تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۲۲

بهترین ماساژورهای چشم

نویسنده : تیم محتوا

 

اگر درد، چشم ‌های خسته، تاری دید، خشکی چشم، سوزش، خستگی چشم یا دوبینی را تجربه می‌کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا ماساژ دادن نقاط فشار اطراف چشم ‌تان می‌ت واند سلامت چشم ‌تان را بهبود بخشد. ماساژ نقاط خاص ممکن است برای برخی از بیماری‌ های حاد و مزمن چشم تسکین دهد. بهترین ماساژورهای چشم می توانند کمک بزرگی برای کاهش فشار ناشی از استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باشند.

بهترین ماساژورهای چشم

۱۰ دلیل برای نیاز به ماساژ چشم

نقاط طب فشاری در اطراف چشم شما وجود دارد. استفاده از نوک انگشتان برای ماساژ نقاط طب فشاری اطراف چشم، یک راه آسان برای تسکین تنش و درد ناشی از تمرین روزانه صفحه نمایش است. انرژی در بدن ما در امتداد نصف النهار یا کانال‌ هایی جریان می ‌یابد که با نام طب فشاری یا نقاط فشار در ناحیه خاصی از بدن ما شناخته می‌شوند.

این، ریشه در طب سنتی چینی دارد، بهترین ماساژورهای چشم از این نقاط فشار می توان برای ارتقای سلامت کلی استفاده کرد.  متفاوت از طب سوزنی، طب فشاری، از سوزن استفاده نمی کند. در عوض، با استفاده از یک تکنیک ماساژ و درمان انواع شرایط سلامتی را مهیا می کند. ۴ نقطه طب فشاری چشم وجود دارد که برای مسائل مربوط به آن در نظر گرفته می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک

  1. نقطه سی ژو کنگ

نقطه زن شو که در نوک بیرونی ابرو، دور از چشم یافت می‌شود، ممکن است به تسکین سردرد و درد میگرنی کمک کند. این یک شکایت رایج در مورد خستگی چشم است. که با بهترین ماساژورهای چشم قابل تسکین است.

  1. نقطه زان ژو

نقطه زن شو در امتداد ناحیه داخلی چشم، در کنار بینی قرار دارد. هنگام تلاش برای تسکین قرمزی، خارش یا درد چشم، اعمال فشار بر روی نقطه زن ژو بهترین کار است. این نقطه طب فشاری همچنین ممکن است به تسکین آلرژی، سردرد، تولید بیش از حد اشک و موارد دیگر کمک کند که می توان با بهترین ماساژورهای چشم آن را آرام نمود.

  1. نقطه یانگ بای

نقطه یانگ بای که در سمت چپ مرکز پیشانی، درست بالای چشم چپ قرار دارد، ممکن است سردرد، پرش چشم و گلوکوم را تسکین دهد.

  1. نقطه چنگ چی

به طور مستقیم در زیر چشم و در مرکز، اعمال فشار به نقطه چنگ چی می تواند علائم التهاب ملتحمه، تورم، درد، پرش و قرمزی چشم را تسکین دهد. ماساژ با بهترین ماساژورهای چشم در این چهار نقطه طب فشاری ممکن است به کاهش التهاب و درد کمک کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید قاب گوشی آیفون اصل

چگونه نقاط فشار دور چشم خود را ماساژ دهید؟

هنگام ماساژ دادن ناحیه اطراف چشم، مهم است که بدانید نقاط طب فشاری کجا هستند و مراقب باشید که فشار کافی وارد کنید، اما باعث درد نشود. استفاده از حرکات ماساژ دایره ای، آرامش بخش ترین راه برای سهولت در تمرین ماساژ دور چشم است. برای بهترین نتیجه از انگشتان یا ماساژور چشم LED هوشمند استفاده کنید.

با بهترین ماساژورهای چشم ماساژ چشم خود را از داخل شروع کنید و با حرکات دایره ای به سمت خارج چشم خود حرکت دهید. به نقاط طب فشاری فشار وارد کنید و ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه دارید و سپس برای مدت مشابه رها کنید. این روند را تا ۱۰ بار تکرار کنید تا زمانی که درد را تسکین دهید.

به یاد داشته باشید، ماساژ باید یک تجربه مثبت آرامش بخش باشد. روی تنفس آهسته و عمیق تمرکز کنید و فشار زیادی وارد نکنید. استفاده از نوک انگشتان برای ماساژ نقاط طب فشاری اطراف چشم یک راه آسان برای تسکین تنش و درد ناشی از تمرین روزانه صفحه نمایش است که با بهترین ماساژورهای چشم مقدور می شود.

دلایل ضرورت ماساژ چشم

فواید ماساژ ناحیه اطراف چشم بسیار عالی است. می توانید از انگشتان خود برای ماساژ ملایم استفاده کنید، از ماساژور چشم LED هوشمند استفاده کنید یا استراحت کنید در حالی که ماساژور چشم لوکس ۴ بعدی تمام کارهای سخت را انجام می دهد. در اینجا ۱۰ دلیل برای فعال کردن و آرام کردن نقاط طب فشاری چشم شما وجود دارد.

بهترین ماساژورهای چشم

  1. تسکین سردرد و فشار چشم

با گذشت زمان، فشار چشم، چه به دلیل روشنایی بیش از حد یا کمبود آن باشد، می تواند باعث سردردهای جدی شود. با این حال، با پیشرفت های تکنولوژیکی، هیچ بهانه ای وجود ندارد. علیرغم اینکه بیشتر روز پشت میز می نشینیم و بیشتر وقت خود را به یک صفحه نمایش روشن می گذرانیم، هنوز هم می توانیم چند دقیقه ای را با بهترین ماساژورهای چشم ، صرف ماساژ چشمان خود کنیم.

با ماساژور چشم، می توانید به راحتی از چشمان خود مراقبت کنید و به آنها اجازه دهید از خستگی بینایی بهبود پیدا کنند. با درمان فشرده سازی حرارتی، اعصاب و عضلات شما آرام می شوند، بنابراین خون و مواد مغذی بیشتری می توانند به چشم شما برسند. این کار باعث کاهش درد و خستگی می شود.

  1. رفع خشکی و خستگی چشم

ماساژور هوشمند چشم گردش خون را در چشم ‌های شما تقویت می ‌کند، چشم‌ های شما را تحریک می‌کند و به آرامی روی نقطه مناسب فشار می‌آورد و به چشمان شما استراحت کامل می‌دهد. نتیجه قرمزی، خارش، خشکی و خستگی چشم‌ها ناشی از خیره شدن طولانی مدت به صفحه‌های دیجیتال است. در طول روز، بهترین ماساژورهای چشم  با ماساژ ملایم، چشم چشمان شما را شاداب و هیدراته نگه می‌دارد، زیرا باعث تولید اشک‌های باکیفیت می‌شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تی شرت های مارک

  1. درد عضلات چشم را تسکین می دهد

کره چشم شما شش ماهیچه به آن متصل است تا بتواند به طور موثر و موثر به اطراف خیره شود؟ علاوه بر این، دو ماهیچه پلک نیز دارید که دائماً پلک می ‌زنند تا از آلودگی، رطوبت و تابش خیره‌ کننده چشم‌ تان آسیبی نبیند. با پلک زدن، چشمان شما مرطوب می شود و اشک حاوی آنتی بادی های قدرتمندی است که از چشمان شما در برابر عفونت محافظت می کند.

پس از همه اینها، منطقی است که چند دقیقه در طول روز برای کاهش هر گونه ناراحتی عضلانی اطراف چشم وقت بگذارید. بهترین ماساژورهای چشم از فشار هوای ملایم برای هدف قرار دادن و تسکین حساس ترین نواحی چشم استفاده می کند و به آنها اجازه می دهد احساس آرامش بیشتری نسبت به قبل داشته باشند.

بهترین ماساژورهای چشم

  1. ممکن است بینایی شما را تقویت کند

با ماساژور چشم می توانید بینایی خود را بهبود ببخشید. آنها می توانند به بهبود گردش خون در اطراف چشم شما کمک کنند. اعتقاد بر این است که برخی از نقاط طب فشاری چشم، مانند مواردی که در نزدیک بینی دخیل هستند، مشکلات بینایی را بهبود می بخشند. علاوه بر این، طب فشاری می تواند جریان خون را بهبود بخشد و عضلات ناحیه چشم را در اختلالاتی مانند گلوکوم آرام کند. برای خرید بهترین ماساژورهای چشم می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود