تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۱۴

خرید بهترین اتو مو

نویسنده : تیم محتوا

آیا به دنبال موهای صاف، براق و صاف هستید؟ اینها انتخاب های ما از بهترین اتو مو هستند. موهای صاف هرگز از مد نمی افتند، بنابراین بهترین اتوی مو که می توانید برای رسیدن به آن استفاده کنید نیز از مد نمی افتد. GHD و Cloud Nine نام های غالب در این بازار هستند، اما تعداد زیادی از برندها نوید صاف کردن فوق العاده براق و بدون وز را می دهند.

پیشنهاد مطالعه :راهنمای نحوه عملکرد ضمانت برگشت پول ایبی

اتوی موی مدرن

اتوی موی مدرن دارای تنظیمات حرارتی قابل تنظیم و فناوری محافظ است که برای کاهش آسیب در عین دستیابی به یک روکش صاف طراحی شده است. برخی از اتوها مخصوصاً برای موهای ضخیم، بلند، مجعد یا با بافت آفریقایی مناسب هستند، در حالی که مدل‌های شارژی دیگر برای حالت دادن در حرکت عالی هستند. همه کاره ترین مدل ها حتی برای ایجاد انواع سبک ها از پوکر مستقیم تا فرهای شل و موج های ساحلی طراحی شده اند.

برای کمک به شما در انتخاب بین همه این گزینه ها، در اینجا راهنمای ما در مورد بهترین اتو مو برای قفل های فوق العاده براق و سالم، صرف نظر از نوع موی شما، آورده شده است. از طرف دیگر، اگر می دانید به دنبال چه نوع صاف کننده ای هستید، نمونه های ارائه شده در آمازون را بررسی کنید.

بهترین اتو مو

اتو موها چگونه کار می کنند؟

تمام اتو موها با گرم کردن موها با استفاده از صفحات فلزی کار می کنند. این باعث می شود که پیوندهای هیدروژنی موجود در مو شکسته شود (فرآیندی که هنگام خیس شدن مو نیز انجام می شود). سپس ابزار صاف کننده پس از عبور از روی موها، آنها را صاف نگه می دارد.

مو با سرد شدن و اصلاح پیوندهای هیدروژنی این شکل جدید را حفظ می کند. اگر موها در حین خنک شدن به جای صاف نگه داشتن آن به دور بهترین اتو مو پیچیده شوند، در عوض موها حالت فر به خود می گیرند. صاف کننده هایی که صفحات آنها با مواد غیر فلزی مانند سرامیک یا تورمالین سنگ های قیمتی پوشانده شده اند، معمولاً به آرامی و یکنواخت گرم می شوند و ظاهری براق و براق ایجاد می کنند.

صفحات همچنین ممکن است با تیتانیوم پوشانده شوند که خیلی سریع گرم می شود. این امر علاوه بر کاهش زمان کلی مورد نیاز برای حالت دادن، مدت زمان قرار گرفتن مو در معرض گرما را کاهش می دهد.

چگونه از اتو مو استفاده می کنید؟

برای بهترین نتیجه، همیشه قبل از صاف کردن موها با بهترین اتو مو از خشک شدن کامل مو اطمینان حاصل کنید. موها را قبل از حالت دادن برش دهید و با یک محصول محافظ در برابر حرارت اسپری کنید تا آسیب حرارتی به حداقل برسد (این به ماندگاری بیشتر مدل انتخابی شما نیز کمک می کند).

از لایه‌های پایینی مو نزدیک گردن شروع کنید و در قسمت‌های کوچک به سمت تاج بروید (یک اینچ اندازه مناسبی برای هدف‌گیری است). با تمرین، باید بتوانید روتین صاف کردن خود را به کمتر از ۳۰ دقیقه کاهش دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین میکروفون های گیمینگ

از کدام تنظیم دما باید استفاده کنید؟

مانند اتوی لباس‌های شما، بهترین اتو مو اغلب دارای تنظیمات حرارتی قابل تنظیمی هستند که اجازه می‌دهند دمای گرم‌تر به موهای با بافت ضخیم‌تر و متراکم‌تر نفوذ کنند. با این حال، هنگام انتخاب یک تنظیم گرما احتیاط کنید، زیرا گرمای بیشتر می تواند موهای نازک را شکننده و حتی بشکند و حتی انواع موهای ضخیم و مجعد فقط به دمای کمی بالاتر نیاز دارند.

پروتئین کراتین که موهای شما را می سازد در دمای ۲۳۳ درجه سانتیگراد شروع به ذوب شدن می کند. صفحات می توانند در دماهای پایین تر به نتایج مطلوبی دست یابند، بنابراین اگر موهای خود را اغلب صاف می کنید، ممکن است بخواهید کمی بیشتر برای ابزاری که می تواند به طور موثر در تنظیمات خنک تر استفاده شود، هزینه کنید. این باعث آسیب کمتر گرمایی می شود.

بهترین اتو مو

چه اندازه صفحات گرمایش برای شما بهتر است؟

اگر موهای بلند، ضخیم یا مجعد دارید، صفحات بزرگ (هر چیزی بزرگتر از یک اینچ ضخامت) برای سبک کردن موهای زیاد عالی هستند. اما شما نمی توانید به اندازه کافی فر و استایل با این ها انجام دهید. صفحات بهترین اتو مو حدود یک اینچ برای فر کردن و فرم دادن به موها و برای بسیاری از انواع دیگر مو بسیار بهتر است.

موهای کوتاه با صفحات نازک تر، هر چیزی که عرض آن کمتر از یک اینچ است، بهترین حالت را پیدا می کند، که برای ارائه دقت مورد نیاز عالی هستند.

پیشنهاد مطالعه :نحوه خرید از سایت علی بابا

به چه ویژگی های دیگری باید توجه کنید؟

اگر نمی خواهید در کنار پریز برق گیر بیافتید، یک کابل بلند موهبتی است، به خصوص اگر در نزدیکی آینه شما پریز نباشد. برخی از مدل‌های ارزان‌تر دارای سیم‌های کمتر از ۲ متر هستند، در حالی که مدل‌های سطح بالا دارای کابل‌هایی با طول حرفه‌ای ۴ متر هستند.

اگر می توانید، یک طناب چرخشی نیز تهیه کنید. برخی از آن‌ها تا ۳۶۰ درجه می‌چرخند که می‌تواند هنگام تلاش برای حالت دادن به قسمت‌هایی از سر که دسترسی به آن‌ها سخت است، تفاوت ایجاد کند. اگر می خواهید فر، موج و تکان ایجاد کنید، به دنبال صاف کننده هایی با لبه های خمیده باشید، زیرا می توانید موهای خود را در اطراف بدنه اتوها شکل دهید.

برخی از اتوها پس از مدت زمان معینی از عدم فعالیت (معمولاً ۳۰ دقیقه) به طور خودکار خاموش می شوند، که خطر آتش سوزی تصادفی را تا حد زیادی کاهش می دهد، و به خصوص اگر فراموش کنید که ابزار را به صورت دستی خاموش کنید، بسیار خوب است. برای کسانی که اغلب عجله دارند، گرم شدن سریعتر خبر خوشایند خواهد بود.

بهترین اتو مو

انتخاب اتو موی مناسب

برای بتوانید بهترین اتو مو را برگزینید، بهتر است به دسته بندی های مختلف در آمازون سر بزنید و مطابق با بودجه و مدلی که نیاز دارید، اتوی مناسب را برای موهای خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود