تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۲۵

آشنایی با بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی

نویسنده : تیم محتوا

بهترین وب‌کم‌ها هم برای کارهای روزمره و هم برای بازی‌های ویدیویی در دنیای پرمشغله و مبتنی بر فناوری ما حیاتی هستند. تفاوتی ندارد که برای پخش ویدئوهای یوتیوب اقدام می کنید یا به عنوان مدیر، برای جلسات تیم مجازی خود به دنبال وب کم مناسب هستید تا کیفیت تصویری واضح داشته باشد. این تجهیزات می توانند در کار و بازی به خوبی عمل کنند. در اینجا برخی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی معرفی شده اند.

خرید یک وب‌کم خوب

می‌پرسید چرا وقتی می‌توانید دوربینی را انتخاب کنید که قبلاً در لپ‌تاپ شما تعبیه شده است، یک وب‌کم خارجی بخرید؟ وب کم های با کیفیت، سنسورهای تصویرشان بزرگتر است. از همین روست که می توانند به خصوص در شرایط نور کمتر، کیفیت ویدئویی بهتری را ارائه کنند.

مدل‌های درجه یک که به شما امکان پخش جریانی ۴kرا می‌دهند می‌توان با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار در آمازون پیدا کرد. این لیست را دنبال کنید و مشخصات آن را بررسی کنید تا بتوانید گزینه دلخواه خود را بیابید. برای خرید از سایت های خارجی، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی

بهترین وب‌کم برای اکثر کاربران

Anker PowerConf C200

دلایل خرید یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی:

  • طراحی فشرده و جعبه ای
  • شاتر حریم خصوصی یکپارچه
  • میدان دید قابل تنظیم
  • عملکرد عالی در نور کم
  • جزئیات واضح، رنگ های دقیق
  • قیمت عالی

Anker Powerconf C200  یکی از وب کم های فوق العاده است که با قیمت زیر ۱۰۰ دلار به فروش می رسد. با این قیمت، یک وب‌کم۲k دریافت می‌کنید که ویدیوی عالی را در انواع شرایط نوری، میدان دید قابل تنظیم و شاتر حریم خصوصی یکپارچه برای مواقعی که نمی‌خواهید دیده شوید، ارائه می‌دهد.

سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی آن در نمایش دقیق رنگ‌ها عالی است، حتی اگر تصویر کلی کمی واضح نباشد. میکروفون‌های دوگانه آن بسیار حساس بودند. این دستگاه می تواند به خوبی با استفاده از بخش حذف نویز هوش مصنوعی خود، به خوبی نویزهای اضافه را از بین ببرد. نرم افزار Anker همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات تصویر و صدا را به راحتی تغییر دهید، در کل، این یک معامله عالی برای یک وب کم عالی است.

پیشنهاد مطالعه : لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

بهترین وب کم ۴K لاجیتک بریو

دلایل خرید یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی:

  • ویدیوی شفاف
  • فوکوس خودکار، تصحیح نور
  • میدان دید قابل تنظیم
  • محدوده دینامیکی بالا

محصولی نادر است که امتیاز ۵ ستاره را دریافت کند، اما Logitech Brio این کار را انجام می دهد. این به سادگی بهترین وب کم همراه با کیفیت بالای ویدیو است. دوربین ۴kآن (۲۱۶۰p/30) فریم در ثانیه دارد که تصویر شفافی تولید می کند.

اما مهمتر از آن، ویژگی‌های دیگر آن مانند ردیابی چهره، محدوده دینامیکی بالا و تصحیح نور خودکار، تضمین می‌کنند که بهترین تصویر را داشته باشید. می توانید در یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی، سبک فونت، رنگ فونت و حتی رنگ پس زمینه را انتخاب کنید. البته همه اینها قیمت دارد Logitech Brio 199دلار است. اما برای کسانی که به بهترین ها نیاز دارند، ارزش این قیمت را دارد.

وب کم هوشمند Insta360

دلایل خرید:

  • ردیابی سوژه به طور خودکار
  • مفید بودن حالت تخته سفید
  • نرم افزار بسیار نوآورانه
  • دوربین مجهز به گیمبال

این دستگاه، یکی از بهترین، نوآورانه ترین و هوشمندترین وب کم های بازار است. ضمن آنکه دوربین سه محوره همراه با گیمبال دارد که به راحتی قادر است هنگام حرکت در اتاق، شما را ردیابی نماید. اما این وب کم دارای تعدادی حالت تقویت‌شده با هوش مصنوعی است که در آن به‌طور خودکار تخته سفید را در یک اتاق پیدا می‌کند و سپس اندازه و مرکز آن را تغییر می‌دهد، به طوری که تماس‌گیرندگان در سمت دیگر واضح‌ترین دید ممکن را داشته باشند.

همچنین می تواند فقط روی صورت یا نیمی از بدن شما بزرگنمایی کند یا کل بدن شما را نشان دهد. شما می توانید با انتخاب یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی، آن را با استفاده از حرکات دست بزرگنمایی کنید. اما اگر ویدیو ضعیف بود، تمام ویژگی‌های فانتزی آن هیچ معنایی نداشت.

خوشبختانه، سنسور تصویر ۱/۲ اینچی آن بهترین کیفیت تصویری را که در روز یا شب دیده‌ایم ارائه می‌کند. حتی در یک اتاق تاریک، می‌توانست کاملاً به ما نشان دهد، و از چیزی بیشتر از نور مانیتور ما استفاده نمی‌کرد. برای کاربران قدرتمند، این وب‌کمی است.

بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی

لاجیتک C920s Pro HD

دلایل خرید:

  • کیفیت تصویر عالی
  • نرم افزار همراه دستی
  • طراحی شیک و همه کاره

پیشنهاد مطالعه : بهترین هدفون های حذف نویز

Logitech C920s HD از جمله تجهیزاتی است که به سادگی در بسیاری از اتاق های کنفرانس دیده می شود. این یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی است که می توانید با خیالی راحت از آمازون بخرید. این وب کم، قادر است تا  ویدیوهای شارپ با کیفیتی را ثبت کند. ضمن آن که میدان دید وسیع ۷۸ درجه آن باعث می شود تا برای تصویربرداری اتاق های جلسه و کنفرانس عالی باشد.

اگر برای بازی به چیزی بالاتر نیاز دارید، وب‌کم Logitech C922 Pro Stream نسخه پیشرفته‌ای از C920s است که فیلم‌برداری ۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۷۲۰p را به نمایش می‌گذارد. اما اگر فقط به دنبال بهترین کیفیت کلی برای تماس‌های ویدیویی هستید، Logitech C920s Pro HD  به عنوان یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی هستید، این وب کم عالی است.

بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی

 لاجیتک استریم کم

دلایل خرید:

  • کیفیت تصویر عالی و نرخ فریم
  • طراحی جذاب
  • ضبط با کیفیت منظره و پرتره

پیشنهاد مطالعه : خرید بطری های آب فیلتردار

اگر شما یک پخش کننده جدی یا تولید کننده محتوا هستید، Logitech StreamCam یکی از بهترین وب کم هایی است که می توانید بخرید. این وب‌کم می تواند با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، تصاویری با کیفت ۱۰۸۰p  ضبط ‌کند. ضمن آنکه جهت پخش ویدئوهای باکیفیت در یوتیوب و پخش جریانی Twitch عالی خواهد بود.

این دستگاه توانایی آن را دارد که در حالت های افقی یا عمودی نصب گردد. از همین روست که این امکان فراهم است تا از جهت گیری های موجود، برای ضبط سوژه و یا تصویربرداری در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام استفاده کنید. این وب‌کم پخش جریانی عالی که یکی از بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی اتصال USB-C با سرعت بالا است، انواع گزینه‌های نصب و ۳ ماه نرم‌افزار پخش XSplit Premium را ارائه می‌دهد.

طراحی جذاب و با طراوت آن، که در رنگ های سفید و زغالی عرضه می شود، نیز بسیار جذاب است. می توانید برای خرید این تجهیزات هوشمند و پیشرفته، به سراغ دسته بندی های متنوع در سایت آمازون بروید و پس از بررسی مشخصات و ویژگی های آن، بر اساس اولویت های خود، بهترین گزینه را تهیه کنید. کارشناسان زاکولا نیز می توانند خرید از آمازون را برای شما آسانتر کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود