بهترین مسواک های برقی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر نیاز به مسواک هایی با کاربرد مناسب هستید، می توانید بهترین مسواک های برقی را که در اینجا معرفی شده اند ار خریداری کنید. آنها به خوبی ارزیابی شده اند تا به شما در دستیابی به دندان های تمیزتر و لثه های سالم تر کمک کند. برای خرید مارک های معتبر و اصل این مسواک ها، می توانید در سایت های خارجی و از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین استندهای موبایل

مسواک های برقی مناسب

مسواک های برقی، با لرزش یا چرخش حدود ۲۰ درصد پلاک بیشتری را نسبت به مسواک دستی معمولی از بین می برند. آنها همچنین می توانند خطر ابتلا به التهاب لثه را تا ۱۱ درصد کاهش دهند و سلامت لثه های شما را بهبود بخشند و لبخندی روشن تر و سفیدتر به شما بدهند.

در میان بهترین مسواک‌ های برقی با رتبه برتر، می توانید گزینه مناسب خود را تهیه کنید. آنها از عملکرد باتری گرفته تا ویژگی‌های هوشمند، تجربه‌های شخصی‌سازی شده مسواک زدن گرفته تا طراحی ارگونومیک، بررسی شده اند تا انتخاب را برای شما آسان کنند.

بهترین مسواک های برقی

برتری مسواک های برقی

آیا هنوز مطمئن نیستید که آیا باید مسواک برقی را جایگزین کنید؟ بیشتر این نوع از مسواک ها لرزش دارند که با حرکت مسواک روی سطوح دندان، حرکات ریز را اضافه می کند. این انرژی افزوده به از بین بردن رسوبات پلاک کمک می کند. برخی از مارک‌های خاص نیز نوسان می‌کنند و می‌چرخند که ممکن است در ایجاد اختلال در بیوفیلم پلاک مؤثرتر باشد.

مسواک های برقی در حال حاضر حتی بیشتر از یک تجربه مسواک زدن کامل را ارائه می دهند. بهترین مسواک ‌های برقی ، برنامه‌های متصل را ارائه می‌دهند تا از طریق بهبود تکنیک مسواک زدن، داده‌های مسواک زدن برای کمک به حفظ شما در مسیر درست و طیف وسیعی از حالت‌های تمیز کردن، از مراقبت از لثه گرفته تا سفید کردن، شما را راهنمایی کنند. برخی از بهترین مسواک های برقی حتی می توانند تا یک سال بین شارژها باقی بمانند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گجت های کاهش وزن و لاغری

Oral B Genius X

Genius X با یک اپلیکیشن واقعاً مفید برای گوشی هوشمند عرضه می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند تکنیک مسواک زدن خود را بهبود ببخشید. Oral B Genius X یک مسواک سطح بعدی ایده آل برای افرادی است که می خواهند بهداشت دهان و دندان را بهبود بخشند و حفظ کنند.

یک برنامه تعاملی عادات و الگوهای مسواک زدن شما را با استفاده از A.I ردیابی و نظارت می کند. فن آوری، در حالی که ویژگی های اضافی به کاربران کمک می کند تا اهداف بهداشت دهان و دندان را با نکات و ترفندهای آموزشی تعیین کنند.

اگر علاقه ای به استفاده از این برنامه در بهترین مسواک های برقی ندارید، چیزهای زیادی در مورد خود Oral B Genius X وجود دارد. این مسواک با شش حالت تمیز کردن، از جمله تمیز کردن زبان، حساس، سفید کننده، مراقبت از لثه و تمیز کردن حرفه ای در کنار تمیز کردن استاندارد روزانه، بهداشت دهان و دندان را با سر برس نوسانی قدرتمند ارائه می دهد. یک کیف مسافرتی محکم همراه با کیف مسافرتی شارژ در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود.

کاربرانی که مسواک زدن ساکت‌تر را ترجیح می‌دهند، ممکن است Oral B Genius X را کمی پر سر و صدا بدانند، زیرا مسواک صوتی نیست. در حدود ۷۰ دسی بل کار می کند و شبیه ماشین ظرفشویی یا لباسشویی است. اما برای هرکسی که متخصص بهداشت به او توصیه کرده است که تکنیک مسواک زدن خود را بهبود بخشد، این می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

در آزمایش ها، مشخص شده است که بهترین مسواک های برقی حالت تمیز کردن روزانه و حالت تمیز حرفه ای بسیار شبیه به هم هستند، اما تمیز کردن حرفه ای از مزیت هایی برخوردار بود که بعد از مسواک زدن به آن احساس تمیزی دهان می رسید. حالت مراقبت از لثه دارای یک ماساژ ملایم و نوسان ریتمیک بود که با شدت بالا و پایین حرکت می کرد، در حالی که حالت سفید سه بعدی حس داشتن پولیش را در متخصص بهداشت دندان منعکس می کرد.

بهترین مسواک های برقی

مسواک برقی oral b pro 1000

این، یک گزینه ساده و ارزان برای هر کسی که یک مسواک برقی ساده می خواهد. یکی از محبوب‌ترین مسواک‌های برقی Oral B، Oral B Pro 1000 یک مسواک برقی مقرون‌به‌صرفه است که تمام زنگ‌ها و سوت‌های همسایه‌های پیشرفته‌اش را از بین می‌برد و به سادگی به خوبی تمیز می‌شود.

یک حالت تمیز کردن در بهترین مسواک های برقی ، تنها چیزی است که با Oral B Pro 1000 دریافت می کنید، بنابراین قیمت آن نیز پایین است. اما اگر به دنبال سادگی هستید، می تواند مسواک مناسب شما باشد. به سادگی روشن کنید و مسواک بزنید، بدون نگرانی در مورد اینکه کدام حالت تمیز کردن را امتحان کنید، یا چگونه گوشی خود را به تلفن خود متصل کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید پاستل های روغنی ۴۸ رنگ

علیرغم سادگی، این مسواک دارای برخی ویژگی‌های مفید نیز می‌باشد، مانند سنسور فشار داخلی که به شما هشدار می‌دهد زمانی که خیلی سخت مسواک می‌زنید، و تایمری که به شما کمک می‌کند به یاد داشته باشید که چه زمانی باید به ربع بعدی دهان خود بروید.

همچنین این محصول به عنوان بهترین مسواک های برقی ، زمانی که دو دقیقه زمان توصیه شده مسواک زدن را تکمیل کنید به شما هشدار می دهد. درست مانند خود مسواک، سر برس های جایگزین نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. با توجه به اینکه اکثر افراد تمایل دارند از تنها یک یا دو حالت تمیز کردن حتی در پیچیده ترین برس ها استفاده کنند، Oral B Pro 1000 سردرگمی را برطرف می کند و با سر برس متقاطع گرد خود بر ارائه یک تمیزکاری قدرتمند تمرکز می کند.

با این حال، اگر دندان ها یا لثه های حساسی دارید، ممکن است آن را کمی بیش از حد قدرتمند بیابید. و اگر مسواکی می‌خواهید که نوید سفید کردن دندان‌ها یا ماساژ لثه‌ها را بدهد، بهتر است جای دیگری را جستجو کنید.

بهترین مسواک های برقی

فیلیپس sonicare diamondclean 9000

برس الکترونیکی محبوب فیلیپس که یکی از بهترین مسواک های برقی ، به راحتی قابل شخصی سازی است، بنابراین می توانید تنظیمات شدت ایده آل خود را پیدا کنید. این مسواک شیک، Philips Sonicare DiamondClean 9000 دارای حداقل ۴ حالت مسواک زدن تمیز، سفیدکنندگی، سلامت لثه و تمیز کردن عمیق است. هر یک از این حالت‌ها را می‌توان به تنظیمات شدتی که برای شما مناسب است تغییر داد و طیف وسیعی از تجربه‌های مسواک زدن را به شما ارائه می‌دهد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]