تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۲۲

بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

نویسنده : تیم محتوا

با افزایش سن، پوست ما با روش های بی شماری تغییر می کند. به جای مقابله با جوش های پراکنده و مناطق چرب، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و مستعد خشکی و کم آبی می شود. اما این روند دشواری نیست، پوست ما گاهی اوقات می‌تواند با افزایش سن، دچار کدری شود. این به ترکیبی از نوسانات هورمونی قبل از یائسگی، کاهش تولید چربی پوست و تجمع آسیب خورشید در طول زمان بستگی دارد. ما همچنین کاهش کلاژن کلی پوست صورت و افزایش شلی پوست را تجربه می کنیم به خصوص در قسمت پایین صورت. در این شرایط، بهترین سرم های آبرسان پوست صورت می تواند چاره ساز باشد.

خشکی پوست صورت

بدون توجه به جنسیت شما، پوست شما قطعا خشک تر می شود. بسیاری از بزرگسالان در این سن پوستی کدر و خشک را تجربه خواهند کرد. بی نظمی در رنگدانه و قرمزی و خطوط ریز و چین و چروک‌های عمیق را افزایش می‌دهد، به‌ویژه در قسمت‌های با حرکات بالا، مانند پیشانی و اطراف بینی و دهان.

بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

سرم آبرسان فعال رودان + فیلدز

این سرم با گلیسیرین به اضافه اسید هیالورونیک، دو تا از بهترین مواد مرطوب‌کننده که برای حجیم کردن پوست داریم، را ارائه می کند. می‌توان آن را در زیر مرطوب‌کننده معمولی‌تان قرار داد تا هیدراتاسیون بیشتری را افزایش دهد. این یکی از بهترین سرم های آبرسان پوست صورت است.

سرم و مرطوب کننده پوست روزانه ویشی Mineral 89

متخصصان این سرم را نوشیدنی آب خنک برای پوست می نامد. نه تنها حاوی اسید هیالورونیک است، بلکه دارای ۱۵ ماده معدنی موجود در آب آتشفشانی اختصاصی ویشی است که مشخص شده است که التهاب و کم آبی ناشی از همه عوامل خارجی را که هر روز با آن مواجه می شویم، اصلاح می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای اسکال کندی  Skullcandy

آبرسان جوان کننده SkinMedica HA5

این که از بهترین سرم های آبرسان پوست صورت است، از توانایی طبیعی پوست برای حفظ رطوبت پشتیبانی می‌کند و یک اثر صاف‌کننده فوری برای پوست درخشان‌تر و جوان‌تر ایجاد می‌کند.

ژل آبی هیدرو بوست نوتروژنا

این ژل بدون روغن، هیدراتاسیون اسید هیالورونیک را فراهم می کند که سبک و در عین حال مرطوب کننده است. اسید هیالورونیک یک سد محافظ بر روی پوست ایجاد می کند و به ساخت کلاژن برای جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک کمک می نماید.

Skinbetter Trio Rebalancing Moisture Treatment

این یک مرطوب‌کننده عالی دیگر برای پوست بالغ  و یکی از بهترین سرم های آبرسان پوست صورت است. این سرم آبرسان صدها بررسی ۵ ستاره دارد و دلیل خوبی دارد. این سرم برای آبرسانی و صاف شدن به مواد آزمایش شده و واقعی مانند گلیسیرین و عصاره پوست درخت بید متکی است.

بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

سرم ویتامین C It Cosmetics Bye Bye Dullness

این سرم سرشار از آنتی اکسیدان، این انتخاب از It Cosmetics با آبرسانی به پوست شبنم دار و یکنواخت، روشن می کند.

آبرسان کرم به آب بلیس Drench and Quench

این مرطوب کننده که یکی از بهترین سرم های آبرسان پوست صورت فوق سبک است، بدون اینکه پوست را سنگین کند آبرسانی می نماید. ماده اصلی آن هیالورونیک اسید است که به آب متصل می شود تا پوست را حجیم و هیدراته کند و همراه با ترکیبی از مواد گیاهی برای آرام کردن، تسکین و حتی روشن شدن پوست به آن متصل می شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش لاکراس Lacrosse

سرم آبرسان هیالورونیک اسید معمولی

از آنجایی که اسید هیالورونیک به طور طبیعی بسیار پایدار است، معمولاً نیازی به صرف یک تن برای یک سرم مستقیم نیست. معمولاً وقتی مواد دیگر وارد بازی می شوند (مانند سرامیدها یا سایر مکمل های آبرسان)، هزینه می تواند افزایش یابد.

کمپلکس ترمیم کننده پوست آلاستین

این سرم، یکی از بهترین سرم های آبرسان پوست صورت و گزینه ای باورنکردنی برای این گروه سنی است. این مرطوب‌کننده متعادل، عمیقاً آبرسانی و در عین حال سبک وزن است. برای صاف کردن خطوط و چین و چروک‌ها و بازیابی سلامت پوست برای ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر، همه با فرمول غیر کومدون‌زا ایده‌آل است.

کرم تسکین دهنده اگزما La Roche-Posay Lipikar

این گزینه بدون نسخه را برای آبرسانی شبانه پوست حساس می دانند. این ماده عمیقاً آبرسانی می کند بدون اینکه اثری از چربی باقی بگذارد.

بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

تقویت کننده نیاسینامید ۱۰% انتخابی پائولا

این سرم پر از نیاسینامید باعث مرطوب شدن و همچنین اصلاح هیپرپیگمانتاسیون می شود.

سرم ایسدین هیدرولیفت

سرم Isdin Hydralift حاوی عصاره سلول های بنیادی گیاهی، پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و اسید هیالورونیک برای کمک به بهبود گردش سلولی سالم برای پوست درخشان و هیدراته است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک دستکش کوهنوردی

قطره شبنم نیاسینامید براق

اگر می خواهید فوراً مرطوب تر به نظر برسید، این سرم یکی از بهترین سرم های آبرسان پوست صورت است. دارای اسید هیالورونیک، هندوانه و نیاسینامید برای سه برابر شدن رطوبت است.

سرم ترمیم شبانه Tatcha Indigo

این سرم مرطوب کننده تسکین دهنده دارای عصاره نیل ژاپنی، اسید هیالورونیک و ریشه علف موندو برای آبرسانی است.

تمامی این محصولات را می توانید با قیمتی مناسب در آمازون خرید کنید. به ویژه در روزهای خاصی همچون بلک فرایدی و روز شکرگزاری، قیمت این محصولات آرایشی و بهداشتی، با تخفیف های جذابی ارائه می شود. برای خرید از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود