تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۰۵

ساعت های ورزشی دیجیتال برای روز پدر

نویسنده : تیم محتوا

بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال با معیارهای پیشرفته برای ریکاوری، خواب و راهنمایی‌های تمرینی دقیق بدون مربی، چیزی فراتر از مسیر GPS فضای باز شما را ثبت می‌کنند. در اینجا به معرفی این ساعت ها میپردازیم.

گارمین فنیکس سری ۷

بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال

سری Garmin Fenix 7 مجموعه نهایی ساعت‌ های چند ورزشی GPS از Garmin است که با محصولات ممتاز و ویژگی‌های پیشرفته ردیابی ورزشی ساخته شده است. بسیاری از افراد از گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده برای هر نمایشگر روی ساعت خوششان می‌آید. وقتی در ورزش شرکت می‌کنید، مطمئناً با پیمایش خودکار یا دستی با فشار دادن یک دکمه، داده‌های مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین وسایل کمپینگ ۲۰۲۴

قابلیت صفحه نمایش ouch به مدل های منتخب در خط Fenix 7 اضافه شده است که با رابط سنتی پنج دکمه گارمین برای دسترسی به همه گزینه ها و پیمایش ساعت ارائه می شود. به عنوان یکی از بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال، سری Fenix 7 در سه اندازه – ۴۲mm، ۴۷mm و ۵۱mm  موجود است. سه نسخه نیز موجود است که شامل استاندارد، خورشیدی و خورشیدی یاقوت کبود.

Coros Vertix 2

بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال

این ساعت در آگوست ۲۰۲۱ با صفحه نمایش بزرگتر بهبود یافته، عمر باتری بیشتر، پشتیبانی از موسیقی داخلی، GNSS با فرکانس دوگانه و کنترل دوربین Insta360/GoPro منتشر شده است. COROS Vertix 2  اکنون در رنگ های Lava یا Obsidian موجود است. COROS همچنین چهار نوار رنگی دیگر را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار ارائه می دهد که شامل مشکی، زرد، سبز و آبی سرمه ای می شود.

کوروس پیس ۳

بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال

Coros Pace  اصلی ساعت ورزشی GPS است که در ابتدای کار این برند ساخته شده است و از آن زمان، این شرکت چند ساعت جدید را منتشر کرده است در حالی که همچنان به ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ادامه می‌دهد، زیرا در این سطح پشتیبانی از سایر ساعت‌های دیگر پیشتاز است. Coros Pace 3 سبک ترین ساعت ورزشی GPS موجود است و به عنوان یکی از بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال ، علیرغم وزن کم، عملکردی جدی دارد.

Pace 3 دارای صفحه نمایش لمسی رنگی ۱.۲ اینچی ۲۴۰*۲۴۰  با صفحه چرخان است که به شما کمک می کند به راحتی در رابط ساعت حرکت کنید. این ساعت دارای یک سیستم باند ۲۲ میلی متری است که می توانید آن را با بند دلخواه خود تعویض کنید. وزن ساعت با بند نایلونی تنها ۳۰ گرم و با بند سیلیکونی ۳۵ گرم است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مکمل ها برای کاهش وزن

۳۸ ساعت عمر باتری با ردیابی GPS فراهم شده است زیرا Coros به تنظیم نوار برای عمر باتری ادامه می دهد. هنگام دویدن در مسیر، تمرینات قدرتی و حتی قدرت دویدن از ساعت پشتیبانی می شود.

Garmin Forerunner 965

بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال

سری Forerunner گارمین برای دوندگان و ورزشکاران سه گانه با عمر باتری طولانی، پویایی پیشرفته دویدن، پشتیبانی از پخش موسیقی مستقل، Garmin Pay و غیره بهینه شده است. این ساعت یک صفحه نمایش AMOLED دوست داشتنی را با هر معیار و گزینه ای که یک دونده برای برتری در تمرین و مسابقه نیاز دارد به سری Forerunner می آورد.

در این ساعت به عنوان یکی از بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال ، نقشه ها برای پیاده روی و اسکی با ناوبری نقطه به نقطه، نقاط دیدنی، ناوبری مسیر Nextfork و موارد دیگر در دسترس هستند. ویژگی های آموزشی پیشرفته عبارتند از: نسبت بار، بار مزمن، بار حاد، استقامت در زمان واقعی، ClimbPro، سازگاری با گرما و ارتفاع و بسیاری موارد دیگر. اگر ورزشکار سه‌گانه هستید، Forerunner 965 به وضوح بهترین ساعت برای فعالیت شماست.

Forerunner 265 احتمالاً نیازهای بیشتر دوندگان را با ۱۵۰ دلار کمتر از Forerunner 965 برآورده می کند.

Garmin Epix Pro (Gen 2)

بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال

گارمین به تماس همه ما که خواستیم یک ساعت ورزشی GPS پیشرفته با صفحه نمایش AMOLED درخشان مانند آنچه در سری Venu 2 وجود دارد، پاسخ داد. Garmin Epix تقریباً کامل بود و پس از آن زمانی که Garmin چراغ قوه LED را اضافه کرد که اکنون به عنوان Garmin Epix Pro در دسترس است، به کمال دست یافت.

 

یک صفحه نمایش بزرگ AMOLED برای مشاهده نقشه ها کلیدی است. علاوه بر این، گارمین نقشه های دقیق و دقیق را با گزینه های ماهواره ای متعددی که موقعیت دقیق شما را مشخص می کند، ارائه می دهد.

در این ساعت به عنوان یکی از بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال ، قابلیت صفحه نمایش لمسی در دسترس است در حالی که رابط سنتی پنج دکمه گارمین نیز وجود دارد تا به شما امکان دسترسی به تمام گزینه‌های پیمایش ساعت را بدهد.

این در سه اندازه ۴۲ میلی متر، ۴۷ میلی متر و ۵۱ میلی متر موجود است. هیچ گزینه خورشیدی در دسترس نیست زیرا صفحه نمایش AMOLED انرژی باتری زیادی را برای انرژی خورشیدی مصرف می کند که در این زمان تاثیر زیادی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :نحوه خرید از سایت علی بابا

خرید بهترین ساعت ‌های ورزشی دیجیتال

برای خرید این ساعت های کاربردی و هدیه به پدر خود می توانید آن را از آمازون تهیه کنید. در این ساعت برندهای مختلف را بررسی کرده و متناسب با سلیقه و بودجه خود، یک ساعت ورزشی دیجیتال بی نظیر را تهیه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود