بهترین صفحه کلید بلوتوثی تاشو

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

فضا و قابل حمل بودن از دلایل اصلی انتخاب کیبوردهای بلوتوثی تاشو هستند. صفحه کلیدهای کوچک و جمع و جور دیگری نیز وجود دارد، اما این صفحه کلیدها به جای تایپ معمولی برای تایپ انگشتی مناسب تر هستند. داشتن یک صفحه کلید تاشو به این معنی است که می‌توانید از تایپ کردن روی صفحه‌کلید با اندازه کامل برای نوشتن گزارش، نوشتن ایمیل‌ها، وبلاگ، انجام آن اصلاحات نهایی در ارائه و پروژه‌های خود تقریباً در هر جایی لذت ببرید.

کیبوردهای تاشو

اگر یک مسافر هستید، صفحه کلید تاشو موهبتی الهی است و همراهی عالی برای تبلت یا گوشی هوشمند شماست. فقط باز کنید، آن را روشن کنید، از طریق بلوتوث وصل شوید و راه بروید. تاشو بودن نه تنها فضای کمتری را در فضای ذخیره سازی اشغال می کند، بلکه از کلیدها در هنگام سفر محافظت می کند.

کیبوردهای بلوتوثی تاشو جدیدتر دارای یک صفحه لمسی کوچک در سمت راست هستند. با گزینه های زیادی که در دسترس است، شما برای انتخاب ناامید خواهید شد.

دلایل دیگر تا شدن صفحه کلید

جمع و جور، تاشو، سبک وزن، حمل و نقل آسان و براق بودن، دلایل بسیاری است که می توان آن را به عنوان یک جایگزین غیر تاشو برای کسانی که به طور منظم سفر می کنند، خریداری کرد. تایپ صفحه کلید تاشو با کلیدهای لمسی اندازه کامل در مقایسه با صفحه کلید روی صفحه نمایش روی تبلت یا گوشی هوشمند بسیار ساده تر است، به همین دلیل است که اپل کاورهای صفحه کلید هوشمند را برای تبلت های خود می فروشد.

مچ دست و انگشتان خود را از خستگی نجات دهید. تایپ طولانی مدت روی صفحه کلید مجازی می تواند باعث فشار مکرر به انگشتان و مچ دست شما شود. تایپ طولانی مدت روی کیبوردهای بلوتوثی تاشو احتمالاً همین موضوع را ایجاد می کند، اما جایگزینی بین این دو ممکن است برای برخی تسکین دهنده باشد.

برای دارندگان تبلت ضروری است زیرا تبلت شما را به یک لپ‌تاپ هیبریدی ۲ در ۱ تبدیل می‌کند و از تبلت به عنوان دستگاهی که می‌تواند به عنوان لپ‌تاپ شما نیز عمل کند، بهترین کاربرد را دارد.

پیشنهاد مطالعه :تولید کنندگان برتر شلوار جین ترکیه

۵ بهترین صفحه کلید بلوتوثی تاشو

در اینجا یک مرور سریع از بهترین کیبوردهای بلوتوثی تاشو وجود دارد که بر اساس مشخصات آن مشخص شده اند. دو برابر، سه برابر یا حتی چهار برابر. از لینک های زیر برای بررسی به روزترین قیمت ها در آمازون استفاده کنید.

  • صفحه کلید قابل حمل بلوتوث تاشو ژله ای با پد لمسی – TRI-FOLD
  • صفحه کلید تاشو بلوتوث مایکروسافت – BI-FOLD
  • صفحه‌کلید بلوتوث iClever Ultra Slim 3 رنگ با نور پس‌زمینه – TRI-FOLD، BACKLIT
  • صفحه کلید بی سیم بلوتوث تاشو فناوری EC – TRI-FOLD
  • صفحه کلید بلوتوث تاشو مینی آلومینیومی قابل حمل BonyTek – BI-FOLD
  • صفحه کلید بلوتوث تاشو جهانی Targus – BI-FOLD
  • صفحه کلید بلوتوث تاشو MoKo – BI-FOLD
  • صفحه کلید بلوتوث تاشو قابل حمل Geyes – QUAD-FOLD

صفحه کلید قابل حمل بلوتوث تاشو ژله ای با پد لمسی

کیبوردهای بلوتوثی تاشو ژله ای یکی از معدود کیبوردهای تاشو است که با پد لمسی داخلی عرضه می شود. وقتی تا می شود کمی بزرگتر است اما خیلی ضخیم تر نیست. از طراحی سه تایی ناهموار استفاده می کند و هنگامی که باز می شود، پد لمسی، اگرچه کمی کوچک برای میل ما در سمت راست قرار دارد.

با این وجود، هنوز هم صفحه کلید جمع و جوری است. با همه دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ کار می کند اما تاچ پد در iOS و Mac OS کار نمی کند. خبر خوب این است که اگر iPad شما دارای سیستم عامل iPad 13 یا بالاتر باشد، می توانید از راحتی پد لمسی لذت ببرید.

از طرف دیگر، اگر تمام شد یا آب دارید، یا اتصال بلوتوث مخصوصاً در رایانه‌های رومیزی قدیمی‌تر در دسترس نیست، به سادگی آن را مستقیماً از طریق درگاه USB وصل کنید و به طور خودکار به حالت سیمی تغییر می‌کند. با شارژ کامل، صفحه کلید تا ۴۸ ساعت تایپ یا حدود ۲۴ روز با ۲ ساعت تایپ در روز دوام می آورد.

علاوه بر این، هنگامی که بیش از ۱۰ دقیقه از آن استفاده نمی شود، برای صرفه جویی در باتری به حالت خواب می رود. برای بیدار کردن صفحه کلید، فقط روی هر کلیدی ضربه بزنید. همه اینها در یک بسته بندی با وزن تنها ۱۹۷.۳ گرم است.

صفحه کلید تاشو بلوتوث جهانی مایکروسافت – BI-FOLD

کیبورد جمع و جور دو تایی یادآور یک کیف پول است و آن را واقعاً می‌سازد که جیبی داشته باشد. این دستگاه از فناوری بلوتوث ۴.۰ استفاده می کند که انرژی کمتری مصرف می کند. این صفحه کلید همچنین با باز کردن یا بستن کیبوردهای بلوتوثی تاشو به راحتی خاموش می شود.

در حالی که کلیدها در اندازه کامل هستند، فاصله قابل توجهی بین سمت چپ و کنار تاشو وجود دارد. در نهایت، کیس از مواد دافع آب ساخته شده است که صفحه کلید را در برابر ریزش مقاوم می کند. عمر باتری نیز ۳ ماه استفاده در هر بار شارژ است.

کیبوردهای بلوتوثی تاشو

صفحه کلید بلوتوث نور پس زمینه ۳ رنگ iClever Ultra Slim – TRI-FOLD، BACKLIT

iClever Ultra Slim تنها صفحه کلید بلوتوث با نور پس‌زمینه در خط تولید ما، برای دستگاه‌های iOS، Windows و Android طراحی شده است. گوشی هوشمند، رایانه شخصی یا تبلت. صفحه پشتی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. رنگ های نور پشتی قرمز، سبز و آبی قابل تعویض هستند. عمر باتری ۵ ساعت با نور پس زمینه ۱۰۰٪، ۳۰۰ ساعت بدون نور پس زمینه در هر بار شارژ است و زمان شارژ ۴ ساعت خواهد بود.

کیبوردهای بلوتوثی تاشو

صفحه کلید بی سیم بلوتوث تاشو فناوری EC – TRI-FOLD

صفحه‌کلید بلوتوث تاشو برای دستگاه‌های iOS، ویندوز و اندروید بسیار باریک با بدنه آلیاژی آلومینیومی، توسط نمایندگی‌های فروش مختلف نشان‌گذاری شده است که تنها می‌تواند به معنای رقابت سالم و قیمت‌های خوبی باشد که در صورت خرید یکی از آن‌ها به دست می‌آید. عمر باتری: ۶۰ ساعت زمان استفاده موثر با یک بار شارژ.

کیبوردهای بلوتوثی تاشو

صفحه کلید بلوتوث کوچک تاشو آلومینیومی قابل حمل BonyTek – BI-FOLD

صفحه کلید چند منظوره برای iOS، اندروید و ویندوز. نمایه دو برابری مشابه صفحه کلید جهانی مایکروسافت. صفحه پشتی از آلومینیوم با روکش مات آنودایز ساخته شده است. همچنین دارای یک عملکرد سوئیچینگ مشابه است، برای روشن شدن باز و برای خاموش کردن برای دسترسی آسان، باز است. عمر باتری ۶۰ ساعت زمان استفاده موثر در هر بار شارژ در این کیبوردهای بلوتوثی تاشو است.

کیبوردهای بلوتوثی تاشو

صفحه کلید بلوتوث تاشو جهانی تارگوس برای دستگاه های اندرویدی

صفحه کلید تاشو جهانی Targus که به طور خاص فقط برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، یک صفحه کلید دو تایی است و با یک کیف حمل همراه است. کیس به یک پایه دستگاه برای مشاهده افقی یا پرتره تبدیل می شود.

از طریق بلوتوث به دستگاه های اندرویدی متصل می شود. Targus این را Universal می نامد که به صفحه کلید جهانی برای همه دستگاه های اندروید اشاره دارد. توجه داشته باشید که با اندروید ۳.۱ یا بالاتر سازگار است.

کیبوردهای بلوتوثی تاشو

نکات مهم در کیبوردهای بلوتوثی تاشو

در اینجا شش نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک کیبوردهای بلوتوثی تاشو در نظر بگیرید.

اندازه تا شده یا باز شده

به عنوان یک همراه در سفر، اندازه یک صفحه کلید تاشو همه چیز است. یکی اغلب کوچک‌ترین و باریک‌ترین را هدف می‌گیرد، اما این کار را به قیمت سفر کلیدی و راحتی انجام می‌دهد. خیلی کوچک کلید یا خیلی کم حرکت کلید مانع از تجربه تایپ می شود. در اندازه چرخاندن، اندازه صفحه‌کلید باز شده باید تا حد امکان برای آن کلیدهای اندازه کامل و تجربه تایپ طبیعی‌تر باشد.

سازگاری یا حالت سیستم

هنگام انتخاب کیبوردهای بلوتوثی تاشو ، باید مطمئن باشید که برای دستگاه مورد نظر شما اعم از اندروید، iOS، ویندوز یا مک کار می کند. اکثر صفحه‌کلیدها دارای سوئیچ عملکرد داخلی هستند تا بین سیستم‌های مختلفی که پشتیبانی می‌کنند، معمولاً تا سه مورد تغییر کنند. بسته به دستگاه مورد نظر خود، به سیستم مناسب بروید تا کلیدهای خود را به درستی ترسیم کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی چراغ مطالعه GRITIN

اتصال همزمان

این را با سازگاری حالت سیستم در بالا مخلوط نکنید. اگرچه، گاهی اوقات می توان از این امر در ارتباط با تغییر حالت سیستم استفاده کرد. صفحه‌کلیدهای بلوتوثی که از اتصال همزمان پشتیبانی می‌کنند به شما امکان می‌دهند بین حداکثر ۳ دستگاه یا بیشتر جابجا شوید و به شما امکان می‌دهند روی چندین دستگاه کار کنید.

عمر باتری

یک کیبوردهای بلوتوثی تاشو خوب اندازه و عمر باتری را متعادل می کند. صفحه کلید خیلی کوچک یا باریک است و به سختی جایی برای باتری در دستگاه وجود خواهد داشت. دو جنبه از عمر باتری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اینها نوع آماده به کار و تایپ واقعی یا زمان استفاده است. برای استفاده مداوم، این کیبوردها در طول روز و بیشتر دوام خواهند آورد.

برای استفاده گاه به گاه، ممکن است متوجه شوید که زمان طولانی‌تر استند بای به این معنی است که می‌توانید آن را بردارید و بدون نگرانی در مورد شارژ شروع به استفاده کنید. در هر دو جنبه، هر چه عمر باتری بیشتر باشد، بهتر است. عمر باتری معمولی ۳۰ تا ۹۰ ساعت زمان تایپ است. از طرف دیگر، زمان آماده به کار می تواند از ۵۰۰ به حدود ۱۰۰۰ ساعت برسد.

قابلیت اتصال

ناگفته نماند که این کیبوردهای بلوتوثی تاشو به هر دستگاهی که از صفحه کلید بلوتوث پشتیبانی می کند متصل می شود. این به معنای کار با iOS، Android، Windows یا Mac است. تنها نکته این است که اگر صفحه لمسی همراه باشد، ممکن است با نسخه‌های قبلی iOS یا iOS برای گوشی کار نکند.

دستگاه اشاره گر فقط در iOS 13 و بالاتر در iPad ها پشتیبانی می شود که گاهی اوقات به نام PadOS نیز شناخته می شود. اپل iOS را برای استفاده حداکثری از صفحه نمایش بزرگ در آیپدها و شامل پشتیبانی از دستگاه اشاره گر تقسیم می کند.

برخی از صفحه کلید از حالت تایپ سیمی از طریق پورت USB پشتیبانی می کند. وصل کردن صفحه کلید نه تنها باتری آن را شارژ می کند، بلکه به طور خودکار به حالت سیمی برای دسکتاپ های قدیمی که اتصال بلوتوث ندارند عالی است.

پیشنهاد مطالعه :نکات کاربردی برای فروش موفق در eBay

چیدمان کلید

در حالی که اکثر مردم در نهایت با چیدمان کیبوردهای بلوتوثی تاشو خود سازگار می‌شوند و از آن استفاده می‌کنند، می‌دانم که هنگام جابه‌جایی بین صفحه‌کلید روی لپ‌تاپ و دسک‌تاپ، چیدمان کلید می‌تواند حداقل برای مدت کوتاهی شما را از بین ببرد.

اگر چیدمان صفحه کلید بسیار متفاوت است، ممکن است بخواهید کاملاً از آن دوری کنید. بسته به طراحی آن، دو تا شدن یا سه تایی بودن آن و اینکه چگونه کلیدها به خوبی از هم جدا شده اند و با هم قرار می گیرند، هر صفحه کلید تاشو متفاوت است.

خرید کیبوردهای بلوتوثی تاشو از آمازون

برای خرید کیبوردهای بلوتوثی تاشو می توانید به دسته بندی های متنوع آمازون مراجعه کرده و برند دلخواه را انتخاب کنید. کارشناسان زاکولا پس از نهایی کردن پیش فاکتور، آن را به صورت ارزی پرداخت کرده و در آدرس ایران به شما تحویل خواهند داد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]