خرید بهترین کیبورد گیمینگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هنگام خرید بهترین کیبورد گیمینگ ، سخت است که با همه گزینه ها و سوئیچ های موجود در بازار دچار سردرگمی نشوید. برخی از مدلها از سوئیچ های مکانیکی استاندارد استفاده می کنند، در حالی که سایر شرکتها کلیدهای خود را ایجاد می کنند. به طور کلی، صفحه کلید مکانیکی برای بازی بهتر است، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد.

بهترین صفحه کلید بازی پاسخگو و قابل اعتماد بوده و احتمالاً با چراغ های RGB پوشانده شده است. مهم است که آن را مناسب برای میز کار خود انتخاب کنید. علاوه بر ماوس بازی، شما بیش از هر سخت افزار دیگری روی میز خود با صفحه کلید بازی خود تعامل خواهید داشت.

بهترین کیبورد گیمینگ

صفحه کلیدهای بازی

البته باید اشاره کنیم که چیزی به نام صفحه کلید مخصوص بازی وجود ندارد. زیرا ترجیحات از گیمر به گیمر متفاوت است. تعداد گزینه هایی که این روزها برای بهترین کیبورد گیمینگ در اختیار دارید می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. حتی سوئیچ های صفحه کلید در همه رنگ ها و انواع مختلف عرضه می شوند، به این معنی که ممکن است بخواهید در مورد بهترین سوئیچ های مکانیکی صفحه کلید بررسی های بیشتری داشته باشید.

سپس لازم است تصمیم بگیرید که یک صفحه کلید ۶۰٪ بدون کلید استفاده می کنید یا یک صفحه کلید با اندازه کامل و دارای کنترل های رسانه ای را درخواست دارید. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه می خواهید، می توانید مشاوره های لازم را از زاکولا دریافت کنید. کارشناسان زاکولا به شما کمک می کنند تا بهترین کیبورد گیمینگ را متناسب با نیازهای خود و در بهترین مارک خرید کنید. در این جا بهترین صفحه کلیدهای بازی را معرفی کرده ایم تا نیازها و خواسته های بیشتر گیمرها را برآورده کند.

پیشنهاد مطالعه :ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

بهترین کیبورد گیمینگ ۲۰۲۱

کیبورد گیمینگ Corsair K100 RGB Optical

این بهترین صفحه کلید بازی که می توانید از آمازون با قیمت ۱۸۹.۹۹ خرید نمایید. این کیبورد، دارای سوئیچ Corsair OPX در اندازه کامل با نور پس زمینه RGB است. وقتی می خواهید فراتر بروید و کیبورد خود را به بهترین و مطلوب ترین حالت ارتقاء دهید، سخت است که یک گزینه برتر از Corsair K100 RGB پیدا کنید.

این یک صفحه کلید بزرگ است. اما از نظر ویژگی ، K100 RGB همه چیز به خوبی در آن طراحی شده است. کنترل های رسانه ای اختصاصی و عبور USB ، روشنایی RGB را در خود دارد. ضمن آنکه پاسخ های کلیدی عالی هستند و پخش مناسب کلیدها برای اکثر اندازه های دست طراحی شده است که در لیست بهترین کیبورد گیمینگ می باشد.

یک کلیک لمسی رضایت بخش بر روی هر فشار نیز تعبیه شده است. در حالی که همه اینها کاملاً واضح به نظر می رسد، نشان می دهد که K100 RGB اصول اولیه و همچنین موارد اضافی شیک را در نظر می گیرد.

بهترین کیبورد گیمینگ

Mountain Everest Max

این از بهترین صفحه کلید بازی مدولار است که با سوئیچ Cherry MX قرمز ، آبی ، قهوه ای ، نقره ای در اندازه کامل یا TKL با نور پس زمینه RGB طراحی شده است. صفحه کلید بازی Mountain Everest Max انعطاف پذیری لازم را داشته است. ماژول numpad متصل به مغناطیسی می تواند به هر دو طرف پایه مکانیکی TKL متصل شود و کاملاً قابل تعویض است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین میکروفون های USB

Razer Cynosa Chroma

این محصول با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در آمازون ارائه می شود که با رابط USB سیمی و نور پس زمینه صفحه کلید RGB همراه است. اگر حتی کلیدهای غشای مکانیکی برای شما مناسب نیستند و شما نیاز به تجربه تایپ یا بازی با غشای کامل دارید، Razer Cynosa گزینه ای مناسب برای شما است.

Cynosa دارای برخی از بهترین کلیدهای غشایی با مشخصات کم است که با قیمت مناسب، یکی از مقرون به صرفه ترین صفحه کلیدهای بازی موجود است. اگرچه ممکن است برخی از کیبوردهای بازی در این روزها فاقد برخی از ویژگی ها مانند استراحت مچ دست یا کنترل های رسانه ای باشد، اما دارای روشنایی RGB Razer است که می تواند به صورت کلیدی برنامه ریزی شود یا بر اساس مناطق اعمال شود.

این به عنوان بهترین کیبورد گیمینگ ، یک صفحه کلید محکم ، بدون حاشیه و با ظاهر زیبا است که بهترین گزینه غشایی در طیف وسیعی است . نسخه افزایشی Cynosa نیز موجود است.

بهترین کیبورد گیمینگ

کیبورد گیمینگ G.Skill KM360

این یکی از مقرون به صرفه ترین صفحه کلید مکانیکی که عرضه شده است. مشخصات فنی آن شامل سوئیچ Cherry MX Red در اندازه TKL با چراغ های سفید است که با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در آمازون عرضه می شود. می توانید برای خرید آن از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارش خود را در ایران دریافت کنید.

در حال حاضر تمایل به صفحه کلیدهای بازی بالای ۲۰۰ دلار در بازار وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که کیبوردهای سوئیچ مکانیکی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب تری در دسترس نیست. اغلب این گزینه های مقرون به صرفه تر را پیدا می کنید که سوئیچ های ارزان قیمت را از سایر تولیدکنندگان ارائه می دهد، اما G.Skill KM360 با سوئیچ خطی کلاسیک Cherry MX Red عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید تجهیزات ژیمناستیک

این محصول به عنوان بهترین کیبورد گیمینگ ، شناخته شده است که می توان گفت LED های سفید روی این برد G.Skill درخشان ترین روشنایی هایی هستند که می توانید داشته باشید. این برد TKL اساسی است، اما آنچه انجام می دهد، بسیار خوب عمل می کند. این دستگاه محکم بوده ، خوب ساخته شده و قابل اعتماد است و بسیار مناسب نیز به نظر می رسد. هیچ استراحت مچ ، هیچ کنترل رسانه ای وجود ندارد، اما می تواند گزینه ای مناسب برای بازی های هیجان انگیز شما باشد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]