تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۱۰

بهترین هارد دیسک های گیمینگ

نویسنده : تیم محتوا

بهترین هارد دیسک های گیمینگ

بهترین هارد دیسک های گیمینگ برای ذخیره سازی طولانی مدت به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. یک هارد دیسک که به عنوان HDD نیز شناخته می‌شود، عملکردی مشابه بهترین SSD در اختیار شما قرار نمی‌دهد، اما آنچه از نظر سرعت کم است، از نظر ظرفیت و قیمت آن را جبران می‌کند.

خرید هارد دیسک بازی

با توجه به اینکه بسیاری از بهترین هارد دیسک‌ها بهترین هارد اکسترنال نیز هستند، شما گزینه‌های زیادی دارید، مهم نیست که کدام را می‌خواهید انتخاب کنید. ما بهترین هارد دیسک های گیمینگ موجود در بازار را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم هارد دیسک مناسب را با توجه به نیازها و بودجه خود بیابید.

 سیگیت باراکودا

در حالی که می‌توانید ظرفیت‌های کوچکی به اندازه ۵۰۰ گیگابایت داشته باشید، مدل ۲ ترابایتی با متعادل کردن کارایی بالا و مقرون به صرفه بودن به نقطه‌ی خوبی دست می‌یابد. از آنجایی که این درایو صفحات ۷۲۰۰ دور در دقیقه و داده‌های با چگالی بالا را ترکیب می‌کند، بنابراین رایانه‌های مجهز به این بهترین هارد دیسک های گیمینگ می‌توانند داده‌ها را به همان سرعتی که شما با یک HDD دریافت می‌کنید بخوانند.

با ضمانت محدود ۵ ساله سیگیت، می توانید انتظار داشته باشید که دوام زیادی از این هارد دیسک ها بدست آورید. متأسفانه آن‌ها به اندازه یک NAND SSD سریع نیستند، اما با گزینه‌های حداکثر ۱۴ ترابایت، نمی‌توانید از ظرفیتی که یک هارد دیسک مانند سیگیت باراکودا در اختیار شما قرار می‌دهد، غلبه کنید.

دسکتاپ وسترن دیجیتال آبی

وسترن دیجیتال تقریباً به همان اندازه که یک برند HDD شناخته شده است، مطرح است. حتی امروزه، هارد دیسک های فوق العاده را برای ذخیره سازی طولانی مدت با قیمت های عالی ارائه می دهد. در هیچ کجا این مورد بیشتر از خط تولید هارد دیسک های WD Blue نیست.

با طیف گسترده ای از گزینه های ذخیره سازی از ۵۰۰ گیگابایت کوچک تا ۶ ترابایت بزرگ، WD Blue یک انتخاب مناسب برای تقریباً هر نوع ساخت رایانه شخصی است که به بودجه محدود می شود. بهترین عملکرد را در درایوهای بزرگتر شاهد خواهید بود. بهترین هارد دیسک های گیمینگ به ازای هر دلاری که خرج می کنید، فضای ذخیره سازی بیشتری به شما می دهند.

اگر به دنبال کمی سرعت بیشتر هستید، مدل های ۷۲۰۰ دور در دقیقه نیز در دسترس هستند که با افزایش قیمت زیادی همراه نیستند. مانند هر HDD، یک SSD سرعت بهتری به شما ارائه می دهد، بنابراین بهترین شرط شما در اینجا این است که قطعاً به دنبال ظرفیت و ارزش باشید، که قدرت واقعی این درایوها است.

پیشنهاد مطالعه : خرید لباس های پاییزه از آمازون

Seagate Firecuda Desktop

در حالت کلی،SSD ها محبوب فوق العاده ای دارند. اگر به فضای ذخیره‌سازی سریع زیادی نیاز دارید و صندوق پول نقد ندارید، هارد دیسک‌های هیبریدی گزینه‌ای عالی هستند، مخصوصاً برای بازی یکی از بهترین هارد دیسک های هیبریدی که می توان در بازار یافت، SeaGate FireCuda  است.

بهترین هارد دیسک های گیمینگ می توانند تا ۲ ترابایت داده را در خود جای دهند و سپس ۸ گیگابایت حافظه کش حالت جامد آن می آموزد که از کدام داده ها بیشتر استفاده کنید تا بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. وقتی در نظر بگیرید که این درایو با دور ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد، این افزایش سرعت حتی شیرین‌تر است، بنابراین بهترین‌ها را از هر دو دنیا دریافت می‌کنید.

بهترین هارد دیسک های گیمینگ

Seagate IronWolf NAS

کمی تاسف آور است که درایوهای Seagate IronWolf NAS قیمت بالایی دارند، اما قیمت آنها نسبت به یک هارد دیسک استاندارد با ظرفیتشان بسیار گرانتر نیست. با این حال، بهینه سازی NAS بومی آنها این هزینه کاملاً ارزش آن را دارد.

این درایوها قادرند با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه ۲۴/۷ بدون نگرانی در مورد خرابی زودهنگام درایو کار کنند و اگر یکی از بهترین دستگاه های NAS را برای کسب و کار یا خانه خود دارید، Seagate IronWolf NAS واقعا بهترین هارد دیسک های گیمینگ برای شماست.

با ظرفیت درایو تا ۲۰ ترابایت، با درایوهای IronWolf NAS سیگیت، فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به هر جای دیگری دریافت خواهید کرد، که این امر به ویژه برای ذخیره‌سازی ویدیویی و چندرسانه‌ای طولانی‌مدت مناسب است.

با این حال، این درایوی نیست که بخواهید برای ذخیره‌سازی روزانه برنامه‌ها و فایل‌ها از آن استفاده کنید، زیرا سرعت دسترسی تصادفی در یک هارد ۲۰ ترابایتی به همان اندازه که تصور می‌کنید وحشتناک است

پیشنهاد مطالعه : خرید از والمارت

WD My Book

هارد دیسک های کنسول های بازی به سرعت با کتابخانه های عظیم پر می شوند. مانند لپ‌تاپ‌ها، مسیر ارتقا برای هارد دیسک‌های ۲.۵ اینچی چندان عالی نیست، اما اینجاست که یک درایو خارجی وارد می‌شود. WD My Book  تعادل شگفت‌انگیزی بین فضای ذخیره‌سازی و قیمت ایجاد می‌کند و فضای کافی را برای کتابخانه‌های بزرگ بازی فراهم می‌کند.

با استفاده از USB 3.0، ممکن است به سرعت ارتقاء درایو داخلی نباشد، اما بازی ها را اجرا می کند و فضای ذخیره سازی بیشتری را با نرخ ارزان تری ارائه می دهد. بهتر از همه، این که یکی از بهترین هارد دیسک های گیمینگ و یک هارد دیسک اکسترنال است، می توانید همه بازی های مورد علاقه خود را در حال حرکت دنبال کنید.

اگر روی یک پروژه بزرگ کار می کنید که به درجه خاصی از قابلیت حمل نیاز دارد، Western Digital My Book نیز به دلیل ظرفیت زیاد، یک دستگاه ذخیره سازی کار عالی است.

بهترین هارد دیسک های گیمینگ

کدام هارد دیسک بهتر است؟

این کاملاً بستگی به این دارد که آیا سرعت، ظرفیت یا ارزش را می خواهید، اما بهترین هارد دیسک های گیمینگ به طور کلی Seagate BarraCuda به دلیل ظرفیت عالی آن نسبت به قیمت است. اگر در مورد بهترین هارد دیسک از نظر ارزش صحبت می کنید، ما هارد دیسک دسکتاپ Western Digital WD Blue را انتخاب می کنیم.

پیشنهاد مطالعه : ساعت های غواصی henry jay

تفاوت بین هارد و SSD چیست؟

تفاوت های کمی بین هارد دیسک و SSD وجود دارد، اما مهم است که ابتدا توجه داشته باشید که آنها تقریباً کار یکسانی دارند، فقط عملکرد متفاوتی دارند. هارد دیسک‌های سنتی دارای یک دیسک دایره‌ای (پلاتر) هستند که داده‌های شما را ذخیره می‌کند.

درایوهای حالت جامد (SSD) هیچ قطعه متحرکی ندارند، در عوض از حافظه فلش استفاده می کنند. هر چه تراشه های حافظه SSD بیشتر باشد، ظرفیت ذخیره سازی بیشتر است. برای خرید بهترین هارد دیسک های گیمینگ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید و سایت های معتبری همچون آمازون و ایبی را بررسی نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود