خرید هارد دیسک دسکتاپ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر به دنبال افزایش فضای ذخیره سازی خود بدون صرف هزینه زیاد هستید، یکی از بهترین هارد دیسک ها را تهیه کنید. علی‌رغم این واقعیت که راه‌ حل‌های ذخیره‌ سازی سریع ‌تر و مطمئن ‌تری وجود دارد، هارد دیسک‌ها همچنان ابزارهای ارزشمندی هستند و به شما اجازه می‌دهند با هزینه کمتر، چیزهای بیشتری دریافت کنید.

این بدان معناست که با یک هارد دیسک، نه تنها جایگزین ارزان ‌تری برای بهترین SSD می‌شوید، بلکه ظرفیت ذخیره ‌سازی بیشتری را نیز با هزینه کمتر دریافت می‌کنید. هارد دیسک ها به قدری مقرون به صرفه هستند که یک هارد ۴ ترابایتی و یک SSD 1 ترابایتی در نهایت به همان قیمت تمام می شوند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ساندبارهای سامسونگ

از آنجایی که همه نمی توانند از سرعت خواندن و نوشتن سریع SSD ها به طور کامل استفاده کنند، منطقی تر است که به جای کیفیت به دنبال کمیت باشیم. برای بهترین راه حل ذخیره سازی با ارزش برای رایانه شخصی خود، می توانید بهترین هارد دیسک ها را انتخاب کنید.

اینها قابل اعتماد هستند و می توانند اسناد و پروژه های مهم شما را بازیابی، ذخیره و محافظت کنند. مهمتر از همه، می توانید بدون پرداخت هزینه بیشتر، ظرفیت ذخیره سازی بیشتری داشته باشید. مهم نیست که به دنبال یک هارد اکسترنال یا داخلی برای ارتقای بهترین رایانه بازی هستید، یکی از انتخاب های برتر، می تواند برای شما ایده آل باشد.

بهترین هارد دیسک ها

بهترین هارد دیسک سیگیت باراکودا

درایوهای Seagate BarraCuda نسبت گیگا بایت به دلار و مزایای سرعت عالی را برای افزایش آن ارائه می دهند. این دارای RPM بالا و ذخیره سازی با قیمت پایین است که از بهترین هارد دیسک ها به شمار می آید. تقریباً غیرممکن است که در مورد هارد دیسک‌ها بدون ذکر خط تولید سیگیت باراکودا صحبت کنیم.

این یک نیروی قابل محاسبه است و، سخت نیست که دریابیم چرا، درایوهای Seagate BarraCuda مزایای سرعت عالی را ارائه می دهند. مدل ۲ ترابایتی با ایجاد تعادل در عملکرد بالا و مقرون به صرفه بودن، به نقطه خوبی دست می یابد. از آنجایی که این درایو صفحات ۷۲۰۰ دور در دقیقه و داده‌های با چگالی بالا را ترکیب می‌کند، رایانه‌های مجهز به این درایو قادر خواهند بود داده‌ها را با سرعت فوق‌العاده‌ای بخوانند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ماساژورهای پا

بهترین هارد دیسک با ظرفیت بالا توشیبا X300

Toshiba X300 یک قهرمان با ظرفیت بالا و عملکرد بالا است که ارزش دیدن دارد. این که از بهترین هارد دیسک ها است، حتی اگر لپ‌تاپ‌هایش مانند گذشته محبوب نباشند، همچنان نام بزرگی در محاسبات است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

وقتی صحبت از هارد دیسک های برتر به میان می آید، Toshiba X300 قهرمانی با ظرفیت بالا و عملکرد بالاست که ارزش دیدن دارد. درایوهای X300 بدون کاهش عملکرد هستند. این درایوها همگی با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌چرخند و برای سرعت‌های بالاتر دارای ۱۲۸ مگابایت حافظه پنهان هستند.

بهترین هارد دیسک ها

بهترین هارد دیسک بازی WD VelociRaptor

با یکی از بهترین هارد دیسک ها ، WD VelociRaptor، می باشد. وقتی صحبت از بازی رایانه شخصی به میان می آید، بهتر است سریع باشید. بنابراین، اگر در برابر جذابیت یک SSD مقاومت کرده‌اید و به دنبال آن هستید که با یکی از هارد دیسک‌های عالی را انتخاب کنید، WD VelociRaptor باید بهترین گزینه شما باشد.

این درایو نه تنها سرعت چرخش فوق العاده ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه دارد، بلکه با ظرفیت تا ۱ ترابایت، آماده ذخیره سازی کتابخانه های بزرگ بازی هستند و امکانات فوق سریع به راه اندازی و بارگیری سریع بازی های شما کمک می کنند.

بهترین هارد دیسک مقرون به صرفه WD Blue Desktop

WD Blue یک انتخاب مناسب برای تقریباً هر نوع ساخت رایانه شخصی است که به دنبال هزینه کم و کیفیت مناسب است.  این که از بهترین هارد دیسک ها است، با طیف گسترده ای از گزینه های ذخیره سازی از ۵۰۰ گیگابایت کوچک تا ۶ ترابایت بزرگ، انتخاب مناسبی برای تقریباً هر نوع ساخت رایانه شخصی است که به بودجه محدود می شود.

بهترین ارزش از درایوهای بزرگتر حاصل می شود. آنها به ازای هر دلاری که خرج می کنید فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و اگر به دنبال کمی سرعت بیشتر هستید، مدل‌های ۷۲۰۰ دور در دقیقه نیز در دسترس هستند که با افزایش قیمت زیادی همراه نیستند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت دیزل Diesel

بهترین هارد دیسک هیبریدی Seagate Firecuda Desktop

SSD ها فوق العاده محبوب هستند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. اما، اگر به فضای ذخیره سازی سریع زیادی نیاز دارید و می خواهید هزینه کمی داشته باشید، هارد دیسک های هیبریدی یک گزینه عالی هستند. SeaGate FireCuda بهترین هارد دیسک ها ی هیبریدی موجود در بازار است.

این می تواند تا ۲ ترابایت داده را در خود جای دهد و سپس ۸ گیگابایت حافظه کش حالت جامد آن می آموزد که از کدام داده ها بیشتر استفاده می کنید تا بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. وقتی در نظر بگیرید که این درایو در ۷۲۰۰ دور در دقیقه می چرخد، این افزایش سرعت حتی جذاب تر است.

بهترین هارد NAS: Seagate IronWolf NAS

لازم به ذکر است که درایوهای Seagate IronWolf NAS قیمت بالایی دارند، اما قیمت آنها نسبت به یک هارد دیسک استاندارد با ظرفیتشان بسیار گرانتر نیست. با این حال، بهینه سازی NAS بومی آنها، باعث شده است که استفاده از آن را ارزشمند نماید. این درایوها می توانند با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه و بدون نگرانی از خرابی درایو کار کنند. در واقع، اگر یکی از بهترین دستگاه های NAS را برای کسب و کار یا خانه خود دارید، Seagate IronWolf NAS واقعا از بهترین هارد دیسک ها است.

بهترین هارد دیسک ها

بهترین هارد دیسک لپ تاپ سیگیت FireCuda Mobile

لازم به ذکر است که درایو هیبریدی ۲.۵ اینچی FireCuda سیگیت تعادل خوبی را ایجاد می کند. ارتقاء فضای ذخیره سازی در لپ تاپ می تواند دشوار باشد، زیرا هارد دیسک ها بسیار کوچکتر هستند. هارد دیسک های ۲.۵ اینچی چشمگیر زیادی وجود ندارد، زیرا هر چیزی سریع با نشانه گذاری جدی همراه است، اما درایو هیبریدی ۲.۵ اینچی FireCuda سیگیت تعادل خوبی ایجاد می کند.

این یک راه آسان برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی به لپ تاپ با بهترین هارد دیسک ها ارائه می دهد و در عین حال به لطف ۸ گیگابایت حافظه فلش سرعت آن را نیز افزایش می دهد. می توانید برای تهیه این هارد دیسک ها از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]