تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۲۵

خرید بهترین جاروهای رومیزی

نویسنده : تیم محتوا

در اینجا لیستی از بهترین جاروهای رومیزی ، را معرفی کرده ایم تا بتوانید با کمک آنها، برای تمیز نگه داشتن میز کامپیوتر و میز محل کار خود، از آن ها استفاده کنید. این جاروها، با قدرت مکش فراوان بوده و دارای فرمی جمع و جور و قابل حمل است که می تواند به راحتی همراه شما باشد.

بهترین جاروهای رومیزی

لیست برترین جاروی رومیزی

وکیوم کامپیوتر Metro Vacuum ED500P DataVac

Metro Vacuum ED500P DataVac به سادگی یک جاروبرقی عالی و واحد هیبریدی دمنده است که دارای یک موتور قدرتمند ۵۰۰ واتی است که می تواند ۷۰ CFM جریان هوا ایجاد کند و به راحتی پاکت های گرد و غبار را تمیز کند. دستگیره طراحی شده ارگونومیک به راحتی قابل مانور است و با تعدادی ضمیمه مفید مانند نشانگر پین هوا، نازل متمرکز کننده، نازل فلر هوا و کیت ابزار جزئیات چهار تکه عرضه می شود.

اگرچه یک دمنده و جاروبرقی عالی برای داخل کامپیوتر است، اما برای تخلیه زباله نیز استفاده می شود و می تواند پس از ۳۰ ثانیه استفاده مداوم بسیار خوب کار کند. علاوه بر این، این یک جاروبرقی با USB و بی سیم نیست، بنابراین برای کار کردن باید به پریز برق وصل شود. این یکی از بهترین جاروهای رومیزی است که دارای فیلتر HEPA، لوازم جانبی انعطاف پذیر است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتوی مسافرتی

جارو شارژی کامپیوتر Dealswin

این کیت جاروبرقی کامپیوتری توسط Dealswin با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود و در عین حال مجموعه‌ای از ویژگی‌های بالاتر از متوسط ​​را ارائه می‌کند که شامل دسته‌ای با طراحی ارگونومیک است که امکان کارکرد آسان و کارآمد با یک دست را فراهم می‌کند.

این جاروبرقی کامپیوتری علاوه بر فیلتر قابل شستشو و برس جزئیات، تعدادی نازل و ملحقات مفید را برای شرایط مختلف نظافت ارائه می کند. باتری داخلی را می توان از طریق USB شارژ کرد و با یک بار شارژ حدود ۶۰ دقیقه از آن استفاده کرد که معیار مناسبی است.

اگرچه باتری با یک بار شارژ یک ساعت از آن استفاده می‌کند، اما با پایان دادن به آن ، متوجه کاهش عملکرد خواهید شد. علاوه بر این، فیلتر در سمت کوچکتر است و باید به طور منظم تمیز شود وگرنه با انسداد مواجه خواهید شد.

بهترین جاروهای رومیزی

جاروبرقی کامپیوتر رومیزی Meco

این یکی از بهترین جاروهای رومیزی و مقرون به صرفه است که با مجموعه ای از ویژگی های قوی که شامل طراحی نوآورانه ، جریان هوا در حال افزایش برای ایجاد مکش بدون آشفتگی و فرم بسیار سبک و فشرده است. جاروبرقی رومیزی MECO قدرت مکش مناسبی دارد. می‌تواند دانه‌های کوچک برنج را به راحتی بلند کند. بنابراین تکه‌های پاک‌کن و مداد نیز به راحتی جمع می شوند. و از آنجایی که یک پاک کننده صفحه کلید بی سیم قابل شارژ است، می توان آن را بارها و بارها شارژ کرد.

جاروبرقی رومیزی مینی گرد و غبار MECO در تنظیمات کوچک عملکرد فوق العاده ای دارد و از این نظر بهترین پاک کننده است، اما این جاروبرقی دستی نیست که کل خانه شما را تمیز کند. اگر مثلاً تراشه های پاک کن را پاک کنید، می توانید به راحتی آن را در کمتر از یک دقیقه تمیز کنید. با این حال، صفحه کلیدهای دسکتاپ، آنهایی که کلیدهای برجسته دارند، می توانند مشکل ساز باشند.

بدیهی است که جاروبرقی رومیزی MECO جاروبرقی رومیزی زیاد نگه نمی دارد. برای کارهای کوچک طراحی شده است، بنابراین یک سطل گرد و غبار کوچک دارد که دارای امکان نگهداری بسیار کمی است، فقط به یک برس کوچک برای تمیز کردن سریع نیاز دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مارک های مداد رنگی

جاروبرقی کامپیوتر ۲ در ۱ Ehoyal

جاروبرقی کامپیوتری ۲ در ۱ Ehoyal یک جاروبرقی USB عالی با باتری داخلی است که می تواند تقریباً یک ساعت قبل از نیاز به شارژ مجدد از طریق یک درگاه USB استاندارد تمیز کند. این یک طراحی ترکیبی است که هم در مکیدن گرد و غبار و هم در پراکنده کردن آن را به لطف ارائه عملکرد خلاء و دمنده عالی، انجام می دهد. این از بهترین جاروهای رومیزی است. جاروبرقی کامپیوتری Ehoyal همچنین بسیار سبک و ارگونومیک طراحی شده است و وزن آن کمتر از یک پوند با قابلیت مانور زیاد است.

این جاروبرقی کامپیوتری دارای سیستم فیلتراسیون است اما به دلیل اندازه خود جاروبرقی، این فیلتر باید مرتباً برداشته و تمیز شود. همچنین، قدرت در اینجا برای تنظیمات متوسط ​​رایانه مناسب است، اما موتور ممکن است با اختلالات شدیدتری دست و پنجه نرم کند.

وکیوم MDV-1BA

این از بهترین جاروهای رومیزی است که با کیفیت بالا با مجموعه ای از ویژگی های عالی که شامل یک موتور قدرتمند ۴.۵ آمپری است، همراه می باشد که می تواند ۷۰ CFM را در مشخصات خود داشته و یک شلنگ انعطاف پذیر ۱۹ اینچی دارد که به راحتی می تواند به مناطق دور از دسترس کاری شما برسد.

Metro Vacuum MDV-1BA دارای کیفیت استثنایی با ویژگی های فراوانی است که علاقه مندان جدی به جاروهای کوچک به آن نیاز دارند. موتور ۴.۵ آمپر فوق العاده است و مکش ۷۰ CFM را ارائه می دهد. از دیگر ویژیگی های آن می توان به یک نشانگر هوا، یک بند شانه، پنج کیسه فیلتر، یک کیت ابزار تمیزکننده میکرو، یک ابزار شکاف و یک برس نرم اشاره کرد.

اگرچه ساختار تمام فولادی آن چشمگیر است، اما وزن در اینجا در قسمت بالاتری قرار دارد، زیرا این جاروبرقی کمی بیش از سه پوند وزن دارد، اگرچه دسته طراحی شده ارگونومیک به جبران بخشی از این وزن کمک می کند. علاوه بر این، بی سیم یا USB نیست و برای کار کردن باید به پریز برق وصل شود. مهم است که مدلی با باتری انتخاب کنید که مانند بهترین جاروبرقی دستی پس از چند دقیقه خاموش نشود.

بهترین جاروهای رومیزی

جارو شارژی کامپیوتر Handyvac

این جاروبرقی کامپیوتری Handyvac دارای دسته‌ای با طراحی ارگونومیک راحت، همراه با ضریب فرم سبک است که باعث می‌شود برای دوره‌های طولانی استفاده عالی باشد. باتری لیتیومی داخلی برای بیش از ۱۰۰۰ شارژ خوب است و می تواند با یک بار شارژ تا ۵۰ دقیقه به طور مداوم کار کند. همچنین دو خروجی هوا در این جارو قرار دارد که به پخش سریع گرما در حین استفاده کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند پوشاک Levi’s

این یکی از بهترین جاروهای رومیزی می باشد که نسبتاً پر سر و صدا است و در حین استفاده به ۸۰ دسی بل نویز می رسد. همچنین فیلتر توری موجود کیفیت استثنایی دارد. اما در قسمت کوچکتر تعبیه شده و به همین دلیل باید به طور مرتب تخلیه و تمیز شود. برای خرید این محصولات، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود