بهترین کیف گوشی چرم اصل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین کیف گوشی چرم اصل

پس از خرید یک آیفون جدید، آخرین چیزی که نگران کننده خواهد بود این است که از روی سهل انگاری آن را رها کنید و به آن آسیب بزنید. به همین دلیل است که تهیه و خرید بهترین کیف  گوشی چرم اصل همیشه یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. در میان قاب های گوشی، چرم جایگزین فوق العاده ای است که حتی با استفاده زیاد نیز زیبا به نظر می رسد. بنابراین چه به دنبال یک قاب مینیمالیستی و ساده باشید یا یک گزینه جدید MagSafe-ready برای اتصال لوازم جانبی می خواهید، می توانید یک قاب چرمی آیفون برای خود در آمازون پیدا کنید.

بهترین قاب های چرمی آیفون

در اینجا بهترین قاب های چرمی آیفون بدون ترتیب خاصی ذکر شده است.

پیشنهاد مطالعه : عینک آفتابی بلوتوثی

کیس های آیفون ANSON CALDER

طیف وسیعی از قاب‌های آیفون Anson Calder با طراحی‌های بسیار باریک، برای حمل روزمره مناسب است. ساختار پوست گوساله فرانسوی آنها نرم و لطیف است. این پوشش با کیفیت بالا ظرف چند ماه پتینه ای غنی ایجاد می کند.

قاب آیفون ۱۳ Ansoncalder با MagSafe

با سه رنگ برای انتخاب، می توانید با این قاب در لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل، ظاهر گوشی خود را شخصی سازی کنید. همچنین، عملکرد MagSafe در قاب‌های آیفون ۱۳ به شما امکان می‌دهد آن‌ها را با یک کیف پول کارت منطبق جفت کنید.

به‌علاوه، اگر از مدل قدیمی‌تری آیفون استفاده می‌کنید، Anson Calder دارای قاب‌های چرمی است که به نسخه ۷ بازمی‌گردد.

کیف چرمی اپل آیفون با MAGSAFE

آیا جای تعجب است که اپل یکی از بهترین قاب های چرمی آیفون را بسازد؟ این اوج سبک آیفون است، با طراحی مینیمالیستی که به زیبایی با طیف رنگارنگی از گزینه ها جفت می شود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پدهای گرمایشی

قاب چرمی اپل آیفون ۱۳ با MagSafe

فناوری MagSafe به شما امکان می دهد لوازم جانبی و رنگ ها را برای شخصی سازی دستگاه خود ترکیب و مطابقت دهید و شارژ بی سیم را سریع و آسان می کند. اگر به دنبال ماندن در نمونه های اپل هستید، این گزینه ای عالی در لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل بهترین راه برای رفتن است.

قاب های آیفون MUJJO فول چرمی

فقط یک مشکل در مورد قاب‌های چرمی مجهز به MagSafe وجود دارد: استفاده از لوازم جانبی به مرور زمان بر روی چرم اثر می‌گذارد. اگر به دنبال راهی برای نگه‌داشتن کارت‌های خود بدون استفاده از MagSafe هستید، یک قاب چرمی آیفون از Mujjo یک جایگزین عالی است.

کیف پول چرمی Mujjo

کیف‌های چرمی مشکی یا برنزه آن‌ها به خوبی روی گوشی شما قرار می‌گیرد و فقط چند کارت ضروری را در خود جای می‌دهد. این طراحی باریک حجم کلی را کاهش می دهد و آنها را به انتخابی عالی برای حمل روزمره تبدیل می کند.

اما حتی اگر به کیف پول کارتی روی تلفن خود نیاز ندارید، Mujjo  قاب ‌های چرمی تخت را از چرم زیبا با بافتی چسبناک در میان لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل انتخاب کنید.

کیف های آیفون چرمی HARBER LONDON

هنگامی که می خواهید پوشش گوشی هوشمند خود را دقیق تر کنید، Harber London را در نظر بگیرید. آنها طیف گسترده ای از انواع قاب ها را دارند که در ترکیب رنگ های دلپذیر موجود است و از چرم تمام دانه با کیفیت بالا ساخته شده است.

قاب باریک آیفون هاربر لندن

می ‌توانید از میان یک کیف باریک، یک قاب با درب مغناطیسی با پوشش کامل، یک کیف باریک جیب ‌دار یا یک سازمان‌ دهنده کیف پول با اندازه کامل انتخاب کنید. این محصولات که از بهترین کیف  گوشی چرم اصل است، دارای لبه‌های صاف و گرد بوده و برای گرفتن راحت است.

کیف چرمی آیفون BELLROY

اکثر قاب های چرمی موجود در بازار برای مدل های جدیدتر آیفون ساخته شده اند. اگر به آیفون SE، ۷ یا ۸ خود پایبند هستید اما همچنان می‌خواهید یک قاب چرمی زیبا داشته باشید، Bellroy شما را پوشش می‌دهد. قاب‌های آیفون چرمی مقرون‌به‌صرفه آن‌ها از چرم مورد تایید محیط‌زیست ساخته شده‌اند و دارای روکش میکروفیبر نرم و لبه‌های صاف برای حداکثر راحتی هستند.

کیف چرمی زینی برای آیفون

اکثر قاب های چرمی آیفون با یک پوسته پلاستیکی سخت ساخته می شوند و سپس با چرم پوشانده می شوند. این خیلی خوب است. اما اگر می‌خواهید یک قاب چرمی کاملاً محکم برای گوشی خود از میان لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل داشته باشید، Saddleback  تنها انتخاب ممکن است.

کیف چرمی Boot Seddlebackleather iPhone 12

قاب‌های چرمی ضخیم آن‌ها کاملاً از چرم درجه یک ساخته شده‌اند و بیشترین قابلیت پتینه‌کاری را نسبت به تمام قاب‌های موجود در این لیست را دارند.

یک چیز خوب در مورد این قاب‌های چرمی بوت این است که گوشی شما را با مواد چرمی ضخیم زیادی احاطه کرده‌اند و ضربه‌گیری عالی را ارائه می‌کنند.

کیف چرمی مدرن نومد کالا

Nomad Goods  سه گزینه متمایز برای قاب های چرمی آیفون خود ارائه می دهد: یک پوسته چرمی بسیار نازک، یک قاب چرمی براق و باریک، و یک برگه بزرگ چرمی است که امکان ذخیره کردن کارت ها و وجه نقد را دارد.

پوست چرم Nomadgoods

در لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل این کیف با پوست چرم منحصر به فرد ترین پیشنهاد می شود. ظاهر اصلی آیفون را حفظ می‌کند، اما امکان توسعه یک پتینه را فراهم می نماید تا سبکی شخصی‌سازی شده به آن بدهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید مجموعه روغن های معطر

قاب های چرمی بلک بروک BARLOW با MAGSAFE

قاب ‌های چرمی برند بلک ‌بروک، دارای طراحی ساده و ظریفی است که آن را مشخصات کاربردی ترکیب کرده و با قیمت مناسب ارائه می کند.

قاب پشتی کاملا چرم بارلو با MagSafe

این قاب‌های گیره‌دار در لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل به راحتی روی گوشی شما اعمال می‌شوند، در ۹ رنگ زیبا و درخشان هستند و دارای لبه‌ای برآمده می باشند که تضمین می‌کند صفحه‌نمایش شما حتی اگر صاف روی صورتش بیفتد، محافظت می‌شود. همه اینها علاوه بر عملکرد MagSafe داخلی از طریق آرایه ای از آهنرباهای نئودیمیم است.

Senacases WalletSkin برای iPhone 13 Pro Max

با شروع یک پوسته چرمی تمام دانه ساده اما زیبا، می‌توانید یکی از چند مدل کیف پول را از یک آستین بسیار مینیمالیستی و باریک به یک «جعبه کتاب کیف پول» با اندام کامل اضافه کنید. اگر به‌دنبال قاب کامل می‌گشتید و هنوز آن را در این لیست ندیده‌اید، پنج صفحه گزینه Sena را برای ذخیره‌سازی و راه‌حل حفاظت ایده‌آل برای گوشی خود بررسی کنید.

اگر به دنبال تهیه یک قاب برای آیفون جدید خود در لیست بهترین کیف  گوشی چرم اصل هستید، چرم انتخاب محکمی است که با افزایش سن بهتر به نظر می رسد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]