تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آذر,۰۴

خرید بهترین ایربادهای گیمینگ

نویسنده : تیم محتوا

ایربادهای گیمینگ هنوز هم محبوب ترین لوازم جانبی برای گیمرها هستند. در اینجا لیستی از بهترین ایربادهای گیمینگ وجود دارد که می توانند به بهبود تجربه بازی شما کمک کنند. در حالی که لوازم جانبی بی‌سیم مانند هدفون‌ها جدیدترین ترند هستند، متخصصان همچنان ایربادها را برای بازی همه جانبه و تجربه شنیداری باورنکردنی ترجیح می‌دهند.

Razer Moray

مشخصات کلیدی:

  • قابلیت اتصال: ۳.۵ میلی متر
  • پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز – ۲ کیلوهرتز
  • قیمت: ۱۲۹.۹۹ دلار
  • محتویات در جعبه: هدفون، کابل ۳.۵ میلی متری قابل جدا شدن، نوک گوش یدکی

Razer Moray  اولین تلاش این شرکت برای ایجاد IEM های سطح بالا یا طراحی های درون گوش است. با توجه به تاریخچه غنی این شرکت در ساخت لوازم جانبی بازی، تعجب آور بود که این مدت طولانی طول کشید. این هدفون های سیمی روی گوشی به خوبی ساخته شده اند و صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهند. Razer Moray دارای یک سیم قابل جدا شدن است که تعمیر آنها را بسیار آسان می کند.

آنها بهترین ایربادهای گیمینگ هستند و هنگام خرابی تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل معیوب را جدا کرده و در صورت خراب شدن کابل، آن را با یک کابل جدید جایگزین کنید. بررسی نشان می دهد که این هدفون‌ها به دلیل امضای صدا برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم ایده‌آل نیستند. آنها برای استریمرها و گیمرها به طور یکسان مناسب هستند.

Razer Moray می‌تواند با هر دستگاهی که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دارد، از جمله گوشی‌های دستی، لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی و تلفن‌های شما، متصل شود.

بهترین ایربادهای گیمینگ

 SteelSeries Tusq

مشخصات کلیدی:

  • قابلیت اتصال: ۳.۵ میلی متر
  • پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
  • قیمت: ۳۹.۹۹ دلار
  • در جعبه: هدفون، نوک گوش سیلیکونی یدکی، میکروفون بوم قابل جدا شدن، کیسه حمل

SteelSeries Tusq یک جفت هدفون سیمی ساده با میکروفون بوم جداشدنی است. از آنجایی که میکروفون به دهان شما نزدیک است، به بهبود کیفیت صدای شما در هنگام پخش جریانی، ضبط، یا حتی گپ زدن با دوستانتان در حین بازی کمک می کند.

اگر می‌خواهید از بهترین ایربادهای گیمینگ برای گوش دادن به موسیقی یا تماشای آنلاین فیلم استفاده کنید، Tusq همچنین دارای یک میکروفون داخلی است. SteelSeries Tusq دارای خروجی صدای باس سنگین است تا گیم پلی را فراگیرتر کند و ضربات بیشتری را در میدان جنگ اضافه کند.

بیس اضافی همچنین به شما کمک می‌کند کوچک‌ترین صداها را بشنوید، مانند صدای قدم‌های کسی که به‌صورت مخفیانه به اطراف می‌رود که می‌تواند هنگام اجرای یک بازی FPS بسیار مهم باشد. با این حال، هدفون ها در کنترل صدای محیط عالی نیستند اما قیمت بسیار رقابتی دارند.

پیشنهاد مطالعه :خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون

هدفون بازی با سیم Triple Driver1

مشخصات کلیدی

  • قابلیت اتصال: ۳.۵ میلی متر
  • پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز -۴۰ کیلوهرتز
  • قیمت: ۶۷.۹۹ دلار
  • در جعبه: هدفون، نوک گوش سیلیکونی یدکی

شاید در مورد ۱More  به عنوان بهترین ایربادهای گیمینگ و یک برند چیزی نشنیده باشید. با این حال، این یک سازنده لوازم جانبی است که توسط برخی از کارمندان سابق سازنده گوشی های هوشمند شیائومی آغاز شده است.

این به دلیل لوازم جانبی صوتی با قیمت مناسب شناخته شده است. هدفون ۱More Triple Driver  نیز از این قاعده مستثنی نیست و جدا از مقرون به صرفه بودن، ۱More Triple Driver به دلیل خروجی صدای شفاف و باکیفیت خود شناخته شده است.

این هدفون‌ها به دلیل ساخت عالی‌شان شناخته می‌شوند و مانند اکثر هدفون‌های موجود در این فهرست، از طراحی داخل گوش برخوردار هستند. درایورهای سه‌گانه این هدفون‌ها صدای متعادلی تولید می‌کنند که آن‌ها را برای تقریباً هر موردی از جمله گوش دادن به موسیقی، بازی کردن، پاسخ دادن به تماس‌ها یا تماشای برنامه‌های وب مورد علاقه‌تان ایده‌آل می‌کند.

بهترین ایربادهای گیمینگ

 لاجیتک G333

مشخصات کلیدی:

  • قابلیت اتصال: ۳.۵ میلی متر
  • پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز – ۲۰ کیلوهرتز
  • قیمت: ۴۹.۹۹ دلار
  • در جعبه: هدفون، نوک گوش یدکی، کیف حمل، آداپتور USB C

لاجیتک G333 بدون شک بهترین ایربادهای گیمینگ است. عملکرد این هدفون ها ساده است و دارای سه دکمه فیزیکی، یک جک برای اتصال به دستگاه و یک سیم صاف و بدون گره خوردن است. با این حال، فقدان ویژگی‌ها یا نرم‌افزارهای هوشمند برای تغییر کیفیت صدا به این معنی است که باید این هدفون را وصل کنید، و می‌توانید از آن استفاده کنید.

از نظر کیفیت صدا، Logitech G333 بدون در نظر گرفتن اینکه برای چه چیزی از آنها استفاده می کنید، از جمله بازی یا گوش دادن به موسیقی، صدای با کیفیت بالایی ارائه می دهد. G333 با قیمت ۴۹.۹۹ دلار، با قیمتی در حدود ۴۰ دلار در آمازون در دسترس است و آن را به یکی از ارزان‌ترین تجهیزات بازی تبدیل می‌کند که می‌توانید بخرید.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

 SoundMagic E11C

مشخصات کلیدی:

  • قابلیت اتصال: ۳.۵ میلی متر
  • پاسخ فرکانسی: ۱۵ هرتز – ۲۲ کیلوهرتز
  • قیمت: ۴۵.۹۹ دلار
  • در جعبه: هدفون، نوک گوش سیلیکونی یدکی

اگر بازی تنها مورد استفاده شما نیست، SoundMagic E11C  بهترین ایربادهای گیمینگ سیمی همه جانبه برای شماست. هدفون ها از آلومینیوم ساخته شده اند و نسبت به اکثر هدفون های پلاستیکی که از نظر کیفیت ساخت ارزان به نظر می رسند، حس برتری را ارائه می دهند. علاوه بر ساخت، SoundMagic E11C دارای عایق نویز عالی، سطح صدا عالی و کیفیت صدای عالی است.

با SoundMagic E11C، یک کنترل از راه دور درون خطی و یک کنترل از راه دور سه دکمه ای دریافت می کنید که در اکثر گوشی های هوشمند به یک اندازه خوب کار می کند.

بهترین ایربادهای گیمینگ

چرا بهترین ایربادهای گیمینگ را برای بازی انتخاب کنیم؟

درک مزایای هدفون های سیمی ضروری است:

  • بدون تأخیر: یک کسری از ثانیه می تواند بین پیروزی و شکست تفاوت قائل شود. هدفون‌های سیمی صدا را بدون تأخیر ارائه می‌کنند و اطمینان می‌دهند که هر شلیک، قدم یا دیالوگ کاملاً با عمل همگام می‌شود.
  • کیفیت صدای برتر: در حالی که هدفون‌های بلوتوث راه طولانی را طی کرده‌اند، هدفون‌های سیمی می‌توانند صدای دقیق‌تر و باس غنی‌تری را بدون نیاز به فشرده‌سازی ارائه دهند.
  • نگران باتری نباشید: در اواسط بازی انرژی شما تمام نمی شود که می تواند در مورد گزینه های بی سیم نگران کننده باشد.
  • مقرون به صرفه: به طور کلی، با هدفون های سیمی نسبت به همتایان بی سیم آن ها، کیفیت صدای بهتری نسبت به دلار خود دریافت می کنید.

پیشنهاد مطالعه :شرایط بازگشت خرید در ایبی

برای خرید بهترین ایربادهای گیمینگ، پیشنهاد می شود به سایت آمازون مراجعه کنید. کارشناسان زاکولا برای خرید از این سایت، شما را راهنمایی می کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود