. با ماساژ منظم، می‌توانید این تنش را رها کنید و جریان خون را در آن ناحیه تشویق کنید که به نوبه خود، اکسیژن و مواد مغذی سالم برای مو را به فولیکول‌ها می‌رساند.

به همین دلیل است که ماساژ منظم پوست سر با رشد مو مرتبط است. موهای زیبا و قوی به گردش خون خوب، تغذیه مناسب و پوست سر سالم و انعطاف پذیر بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کیبوردهای بلوتوثی

  1. تجمع پوسته را حذف می کند.

این برس‌ها که از بهترین ماساژورهای سر هستند، می‌توانند به شل شدن تجمع پوست سر کمک کنند که باعث می‌شود آبکشی همه ضایعات راحت‌تر شود .- فقط یک لحظه وقت بگذارید و قبل از آبکشی موهای خشک خود را ماساژ دهید. برس های پوست سر به لایه برداری، حذف سلول های مرده پوست و تجمع محصولات از پایه فولیکول مو کمک می کنند.

  1. به نفوذ محصولات به پوست سر کمک می کند.

در حمام، برس ‌های مخصوص پوست سر می‌توانند به رسوب شامپو و ایجاد کف کمک کنند. البته، شامپوهای بدون سولفات هنوز مانند همتایان سنتی خود کف نمی‌کنند، اما بهترین ماساژورهای سر می‌تواند تا حدودی به ایجاد یک تجربه سودمند و پاکسازی کامل کمک کند.

و به لطف موهای نرم و انعطاف‌پذیر، برس‌های پوست سر نیز می‌توانند به درمان‌های قبل از شامپو، روغن‌ها، ماسک‌ها و غیره کمک کنند تا در فولیکول‌ها نفوذ نمایند. هنگامی که با روغن قبل از شامپو یا سرم استفاده می‌شود، برس‌های پوست سر به مواد فعال کمک می‌کنند تا به عمق بیشتری نفوذ کنند.  برای خرید بهترین ماساژورهای سر و بسیاری دیگر از محصولات زیبایی و آرایشی اورجینال و مارک، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]